Tag
content marketing
Pandemia pokrzyżowała plany marketingowe niejednej firmie. To fakt. Sytuacja na świecie zmusiła nas do zmiany przyzwyczajeń. Sprawiła, że wszystkie trendy, które w końcówce roku 2019 eksperci marketingowi prognozowali jako wiodące, odeszły…
Na co warto zwrócić uwagę w przygotowaniu nowych strategii marketingowych?
Marketerzy stali się osobami, które wspierają budowanie głębszych relacji społeczno-biznesowych z klientami, znacznie wykraczających poza pierwszy zakup. Ponad 75% konsumentów postrzega tzw. “cel marki” jako ważny czynnik przy podejmowaniu…
6 sprawdzonych zasad media relations
Jeszcze nie tak dawno temu dobre relacje z mediami oznaczały udaną konferencję, gadżety dla dziennikarzy i linki do opublikowanych informacji prasowych. Dziś konferencje kojarzą się jedynie z wystąpieniami rządu, śniadania prasowe odeszły…
#KiszlukRozmawia 23 – Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Justyną Bakalarską-Stankiewicz, autorką książki "Content marketing. Od strategii do efektów". Justyna opowiada o tym, na czym polega content marketing, o jego narzędziach i kanałach, o tworzeniu strategii…
Co zostaje nam w głowach i sercach po europejskiej edycji Content Marketing World 2020?
10 edycja Content Marketing World przyciągnęła wielu wspaniałych specjalistów, którzy na co dzień inspirują do ulepszania działań z zakresu marketingu treści. Wyjątkowe okoliczności, wynikająca z nich niecodzienna formuła konferencji…
Content Marketing World 2020 – konferencja po raz pierwszy w wydaniu europejskim!
W dniach 13-16 października, po raz pierwszy w 100% wirtualnej formie, odbędzie się Content Marketing World 2020. Najważniejsza konferencja dla wszystkich zainteresowanych tematyką content marketingu Po raz pierwszy w swej historii będzie…
Tak zwycięża się w digitalu. Nagrody IAB MIXX Awards rozdane!
Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank…
Jak przykuć uwagę złotej rybki?
Internet to wielki śmietnik. Ilość informacji i bodźców, jakie obecnie docierają do przeciętnego użytkownika mediów społecznościowych, jest nieporównywalna z żadnym innym okresem w historii. W ciągu zaledwie 60 sekund około miliona…
Travelist rusza z kampanią ”Poznaj Polskę”. Redakcja odwiedzi miejsca w całym kraju
Internetowy portal rezerwacyjny Travelist rozpoczął multichannelową kampanię “Poznaj Polskę”, skierowaną do polskich turystów. Zespół redakcyjny wyruszył w podróż po Polsce, na bieżąco relacjonując ją swoim odbiorcom.
Ewelina Binzer dyrektorem WP brand studio
Wewnętrzną agencją content marketingową Wirtualnej Polski pokieruje Ewelina Binzer. Jako dyrektor ma zapewnić dalszy rozwój WP brand studio, poszerzyć ofertę o nowe produkty oraz realizować projekty przygotowywane zgodnie z potrzebami…