Tag
content
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Justyną Bakalarską-Stankiewicz, autorką książki "Content marketing. Od strategii do efektów". Justyna opowiada o tym, na czym polega content marketing, o jego narzędziach i kanałach, o tworzeniu strategii…
E-Contenta oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zapraszają na webinar z cyklu Content…
Tematem najbliższego webinaru będzie angażujący content oraz to, w jaki sposób zaangażowanie odbiorcy wpływa na skuteczność kampanii.
Rzeczy, które możesz zrobić na swojej stronie internetowej zupełnie za darmo
Istnieje wiele ciekawych sposobów na zadbanie o swój serwis, które możemy wdrożyć samodzielnie. Kilka pomysłów prezentujemy poniżej.
DIMAQ VOICE Online – spotkania z digitalem w digitalu #2
Czas na #2 DIMAQ VOICE Online! Przenosimy się do Internetu, czyli jak na digital marketing przystało. Weź udział w najbliższym DIMAQ Voice Online nie ruszając się z domu. Prelegent najbliższego spotkania udowodni, że Content is King.
Przyjdź na bezpłatny Content Sells Meetup Poland #1 i poznaj tajniki sprzedaży contentu
6 lutego (czwartek) o godzinie 17:30 w Przestrzeń from Facebook, E-Contenta, platforma dystrybucji treści w natywnym formacie reklamowym, wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach działań Klubu AdTech grupy Content,…
Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia. Kto jedzie do Krakowa?
Ostatnie dni pozostały do rozpoczęcia czwartej edycji Akademii Marketingu. Tym razem, słynąca z wyjątkowej wartości merytorycznej konferencja, ma za zadanie odpowiedzieć na pytanie - jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Na…
Undiscovered – stores about experience | 20.11.2019 | WARSZAWA
Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem…
Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw
Bez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie - potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych. Nic dziwnego, bowiem…
Komunikacja zbudowana na emocjach
Minęło kilka dni od premiery książki „Fanocracy”, Davida Meerman Scotta. Agata Zeman z 24/7Communication przeprowadziła wywiad z jej autorem, podczas szczytu PROI Worldwide w Quebec City w Kanadzie na zlecenie redakcji brief.pl.
Big Data Content Marketing pozwala na więcej
Najważniejszym celem content marketingu w powszechnej opinii pozostaje budowa świadomości marki, a jedną z najważniejszych miar jego efektywności jest po prostu ruch na stronie internetowej. Rozwój Big Data wiele jednak zmienia w tym…