...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

27 kwietnia podczas CMO Evening by Shortlist w Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy, ogłoszono wyniki CMO AWARDS by Shortlist, konkursu, w którym top managerowie marketingu oceniają zgłoszenia koleżanek i kolegów zarządzających marketingiem reklamodawców.

27 kwietnia w Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy podczas CMO Evening by Shortlist odbyło się uroczyste wręczenie statuetek wyróżnionym i laureatom w tegorocznej edycji konkursu peer-to-peer CMO AWARDS 2023.

CMO AW

ARDS to działanie Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, które wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu z firm/reklamodawców wszystkich branż.
Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

Oto komu wręczono statuetki:

W kategorii DIGITAL CHAMPION statuetki w imieniu patrona kategorii wręczała Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska

Wyróżnienie:
Agata Łapińska-Kołodzińska – Polpharma
Marcin Morawski – DELL

Laureatka:
Barbara Pasterczyk – ING

W kategorii BRAND GUARDIAN statuetki w imieniu patrona kategorii wręczała Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience
Wyróżnienie:
Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word
Krzysztof Ziewiec – BLIK

Laureat:
Zbigniew Wysocki – GoodValley

W kategorii OMNICHANNEL LEADER statuetki w imieniu patrona kategorii Publicis Groupe wręczała Magda Kolenkiewicz, Managing Director Starcom

Wyróżnienie:
Małgorzata Kulczycka – CityFit
Katarzyna Sikorska – PolskiLek

Laureat:
Krzysztof Ziewiec – BLIK

W kategorii CREATIVE INNOVATOR statuetki w imieniu patrona kategorii wręczała Melania Kulczycka, Client Director VUFinder Studio

Wyróżnienie:
Szymon Skoczylas – Kompania Piwowarska
Zbigniew Wysocki – GoodValley

Laureat:
Lech Wikaryjczyk – No Fluff Jobs

W kategorii COMMERCE MASTER statuetki w imieniu patrona kategorii Publicis Groupe wręczyła Magda Kolenkiewicz, Managing Director Starcom

Wyróżnienie:
Marcin Morawski – DELL

Laureatki:
Małgorzata Kulczycka – CityFit
Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word

W kategorii PURPOSE AMBASSADOR statuetki w imieniu patrona kategorii wręczyli Renata Bem, Dyrektor Zarządzająca UNICEF Polska i Paweł Barski, Dyrektor Marketingu UNICEF Polska

Wyróżnienie:
Michał Leman – FlixBus

Laureaci:
Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski
Patricjus Zięcik – HENKEL

Organizator zdecydował wręczyć poza konkursem nagrodę środowiska marketingowego Marcinowi Sienkowskiemu.

GRAND PRIX, które wspólnie z Martą Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczynią i organizatorską konkursu CMO AWARDS wręczyli wszyscy partnerzy konkursu otrzymała Barbara Pasterczyk, ING Bank Śląski.

Laureatce Grand Prix, laureatom i wyróżnionym w poszczególnych kategoriach oraz wszystkim, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji CMO AWARDS gratulowali partnerzy konkursu oraz liczne środowisko top managerów marketingu zebranych na CMO Evening.

Gościem specjalnym wieczoru był prof. Adam Bodnar, który podczas swojego wystąpienia odniósł się do znaczenia wolności w realizacji działań biznesowych i marketingowych oraz niebezpieczeństw jakie niesie za sobą nadmierna ingerencja państwa w procesy biznesowe. Podkreślił również znaczenie tego typu nagród i spotkań branżowych we wzmacnianiu więzi środowiskowych i wyznaczaniu standardów etycznych.
Zachęcał do aktywnego reagowania na zjawiska globalne i aktywnej postawy obywatelskiej, w tym kontekście odniósł się do wystąpienia Patricjusa Zięcika CMO, z firmy Henkel, laureata kategorii Purpose Ambassador, który wspominał o działaniach skierowanych do osób dotkniętych kryzysem bezdomności.
Wydarzenie odbyło się w przestrzeniach Muzeum Woli, oddziale Muzeum Warszawy.

„Zdecydowaliśmy się na zorganizowanie CMO Evening w Muzeum Woli, które jest częścią Muzeum Warszawy, ponieważ wierzymy, że sztuka jest integralną częścią naszego życia i powinna być również silnie powiązana z biznesem. Szereg wydarzeń skierowanych do naszych partnerów biznesowych i klientów organizujemy w różnych przestrzeniach Muzeum Warszawy we współpracy z Muzeum i Fundacją Muzeum Warszawy, aby połączyć świat sztuki z narracją w ważnych tematach marketingowych” – mówi Marta Macke, CEO Shortlist Consulting – „dodatkowo goście CMO Evening mogli również podczas naszego wydarzenia zwiedzić wystawę Kim Lee, oraz dzięki oprowadzaniu kuratorskiemu lepiej poznać i zrozumieć kulturę i środowisko królowej warszawskich drag queen, co mocno wpisuje się w ważny obecnie również w marketingu trend DEI” – dodaje Marta Macke.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CMO AWARDS by Shortlist – nowe zgłoszenia

🏆 Do 23 kwietnia top managerowie marketingu mogą głosować na koleżanki i kolegów CMO, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji CMO AWARDS by Shortlist.

Ostatnie wywiady z kandydatami na laureatów w poszczególnych kategoriach tegorocznej edycji konkursu CMO AWARDS by Shortlist.
Już tylko do 23 kwietnia top managerowie/managerki marketingu (reklamodawcy) mogę czytać zgłoszenia i głosować.
Prezentujemy kolejnych kandydatów na laureatów w poszczególnych kategoriach, którzy, w rozmowach z Martą Macke, organizatorką konkursu i CEO Shortlist Consulting, własnymi słowami zachęcają do czytania zgłoszeń, inspirowania się i głosowania.

 

Trzymamy kciuki za wszystkich, którzy się zgłosili w CMO Awards 2023.
Aby przeczytać zgłoszenia i wziąć udział w głosowaniu należy zarejestrować się na stronie cmoawards.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CMO AWARDS by Shortlist – kolejne zgłoszenia

🏆 Do 23 kwietnia top managerowie marketingu mogą głosować na koleżanki i kolegów CMO, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji CMO AWARDS by Shortlist.

Prezentujemy kolejnych kandydatów na laureatów w poszczególnych kategoriach, którzy, w rozmowach z Martą Macke, organizatorką konkursu i CEO Shortlist Consulting, własnymi słowami zachęcają do czytania zgłoszeń, inspirowania się i głosowania.

 

Trzymamy kciuki za wszystkich, którzy się zgłosili w CMO Awards 2023.
Aby przeczytać zgłoszenia i wziąć udział w głosowaniu należy zarejestrować się na stronie cmoawards.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kolejne zgłoszenia do konkursu CMO AWORDS

🏆 Do 23 kwietnia top managerowie marketingu mogą głosować na koleżanki i kolegów CMO, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji CMO AWARDS by Shortlist.

W najbliższych dniach będziemy prezentować kandydatów na laureatów w poszczególnych kategoriach, którzy, w rozmowach z Martą Macke, organizatorką konkursu i CEO Shortlist Consulting, własnymi słowami zachęcają do czytania zgłoszeń, inspirowania się i głosowania.
Trzymamy kciuki za wszystkich, którzy się zgłosili w CMO Awards 2023.
Aby przeczytać zgłoszenia i wziąć udział w głosowaniu należy zarejestrować się na stronie cmoawards.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CMO AWARDS by Shortlist głosowanie do 23 kwietna

🏆 Do 23 kwietnia top managerowie marketingu mogą głosować na koleżanki i kolegów CMO, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji CMO AWARDS by Shortlist.

W najbliższych dniach będziemy prezentować kandydatów na laureatów w poszczególnych kategoriach, którzy, w rozmowach z Martą Macke, organizatorką konkursu i CEO Shortlist Consulting, własnymi słowami zachęcają do czytania zgłoszeń, inspirowania się i głosowania.

Trzymamy kciuki za wszystkich, którzy się zgłosili w CMO Awards 2023.
Aby przeczytać zgłoszenia i wziąć udział w głosowaniu należy zarejestrować się na stronie cmoawards.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ruszyły zgłoszenia do CMO AWARDS by Shortlist, konkursu peer-to-peer skierowanego do szefowych i szefów marketingu

Na najlepsze projekty i kampanie zagłosują sami marketerzy, wybierając zwycięzców w sześciu kategoriach: Creative Innovator, Digital Champion, Commerce Master, Omnichannel Leader, Brand Guardian i Purpose Ambasador.

 

Zgłoszenia do konkursu, w którym marketerzy wybierają najlepsze projekty transformacyjne, wspierające rolę CMO, jako kluczowego kontrybutora wzrostu biznesu w firmach, można nadsyłać od 13 lutego do 24 marca br. poprzez platformę CMO Awards 2023. Głosowanie potrwa od 3 do 14 kwietnia, a uroczysta Gala odbędzie się w ostatnim tygodniu kwietnia.

Bardzo ważne jest to, że w CMO Awards wymieniamy się doświadczeniami, ale też poddajemy się najbardziej merytorycznej oraz najbardziejsprawiedliwiej ocenie innych osób, które robią to co my. Dlatego CMO Awards jest bardzo wartościowym konkursem – mówi Olga Korolec, CMO & Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer, laureatka Grand Prix CMO Awards w poprzedniej edycji.

 

Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm peer-to-peer – to sami CMO’si zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia i projekty zrealizowane lub rozpoczęte w 2022 roku, a następnie osoby zarządzające marketingiem w swoich organizacjach oddając głosy, nagradzają te koleżanki i kolegów, których działania ich zdaniem wyróżniły się w minionym roku” podkreśla Marta Macke, CEO Shortlist Consulting.

CMO AWARDS to inicjatywa Shortlist Consulting i Partnerów Strategicznych, która wpisuje się w sekwencję projektów integrujących środowisko Szefów/owych Marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu ze wszystkich branż. Partnerami strategicznymi konkursu są firmy Publicis Groupe, Allegro Brand Experience, Unicef Polska oraz Dubois & Wspólnicy.

 

Laureatami poprzedniej edycji byli:

GRAND PRIX Olga Korolec, Ringier Axel Springer, Dorota Haller, HUAWEI

w kategoriach Creative Innovator oraz Brand Guardian, Magdalena Budziszewska, T-Mobile w kategorii Digital Champion, Jakub Barzak, Storytel

w kategorii Purpose Ambasador, Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO-Hestia S.A. w kategorii Brand Guardian.

w kategorii Commerce Master, Olga Korolec w kategorii Omnichannel Leader i Brand Guardian, Andrzej Mytych, YOPE

 

CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

CMO Summit / CMO Awards

Ostatnie dni i ostatnia szansa, aby zgłosić się w konkursie CMO AWARDS!

  Dlaczego CMO AWARDS to wartościowy konkurs?  Ponieważ jest to konkurs dla CMO od CMO, czyli głosowanie i wyróżnienie osiągnięć odbywa się w systemie Peer to Peer. Dlaczego powinieneś/powinnaś wziąć udział w konkursie CMO AWARDS? Aby podzielić się swoimi doświadczeniami i dokonaniami z koleżankami i kolegami, top managerami marketingu Aby zobaczyć jak robią to inni […]

 

Dlaczego CMO AWARDS to wartościowy konkurs? 

Ponieważ jest to konkurs dla CMO od CMO, czyli głosowanie i wyróżnienie osiągnięć odbywa się w systemie Peer to Peer.

Dlaczego powinieneś/powinnaś wziąć udział w konkursie CMO AWARDS?

  • Aby podzielić się swoimi doświadczeniami i dokonaniami z koleżankami i kolegami, top managerami marketingu
  • Aby zobaczyć jak robią to inni i zainspiruj się przeglądając zgłoszenia koleżanek i kolegów, top managerów marketingu
  • Aby dać się poznać i docenić przez koleżanki i kolegów, top managerów marketingu
  • Aby docenić pracę i doświadczenie koleżanek i kolegów, top managerów marketingu
  • Aby spotkać się w gronie koleżanek i kolegów, top managerów marketingu i wspólnie świętować i wymieniać się doświadczeniami

 

Co zgłosić w konkursie CMO AWARDS?

Każdy top manager marketingu, reklamodawca, może zgłosić swoje projekty/dokonania/wdrożenia w jednej lub kilku z 6 kategorii konkursowych:

  • Creative innovator

– za nowatorskie, oryginalne i kreatywne podejście do realizacji działań marketingowych, których efektem jest m.in. zmiana standardów branży, status quo i relacji z konsumentami

  • Digital champion

– za realizację zauważalnych, skutecznych, wyróżniających się działań w obszarze digital marketingu

– za realizację projektów które pozwalają lepiej wykorzystywać dane do budowania insightów konsumenckich, spersonalizowanych aktywacji i lepszej oceny skuteczności działań marketingowych

– bierzemy pod uwagę również projekty wewnętrzne np. rozwój martech

  • Commerce master

– za działanie które budują nowe kanały dystrybucji (np. ecommerce) lub wyraźnie wiążą działania marketingowe ze sprzedażą

  • Omnichannel leader

– za całościowe podejście do ścieżki konsumenta i budowanie w całej firmie spójnego podejścia kliento-centrycznego które przekłada się na doświadczenie ludzi z markami

– za realizację działań, których efektem jest rozwój firmy, portfolio, marki

  • Brand guardian

– za konsekwentne, długofalowe podejście do budowanej marki/ portfolio marek.

  • Purpose ambassador

– za przywództwo w inicjowaniu działań marketingowych, których celem jest realizacja ważnych celów społecznych/ CSR

 

Co zrobić teraz?

Zarejestruj się na stronie cmoawards.pl
Wybierz kategorię, najlepiej kilka
Wypełnij prosty formularz opisując projekt/dokonanie/wdrożenie używając 2tys znaków.
Kliknij guzik ZGŁOŚ ☺

Masz czas do 24 maja b.r.
W kolejnym etapie możesz zapoznać się ze zgłoszeniami koleżanek i kolegów top managerów marketingu i zagłosować na najciekawsze zgłoszenia w każdej z kategorii konkursowej.

Masz pytania?

Zobacz co o udziale w CMO AWARDS podczas panelu dyskusyjnego o kompetencjach i transformacji CMO na CMO SUMMIT mówił ekspert w dziedzinie Executive Search – film

CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

CMO Summit / CMO Awards

Dzisiejszy CMO musi grać na wielu fortepianach!

Musi się też jak najlepsi DJe inspirować innymi DJami. A teraz może sięgnąć po „złoty czekan” marketingu.

 

Do 16 maja b.r. przyjmowane są zgłoszenia w konkursie CMO Awards by Shortlist.

„Największą wartość mają konkursy, w których grono oceniające jest najbardziej surowe, czyli złożone z koleżanek i kolegów, ekspertów” – powiedział Marcin Bruś, Advertising Director Allegro komentując Inicjatywę realizowaną obok CMO Summit przez Shortlist Consulting czyli konkurs peer-to-peer CMO AWARDS.
„Najgorsze co może się zdarzyć, to to że wyjdziemy z takiego konkursu z masą inspiracji. To tak jak w bardzo prestiżowym konkursie wspinaczkowym Złoty Czekan” – dodaje – „a dzisiejszy CMO musi grać na wielu fortepianach i tak jak DJ słuchać i inspirować się innymi DJami”

Drogie, grodzy CMO! Posłuchajcie tych 3 min jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości czy zgłosić się w konkursie CMO Awards!

Przypomnijmy, że CMO AWARDS by Shortlist to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

Laureaci będą wyłonieni w formule głosowania „peer to peer”, kandydatury będzie można zgłaszać w jednej, lub kilku poniższych kategorii:

  1. Creative innovator
  2. Digital champion
  3. Commerce master
  4. Omnichannel leader
  5. Brand guardian
  6. Purpose ambassador

CMO, który/a zdobędzie najwięcej punktowanych miejsc w kategoriach konkursowych otrzyma Grand Prix

Więcej na cmoawards.pl

Tutaj zobaczysz rozmowę z Marcinem Bruś, Advertising Director Allegro: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6928288620348944384/

CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

CMO Summit / CMO Awards

Jak wziąć udział w CMO Awards?

W CMO Awards mogą uczestniczyć CMOsi, lub managerowie pełniący faktyczną funkcję Szefa Marketingu reprezentujący reklamodawców działających na polskim rynku.

Co zrobić, żeby wziąć udział w CMO Awards?

Wystarczy po zarejestrowaniu się i zalogowaniu na stronie konkursu w zakładce „kategorie” wybrać jedną lub kilka z 6 kategorii:

  • creative innovator
  • digital champion
  • omnichannel leader
  • brand guardian
  • purpose ambasador

Następnie należy wypełnić proste zgłoszenie złożone z 3 kroków:

  • headline – tytuł zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (200 znaków)
  • lead – krótki opis zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (300 znaków)
  • opis zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (2000 znaków)

Jakie projekty można zgłosić do CMO Awards?

Do CMO Awards można zgłosić projekty, które zostały zrealizowane w 2021 roku, lub takie których kluczowa część zrealizowana została w 2021 roku. W przypadku wątpliwości Rada Ekspertów powołana w toku CMO Awards zastrzega sobie prawo podjęcia decyzji w tym temacie.

Zgłoszony projekt powinien być realizowany przez dział marketingu, tzn. dział marketingu powinien pełnić rolę właściciela, lub współwłaściciela projektu. Zgłaszający projekt CMO powinien wypełniać kluczową rolę w jego realizacji.

Na czym polega głosowanie PEER to PEER w CMO Awards?

  • Głosowanie realizowane jest wg. mechanizmu: peer to peer.
  • W głosowaniu mogą wziąć udział tylko CMOsi i osoby pełniące funkcję faktycznego szefa marketingu.
  • Każdy CMO głosuje tylko raz.
  • CMO-si głosują na projekty zgłoszone w sześciu kategoriach, w każdej kategorii oddają swój głos na jeden lub więcej projektów, wybierając te projekty które ich zdaniem zasłużyły na wyróżnienie.

CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

CMO Summit / CMO Awards