...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

III edycja Esportowej Ligi Firmowej już tej jesieni!

Eventy online to dziś temat, który nie schodzi z ust organizatorów wydarzeń. Niezależnie od tego, czy tworzone są one z myślą o kliencie indywidualnym, czy biznesowym. W marcu i kwietniu 2020 r. pandemia COVID-19 zmiotła z kalendarzy całej branży eventowej blisko 100% zaplanowanych na ten rok projektów. Tym samym, rozpoczęła się transformacja na nieznaną dotychczas skalę. Organizatorzy, sponsorzy i dostawcy próbowali w jak najkrótszym czasie wprowadzić do swojej oferty rozwiązania, które umożliwiłyby realizację choć części zaplanowanych projektów w sposób wirtualny lub hybrydowy. Niestety, dla większości podmiotów na rynku, konieczność natychmiastowego zaprzyjaźnienia się z nowymi technologiami okazała się niemożliwa.

Organizator ligi – firma Compani, zauważyła że siłą wielu dynamicznie rozwijających się polskich firm są ludzie w wieku 21-35 lat, którzy w zasadzie od najmłodszych lat mają styczność z komputerami, konsolami do gier i związanym z tym, zupełnie nowym sposobem spędzania czasu wolnego. Z drugiej zaś strony, pracodawcy i osoby na stanowiskach kierowniczych zaczęli zauważać, że standardowe metody teambuildingu, spajania zespołów i kreowania atmosfery w pracy na pracowników po prostu nie działają.

W tym aspekcie Compani skupiła się przede wszystkim na doborze odpowiednich pozycji w line-upie gier. Wybrali takie, które stawiają na kluczową dla pracodawców umiejętność: współpracę w zespole – Counter-Strike: Global Offensive, oraz FIFA.

W momencie ogłoszenia w Polsce stanu pandemii, byliśmy gotowi – w ciągu miesiąca zorganizowaliśmy kolejną edycję Esportowej Ligi Firmowej, wychodząc na przeciw niepewnej atmosferze oraz intensywnemu lockdown’owi. Tym samym mamy za sobą już dwie edycje projektu, w którym ponad 600 pracowników z niemal 60 firm rozegrało łącznie 248 esportowych meczów. Każda ze zorganizowanych edycji to dla nas nowe doświadczenie. Niezwykle cenny jest feedback przekazywany nam przez uczestników. Pozwala on doskonalić Ligę i rozwijać ją, dostarczając unikalnych emocji uczestnikom oraz ucząc ich determinacji, pracy w grupie i pokory.

Marcin Mistoń, Production Director, Compani

Trzecia edycja Esportowej Ligi Firmowej odbędzie się już w październiku tego roku, a zapisy trwają. Tym razem przewidzieliśmy 32 miejsca w turnieju Counter-Strike: Global Offensive online oraz 64 miejsca w stacjonarnym turnieju FIFA we Wrocławiu. Uczestnicy powalczą o cenne nagrody rzeczowe, a zwycięskie drużyny symbolicznie przekażą pulę środków finansowych uzyskaną w turnieju na rzecz podopiecznego Fundacji Everest.

Współpraca na styku biznesu i gamingu to na ten moment obszar mocno niezbadany. Statystyk jednak nie da się oszukać: z każdym rokiem pracowników-graczy jest (i będzie) co raz więcej. Jesteśmy przekonani, że Esportowa Liga Firmowa będzie nabierać rozpędu i zostawi ważny ślad na mapie wydarzeń rozrywkowo-integracyjnych.

Zapisy na stronie organizatora.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF