Tag

content

Komunikacja zbudowana na emocjach

Minęło kilka dni od premiery książki „Fanocracy”, Davida Meerman Scotta. Agata Zeman z 24/7Communication przeprowadziła wywiad z jej autorem, podczas szczytu PROI Worldwide w Quebec City w Kanadzie na zlecenie redakcji brief.pl.

Big Data Content Marketing pozwala na więcej

Najważniejszym celem content marketingu w powszechnej opinii pozostaje budowa świadomości marki, a jedną z najważniejszych miar jego efektywności jest po prostu ruch na stronie internetowej. Rozwój Big Data wiele jednak zmienia w tym…

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej