Tag
content marketing
Jakie największe trendy na 2022 przewidują specjaliści od marketingu i sztucznej inteligencji? Gdzie szukać inspiracji do sukcesu w biznesie i w życiu osobistym? Zapraszamy do przeczytania trzeciej części prognoz trendów na 2022 rok na…
Jak mierzymy content marketing? [RAPORT]
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021. Kto otrzymał nagrody?
Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online…
Czysta3.VC inwestuje milion złotych w Content Expert
Content Expert to platforma umożliwiająca użytkownikom weryfikację treści pod kątem jej jakości oraz atrakcyjności na podstawie bazy tysięcy porównywalnych tekstów. Narzędzie ma służyć m.in. pracownikom agencji reklamowych i PR-owych, domów…
Nowy Head of Creative w Unilever Polska
Nikodem Witkowski objął nowo utworzone stanowisko Head of Creative w Unilever Polska. Z firmą związany jest od 2019 roku.
Grzegorz Miłkowski dołącza do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska
Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji.
AdReport: Ponad 11 tysięcy kampanii content marketingowych w 2020 r. Liderem Grupa RAS Polska…
Według danych systemu monitoringu reklamy online w poprzednim roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące na stronach Grupy RAS Polska.
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na…
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, napisał książkę – mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz jego autorskiej strategii TAYA (They Ask, You Answer), która jest prostą i skuteczną…
RTB House nabył WhitePress
RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, nabyła 100% udziałów w platformie content marketingowej WhitePress. Sprzedającymi byli założyciele spółki, technologiczny…
Content marketing 2020 – podsumowanie roku – prognozy vs. rzeczywistość
Marketingowe słowo roku? Zdecydowanie – „zmiana”. A zaraz za nim „niepewność”. To tylko niektóre aspekty, które zmieniły biznesowe zasady gry. Dużo się w tym roku nauczyliśmy (w rekordowym tempie), a wiele nieznanych konsekwencji pandemii –…