Tag
ClickMeeting
Branża eventowa w Polsce odpowiada za 1,5 proc. PKB, a jej wartość wynosi ok. 3 mld zł. Jednak to właśnie ona najmocniej odczuła skutki lockdownów - blisko połowa firm znajduje się w złej kondycji finansowej, z czego 20 proc. w bardzo złej.…
Co 5. osoba brała udział w spotkaniu online w piżamie, a co 3. będąc w łóżku. Ponad połowa wybrała…
Na spotkaniach online lubimy widzieć pozostałych uczestników - według badania polskiego ClickMeeting połowa respondentów uważa, że włączanie kamery podczas ich trwania to oznaka szacunku. Do Internetu chętnie przenosimy także normy zachowań…
58 proc. rodziców pełni rolę nauczyciela, a nauka zdalna negatywnie wpływa na 1/3 relacji domowych…
Rośnie liczba osób, które naukę zdalną uważają za większe wyzwanie od nauki stacjonarnej - wynika z nowego raportu ClickMeeting. Ponad połowa badanych uważa, że rodzice zostali zmuszeni do przejęcia roli nauczycieli, a aż 67 proc.…
¾ uczniów ma zaległości w nauce – „Jak oceniamy naukę zdalną po roku pandemii?” [RAPORT]
Mija rok od ogłoszenia pandemii COVID-19 oraz wprowadzenia nowej rzeczywistości opartej na ograniczeniach i restrykcjach, szczególnie w edukacji. Jak wynika z najnowszego badania ClickMeeting, za całkowitą nauką zdalną opowiada się…
Na spotkaniach online można zarabiać. Dla 44% organizatorów webinarów stanowią one źródło dochodów…
Z webinarów obecnie korzystają zarówno freelancerzy jak i korporacje zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. W czasie pandemii dla wielu podmiotów stały się one kluczowym narzędziem prowadzenia biznesu. Podczas gdy jedni wykorzystują je…
Branża, która wzrosła kilka razy w czasie pandemii. Raport na temat światowych trendów w webinarach…
Jak wynika z najnowszego raportu ClickMeeting świat webinarów dzieli się na ten sprzed i po pandemii. Tylko w marcu tego roku liczba wydarzeń organizowanych na badanej platformie wzrosła czterokrotnie w porównaniu do ubiegłego roku i…