...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nagrody w Konkursie KTR 2019 wręczone!

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019. Agencją Roku zostało VMLY&R, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymało Ben & Jerry’s.

7 czerwca, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.  

Nagrody otrzymali:

  1. Best of Craft – Projekt fotograficzny „Goddesses” Zuzy Krajewskiej dla BWA Warszawa
  2. Best of Design  otrzymał The Voice From The Towers stworzony przez Sek Corp dla School of Form
  3. Best of Communication otrzymała Projekcja Trailera Gry „God Of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment
  4. Best of Charity otrzymała „Niezniszczalna Tęcza” agencji 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT dla Unilever / Ben&Jerry’s, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza, Fundacja Wolontariat Równości

Tegoroczny konkurs KTR to przede wszystkim pochwała talentu i kreacji rodem z Polski. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiśmy się nad tym, czy KTR może sięgać poza granice naszego kraju, to właśnie osiągnęliśmy ten etap. Konkurs pokazał, że talent naszych twórców nie zna granic. Polskie nazwiska coraz częściej pojawiają się wśród twórców komunikacji marketingowej, która nie jest prowadzona na naszym rynku. Z przyczyn oczywistych nie jest to jeszcze zjawisko powszechne dla agencji reklamowych, ale w zakresie produkcji i postprodukcji już pracujemy globalnie. A agencje i polskie pomysły nie pozostają w tyle. Najwyżej ocenione przez KTR pomysły kreatywne już zostały dostrzeżone na międzynarodowych festiwalach, takich jak One Show, D&AD czy Cannes Lions. Trzymajmy kciuki za kolejne sukcesy. Ogromne gratulacje należą się tegorocznej Agencji Roku, czyli VMLY&R, która po raz pierwszy zdobywa ten tytuł. W pełni zasłużony. Kudos! – Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR.

Wszystkie zgłoszone projekty (1260)  oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla – executive creative director/chief creative officer z INGO Stockholm

W tym roku po raz drugi Zarząd KTR przyznał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali:  Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na: STRONIE Z NAGRODAMI

Agencją Roku zostało VMLY&R. Reklamodawcą roku ogłoszono Ben&Jerry’s, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image  – Studia Posprodukcyjnego Roku. Od tego roku KTR nagradza przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, która otrzymało Muzk Management.

Ranking agencji w konkursie KTR 2019:

AGENCJA ROKU
Miejsce Firma Punkty
1 VMLY&R 64,75
2 DDB GROUP 63,75
3 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT 55
4 MUZK MANAGEMENT 51,5
5 GREY GROUP POLAND 44

 

Dom Produkcyjny Roku

DOM PRODUKCYJNY ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 PAPAYA FILMS 65,75
2 OPUS FILM 33
3 OTO FILM 30,5
4 DOBRO 29,25
5 FILM FICTION 23,5

 

Studio Postprodukcyjne Roku

STUDIO POSTPRODUKCYJNE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 PLATIGE IMAGE 86,25
2 TELEVISOR 23
3 BROSFX 15
4 LUNAPARK MOTION ARTS COLLECTIVE 10
5 JUICE SOUND 5

 

Studio Projektowe Roku

STUDIO PROJEKTOWE ROKU
Miejsce FIRMA PUNKTY
1 MUZK MANAGEMENT 37
2 MCCANN WORLDGROUP POLSKA 33,5
3 180HEARTBEATS + JUNG V. MATT 31,25
4 UVMW 27,5
5 SEK CORP 26,77

 

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2019 kampaniom: Złoto dla  „#Volvolove” (Grey Group Poland dla Volvo Car Poland) Srebro dla „Coś do nich mam” (DDB Group dla Fundacja Rak’n’Roll / Avon) oraz Brąz kampanii „Instagramowa umowa” (Ogilvy dla nju mobile)

KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl

Organizator: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions

Partnerzy: DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Drukomat.pl, Facebook, Lunapark, Upright Music, Wacom

Partner technologiczny: LG

Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label Magazine

Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Design kampanii: BNA

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF