...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

GAM3RS_X prezentuje ramówkę H1 ’22

GAM3RS_X

W wyniku dynamicznego rozwoju oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, ze struktur Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand “GAM3RS_X”. Team będzie kontynuował działania w sferze esportu i gamingu w Polsce oraz Europie, a już dziś G_X prezentuje swoją “ramówkę” na pierwsze półrocze 2022.

antasyexpo ma nieoceniony wkład w rozwój polskiej branży esportowej. W ciągu ostatnich dziewięciu lat agencja zorganizowała kilkadziesiąt turniejów LAN-owych, kilkaset wydarzeń online oraz była odpowiedzialna za polskie transmisje z najważniejszych międzynarodowych eventów m.in. Mistrzostw Świata w CS:GO i League of Legends. Zespół, który przez minioną dekadę tworzył ww. projekty, niejednokrotnie wyznaczając nowe standardy w polskim esporcie, staje się fundamentem nowego brandu w grupie Fantasyexpo – GAM3RS_X

W pierwszym półroczu 2022 GAM3RS_X rozpocznie “formatowanie gamingu i esportu”. Pod tą tajemniczą nazwą kryje się pięć monumentalnych projektów skupiających się zarówno wokół gier należących do kanonu cyfrowej rywalizacji, jak również tytuły wybijające się z esportowej klasyki. Otwiera to zupełnie nową przestrzeń marketingową dla marek endemicznych oraz nieendemicznych, które z sukcesem będą mogły rozwijać swój wizerunek nowoczesnej firmy i wejść w świat nieograniczonych możliwości gamingu. 

Fani “tradycyjnego” esportu znajdą w ramówce transmisję z Mistrzostw Świata w CS:GO – PGL Major Antwerp 2022 oraz ich kwalifikacji – turniejów RMR, całość odbędzie się na przełomie kwietnia i maja.  Podobnie jak pod koniec 2021 roku, G_X nabyło prawa do relacjonowania turnieju w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Ponadto, zespół odpowiedzialny za GAM3RS_X  po latach wróci do organizowania drużynowych zawodów w League of Legends, również w formie LAN-owej! 

W szpiglu przede wszystkim znajdą się formaty własne, łączące świat cyfrowy z rzeczywistością i angażujące różne społeczności, które we krwi mają zakorzenioną rywalizację. Virtual Cycling Challenge skupi się na miłośnikach kolarstwa oraz wirtualnych wyścigach, zapewniając im przestrzeń do konkurencji nawet w sezonie zimowym. Virtual Dancer dotrze do miłośników tańca dzięki serii eventów w największych miastach w Polsce, angażując “generację Z” za pomocą wyzwań na najpopularniejszej platformie w tej grupie wiekowej – TikToku. Natomiast wydarzenie Game Jam Booster, czerpiące garściami z koncepcji hackatonu, wesprze rozwój utalentowanych programistów, jednocześnie umożliwiając markom wyjątkową widoczność w wirtualnym świecie, stworzonym i rozwijanym przez młodych twórców. 

Gaming i esport zarówno na świecie jak i w Polsce, ma coraz mocniejszą pozycję, dlatego wiele firm dostrzega w tym obszarze ogromny potencjał marketingowy. Lata doświadczeń i znajomość branży doprowadziły nas do stworzenia GAM3RS_X, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać markom profesjonalne i innowacyjne rozwiązania z obszaru cyfrowej rywalizacji, crossując świat realny z wirtualnym. Naszym celem jest stałe budowanie świadomości, że gaming to obszar nieograniczonych możliwości, pozbawiony barier, a odpowiednio zaimplementowany w strategie marketingowe pozycjonuje marki jako nowoczesne. W GAM3RS_X bawimy się esportem i formatujemy gaming na nowo, a ja mocno wierzę w team, który będzie tworzyć te niezapomniane projekty łączące lifestyle z gamingiem i esportem!

Karolina Diakowska, Managing Director of GAM3RS_X

Branża gamingowa nie zatrzymuje się i dalej rozwija na wielu płaszczyznach. Uważam, że jest jeszcze bardziej obecna w naszym codziennym życiu niż kilka lat temu. Dlatego w GAM3RS_X chcemy zaprezentować innowacyjne podejście do cyfrowej rywalizacji udowadniając, że gaming może być dla każdego – niezależnie od wieku, płci, zainteresowań, czy niepełnosprawności – dla nas nie ma żadnych barier. To przełoży się na kilka bardzo interesujących formatów gamingowych, ale oczywiście także chcemy zadbać o zapalonych miłośników esportowych, dostarczając im wysokooktanowych emocji m.in. poprzez transmisję BLAST Premier, ale nie tylko. O jednej rzeczy na pewno już słyszeliście!

Bartosz Wilczek, Head of Esports of GAM3RS_X

Wszystkie formaty własne mają charakter cykliczny i będą pojawiać się w kolejnych ramówkach. GAM3RS_X ma w planach rozwój obecnych i tworzenie nowych formatów, które zostaną ogłoszone już w najbliższych miesiącach jako “Ramówka GAM3RS_X na H2 ‘22”.


źródło: Fantasyexpo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rusza PLE Media Expert Cup! Do wygrania 20 tys. zł i miejsce w PGE Dywizji Mistrzowskiej PLE

PLE Media Expert Cup

Już 15 marca rusza pierwsza z czterech tur kwalifikacyjnych do turnieju PLE Media Expert Cup. Do każdej z nich będzie mogło zgłosić się aż 128 drużyn. Na zwycięzców każdego z Cupów czeka 5 tysięcy złotych, a cztery najlepsze organizacje zagwarantują sobie miejsca w rundzie jesiennej PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej.

PLE Media Expert Cup to całkiem nowa inicjatywa, współorganizowana przez Media Expert – największy polski sklep z elektroniką – oraz Polską Ligę Esportową. Turniej jest szansą dla młodych i ambitnych organizacji polskiej sceny CS:GO, które chcą zaistnieć dla większej publiczności. Każdy z czterech Cupów zapoczątkują cztery tury kwalifikacyjne. Pierwsza z nich startuje już 15 marca.

Zasady są bardzo proste. Od 15 do 27 marca rozegrane zostaną łącznie cztery rundy kwalifikacyjne do pierwszego Cupu, który wystartuje 1 kwietnia. Najlepsza drużyna z każdego etapu kwalifikacji awansuje do PLE Media Expert Cup.

Do zakwalifikowanych czterech formacji zaproszone zostaną kolejne 4 drużyny i łącznie osiem ekip powalczy w głównym Cupie. Zwycięzcy każdego z Cupu otrzymają 125 punktów w punktacji generalnej. Dla wszystkich drużyn, biorących udział w Cupach, przewidziano pulę nagród w wysokości 5 tys. zł, która jest zależna od zajętego przez organizację miejsca (1 500 zł dla drużyn z I miejsca). Cztery drużyny, które zgromadzą najwięcej punktów z czterech Finałów Cupów łącznie, otrzymają awans do rundy jesiennej sezonu PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Będzie to niepowtarzalna szansa, by zmierzyć się z czołowymi polskimi drużynami.

Każdy turniej transmitowany będzie na kanałach PLE w serwisach Twitch oraz YouTube. Pierwsze kwalifikacje ruszają już w najbliższy wtorek. Zapisy dostępne tutaj.


źródło: PLE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kalendarz rozgrywek BLAST na 2022

BLAST Premier

Organizator turniejów w Counter Strike: Global Offensive ujawnił szczegóły dotyczące rozgrywek BLAST Premier w 2022 roku.

Podczas trzeciej edycji serii zostanie rozegranych łącznie 7 turniejów na przestrzeni całego roku. Łączna pula nagród będzie wynosić ok. 2,5 miliona dolarów. BLAST Premier 2022 ma zagwarantować 318 godzin czystego widowiska e-sportowego.

Format pozostaje ten sam. Drużyny wygrywając mecze będą zbierać punkty, które pozwolą im zakwalifikować się do Światowych Finałów.

Zmianom ulegnie jednak organizacja turniejów. Wiosenne i jesienne rozgrywki zostaną podzielone na dwie regiony: Europę i Amerykę Północną/resztę świata.

Grupy wiosenne oraz dwa wydarzenia Showdown odbędą się w formie online. Zawodników i kibiców na scenie ponownie zobaczymy podczas wiosennych finałów.

BLAST Premier 2022 Kalendarz
źródło: BLAST Premier

Adam Daniluk

Polska transmisja BLAST Premier Final

BLAST ESPPORT NOW

Sezon 2021 dobiega końca. 14 grudnia rozpoczął się ostatni turniej BLAST Premier Final. Zagrają na nim najlepsze drużyny bieżącego roku.

BLAST Premier World Final 2021 to turniej będący zwieńczeniem całorocznego cyklu turniejowego Counter Strike: Global Offensive, w którym wystąpią zespoły najlepiej prezentujące się na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy, czyli Natus Vincere, Team Vitality, G2 Esports, Gambit, Heroic, Ninjas in Pyjamas, Astralis oraz Team Liquid. Drużyny będą walczyć o pulę nagród wynoszącą milion dolarów. Turniej odbywa się w dniach 14-19 grudnia, startując codziennie o godzinie 16:30. Rozgrywki przeprowadzone zostaną według drabinki podwójnej eliminacji, a mecze będą miały charakter best-of-three.
Polską transmisję tworzy Fantasyexpo, a jej partnerami zostały firmy LOTTO oraz Logitech G. Transmisję z rogrywek można obejrzeć na kanale ESPORT NOW na platformie Twitch.tv.

 

Adam Daniluk

Narodowa Drużyna Esportu wyłania reprezentację na V4 Future Sports Festival Budapest 2021 – Stadion Śląski w Chorzowie (8.10.2021)

V4 Future Sports Festival Budapest 2021

Narodowa Drużyna Esportu organizatorem turnieju CS:GO, który wyłoni polskiego reprezentanta na V4 Future Sports Festival z pulą nagród 300 000 euro! Puchar NDE odbędzie się na Stadionie Śląskim.

Narodowa Drużyna Esportu (NDE) to projekt zainicjowany w kwietniu 2019 roku, jako jeden z pierwszych w Europie. Działania NDE koordynuje Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych (Esports Association), organizacja non profit. Projekt dotychczas odpowiadał za rozwój sceny Tekken 7 i Pro Evolution Soccer. Dzięki niemu, zawodnicy mogą rywalizować w międzynarodowych turniejach m.in w Izraelu czy na Węgrzech i popularyzować esport mocniej niż kiedykolwiek związany ze sportem konwencjonalnym. Teraz korzyści z inicjatywy przypadły w udziale scenie Counter-Strike: Global Offensive – jednemu z najpopularniejszych tytułów esportowych na świecie.

Dzięki swoim aktywnym działaniom NDE uzyskało gwarantowane miejsce dla jednej polskiej drużyny na V4 Future Sports Festival. Turnieju, który odbędzie się w Budapeszcie 14-21 listopada. W puli turnieju jest 300 000 euro oraz szansa na rywalizację na jednej scenie z czołowymi światowymi drużynami CS:GO. NDE postanowiło przekazać slot w nietuzinkowy sposób, wybierając 4 najsilniejsze obecnie polskie drużyny i organizując dla nich turniej LAN o PUCHAR Narodowej Drużyny Esportu. Poza samym miejscem w turnieju głównym drużyny powalczą ze sobą o pulę 40 000 pln. Całość odbędzie się na legendarnym Stadionie Śląskim przy okazji Europejskiego Forum Przyszłości 8 października 2021 roku (https://efp-silesia.pl/).

Kto zmierzy się o Puchar Narodowej Drużyny Esportu? Organizatorzy już wkrótce będą ogłaszać drużyny na swoich oficjalnych kanałach:

www: https://polskiesport.pl/nde/
facebook: https://www.facebook.com/edruzynapolska
twitter: https://twitter.com/esport_polska

Cieszymy się, że nasze działania przynoszą efekty i możemy wspierać profesjonalny rozwój esportu w Polsce. Mimo, że esport umożliwia rywalizację online, to nic tak nie buduje jego ducha, jak turnieje podczas których zawodnicy spotykają się ze sobą na jednej scenie. Puchar NDE to nie tylko okazja do takiego turnieju, ale też i bilet na kolejne zawody, tym razem międzynarodowe. Jeszcze większą dumę czujemy z faktu, że o Puchar NDE zawodnicy powalczą na legendarnym Stadionie Śląskim, który po raz pierwszy będzie organizatorem wydarzenia esportowego. Być może na naszych oczach pisze się nowa historia obiektu, a Puchar NDE na stałe zagości do terminarza imprez esportowych.

Mateusz Pirecki, Wiceprezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych

Za pełną organizację wydarzenia odpowiada Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych Esports Association. Transmisja z wydarzenia odbędzie się na kanale:
https://www.twitch.tv/esports_assoc

Save the dates:


Źródło: Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Intel® Extreme Masters Katowice 2021 zostanie zorganizowany w środowisku studyjnym

Zawodnik drużyny esportowej

IEM Katowice 2021 zostanie rozegrany z osobistym udziałem zawodników. Posiadacze biletów mogą zatrzymać bilety do kolejnej edycji lub ubiegać się o zwrot środków.

ESL Gaming, największa na świecie firma z branży esportowej, podjęła decyzję o organizacji IEM Katowice 2021 w jednym z europejskich studiów produkcyjnych ESL. Pierwotny plan zakładał, że wydarzenie odbędzie się z udziałem publiczności na terenie hali widowiskowej Spodek. Jednak z uwagi na trwającą pandemię COVID-19 i konieczność ochrony zdrowia pracowników i uczestników imprezy, firma podjęła decyzję o zorganizowaniu turnieju w środowisku studyjnym.

Wraz ze zbliżaniem się daty wydarzenia, decyzja ta będzie weryfikowana w oparciu o aktualne wytyczne dotyczące walki z pandemią, a firma nie wyklucza, że w razie konieczności zawody zostanę rozegrane online.

Klawiatura gaming
Źródło: Pexels

W trakcie IEM Katowice zorganizowane zostaną turnieje w Counter-Strike: Global Offensive, StarCraft II i Warcraft III: Reforged. Zawody będą transmitowane online, aby zapewnić kibicom na całym świecie możliwość uczestniczenia w wydarzeniu. Posiadacze biletów na IEM Katowice 2020 mogą je zachować na kolejną edycję wydarzenia w 2022 roku lub ubiegać się o zwrot środków.

Więcej informacji można znaleźć na stronie intelextrememasters.com lub na kanałach LinkedIn, Twitter lub Facebook.

O ESL Gaming

ESL Gaming jest największą na świecie firmą zajmującą się esportem i szeroko rozumianą branżą gamingową. Od 1994 roku firma kształtuje branżę i przewodzi innowacjom w esporcie i grach na skalę światową w najbardziej popularnych grach wideo z licznymi turniejami esportowymi online i offline, a także poprzez festiwale gamingowe.

Firma odpowiada za organizację i produkcję prestiżowych międzynarodowych turniejów i rozgrywek ligowych w ramach ESL Pro Tour, w tym ESL One, Intel® Extreme Masters, DreamHack Masters, ESL Pro League i innych wydarzeń rozgrywanych na arenach wielkości stadionów sporotwych. ESL Gaming jest również producentem i gospodarzem turniejów DreamHack Open, Mistrzostw Krajowych ESL, pucharów amatorskich, systemów matchmakingowych oraz festiwali gamingowych DreamHack. ESL Gaming jest częścią MTG, wiodącej międzynarodowej grupy rozrywki cyfrowej.

Więcej o ESL znajdziesz tutaj.


Źródło: Informacja prasowa ESL

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Polsat Games pokaże wszystkie najważniejsze turnieje Counter-Strike

Polsat Games CS GO transmisje-sport_

Polsat Games powiększa swoje portfolio rozgrywek e-sportowych. Stacja nawiązała współpracę z ESL Gaming – największym organizatorem e-sportowym na świecie. Przedmiotem umowy są wszystkie turnieje legendarnej gry Counter-Strike: Global Offensive. Ten tytuł, obok także obecnego w Polsat Games League of Legends, jest jednym z fundamentów światowego e-sportu. Pierwszym turniejem CS:GO, który pokaże Polsat Games będzie startujący 24 lutego Intel Extreme Masters w Katowicach. W styczniu i lutym 2020 roku Polsat Games zanotował dynamikę wzrostu na poziomie, odpowiednio, 100% i 150% względem analogicznego okresu z minionych dwunastu miesięcy.

Umowa Polsatu Games z ESL Gaming obejmuje transmisje turniejów z cyklu ESL Pro Tour. Startują w nich najlepsze drużyny świata, takie jak Astralis, Team Liquid czy OG, którego barwy reprezentuje Mateusz „mantuu” Wilczewski. W Polsce najlepiej rozpoznawalną imprezą związaną z Counter-Strike: Global Offensive jest katowicki Intel Extreme Masters rozgrywany cyklicznie od 2013 roku. Wydarzenie odbywa się w Spodku, a ostatnią edycję odwiedziło ponad 170 000 osób. W ubiegłym roku turniej Counter-Strike: Global Offensive w Katowicach oglądało w internecie 230 milionów widzów. W tym roku impreza odbędzie się w dniach 24.02 – 1.03, a rywalizacja w fazie pucharowej CS:GO będzie transmitowana przez Polsat Games. W 2020 roku Polsat Games wyemituje łącznie około 2000 godzin emocjonujących zmagań spod znaku Counter-Strike, a relacje poprowadzą i skomentują czołowi eksperci w Polsce. Większości transmisji towarzyszyć będzie studio komentatorskie nadawane wprost z warszawskiej siedziby Polsat Games.

Rozszerzenie oferty Polsat Games o transmisje z najważniejszych turniejów Counter-Strike: Global Offensive jest dla nas bardzo ważnym krokiem w rozwoju kanału. Rozumiemy jak ta gra jest ważna dla fanów esportu. Z tego powodu chcemy ją pokazywać w najlepszym wydaniu, mając jednocześnie nadzieję, że wspólnie z kibicami będziemy mogli obserwować rywalizację polskich drużyn na europejskich scenach. Przygodę z CS:GO rozpoczniemy w ważnym dla tego tytułu miejscu – w Spodku, w którym odbywają się finały cyklu Intel Extreme Masters, śledzonego rokrocznie przez miliony fanów na całym świecie.

Ewa Czekała, szef programowy Polsat Games

Współpraca z Polsat Games jest kolejnym krokiem w popularyzowaniu rozgrywek esportowych w szerokim gronie odbiorców telewizyjnych. Po zaangażowaniu Polsatu w pokazywanie turniejów League of Legends naturalnym krokiem jest zainteresowanie grą Counter-Strike, a co za tym idzie współpraca z ESL jako największym organizatorem turniejów esportowych właśnie w tę grę. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca na tym polu przyniesie korzyści nie tylko obu stronom, ale całej społeczności esportowej w Polsce.

Aleksander Szlachetko, Dyrektor Zarządzający ESL Polska

ESL Pro Tour łączy wiele wcześniej niepowiązanych turniejów ESL i DreamHack w jeden cykl, który skupia się wokół dwóch finałów w roku. Współpraca ma na celu stworzenie dla początkujących graczy kompletnej ścieżki w myśl powiedzenia „od zera do bohatera“. Skupia się na tworzeniu fascynującej historii, będącej wzorem do naśladowania dla aktualnych fanów CS:GO i znacznie bardziej przejrzystej struktury rozgrywek zrozumiałej dla nowych fanów e-sportu.

Rozgrywki w ESL Pro Tour zostały podzielone na dwa poziomy: Challenger i Masters. Poziom Challenger obejmuje turnieje DreamHack Open, Mountain Dew League oraz ESL Mistrzostwa Narodowe. Zawody te są platformą pozwalającą drużynom na awans do zmagań na poziomie Masters. Kategoria Masters będzie obejmowała turnieje odbywające się na największych arenach, gdzie pula nagród wynosi 250 000 dolarów lub więcej. Nadal będą w nich uczestniczyć najlepsze zespoły na świecie. Turnieje tej rangi to ESL One powered by Intel, Intel Extreme Masters, DreamHack Masters oraz ESL CS:GO Pro League.

Zespoły będą gromadzić punkty w ESL Pro Tour Ranking, a najlepsze z nich będą rywalizować w dwóch finałach Masters Championship – w największych i najpopularniejszych niezależnych turniejach CS:GO: ESL One Cologne (Niemcy) i Intel Extreme Masters Katowice (Polska).

Wydany w 1999 roku Counter-Strike to gra z gatunku FPS (First Person Shooter), w której gracz patrzy na świat z perspektywy kierowanego przez siebie bohatera. Dynamiczna i ukierunkowana na bezpośrednią rywalizację rozgrywka, czyni z CS: GO jeden z najchętniej wybieranych i oglądanych tytułów gamingowych świata. Z czasem stał się on fundamentem e-sportu, istotnie przyczyniając się do globalnego sukcesu tej formy rozrywki. Turnieje Counter-Strike: Global Offensive odbywają się z udziałem dwóch pięcioosobowych drużyn, reprezentujących zwalczające się frakcje. Gracze korzystają z szerokiego asortymentu broni, a ich zadania to eliminacja wszystkich rywali i rozbrajanie podłożonych przez nich ładunków wybuchowych.

Mimo dwóch dekad obecności na rynku gra przeżywa rozkwit popularności i niemal każdego dnia gdzieś na świecie odbywa się turniej Counter-Strike: Global Offensive, czyli najnowszej odsłony serii. W styczniu 2020 roku średnia liczba graczy w CS:GO przekraczała pół miliona, a w kulminacyjnych momentach jednocześnie grało blisko drugie tyle. Jednym z powodów tego sukcesu jest otwarty charakter ekosystemu gry, wspierający niezależnych organizatorów turniejów e-sportowych. Największą estymą cieszą się zawody rangi Major, w których pula nagród wynosi milion dolarów. W każdym roku kalendarzowym odbywają się tylko dwie takie imprezy. Większość z 24 uczestniczących w nich zespołów otrzymuje zaproszenia na podstawie uzyskiwanych wyników.

Najlepsi gracze Counter-Strike: Global Offensive cieszą się olbrzymią popularnością. Jarosław „Pasha” Jarząbkowski ma ponad milion fanów na portalu Twitch.tv oraz blisko 800 tysięcy na Facebooku i ponad pół miliona na Instagramie. Idole polskich fanów CS:GG to także Filip „NEO” Kubski czy Wiktor „TaZ” Wojtas.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF