...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Marcin Wawrzeń Country Managerem Restaurant Club

Marcin Wawrzeń RestuarantWeek

Od kwietnia nowo powstałe stanowisko Country Managera w spółce Restaurant Club (organizator największych festiwali restauracyjnych w Polsce, m.in. Restaurant Week, Fine Dining Week, Delivery Week, Cocktail Festival) objął Marcin Wawrzeń, wcześniej Head of Restaurants. Będzie zarządzał ogólnopolskimi projektami festiwalowymi, operacyjnym prowadzeniem zespołów regionalnych, koordynacją rezerwacji w całym kraju oraz doradztwem dla Zarządu. Paweł Światczyński CEO oraz Maciej Żakowski CSO Restuarant Week są lauratami 6. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Żakowski_RestuarantWeekMarcin Wawrzeń pracuje z nami od wielu lat i przeszedł wszystkie szczeble w naszej festiwalowej organizacji. W tym czasie także nieustannie się szkolił i rozwijał, przejmując odpowiedzialność za kolejne obszary działalności. Jako szef Zespołu Restauracyjnego od lat był jedną z najważniejszych postaci Restaurant Week, który dziś staje się Restaurant Clubem. Oddanie pełnej kontroli nad projektami festiwalowymi, oprócz Cocktail Festivalu prowadzonego od początku przez Maxa Pollo, to nie tylko naturalna konsekwencja dotychczasowej wspólnej pracy, ale i pewność dalszego rozwoju i najwyższej jakości festiwali restauracyjnych.

Maciej Żakowski, organizator RestaurantWeek.pl i Co-Founder Restaurant Club

To ogromna przyjemność móc objąć nowe stanowisko i przejąć stery w zarządzaniu flagowymi projektami firmy w tak istotnym momencie. Z niecierpliwością czekałem na ten etap, w którym powrócimy do pełnej operacyjności i znów będziemy mogli, wspólnie z najlepszymi restauracjami, podbijać serca gości i ponownie na szeroką skalę popularyzować chodzenie do restauracji. W obecnych czasach, kiedy gastronomia zaczyna odradzać się na nowych zasadach, kluczowe jest, aby jak najszybciej zapełnić restauracje gośćmi, nie tylko w tym pierwszym etapie po odmrożeniu branży. Ta rola będzie należeć częściowo do nas, w nowym, intensywniejszym rytmie projektów. Przed nami dużo pracy – powrót do wielkiej skali flagowych, stacjonarnych Festiwali oraz launch nowych przedsięwzięć, o których już niebawem będzie głośno. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy naszych doświadczonych zespołów uda się szybko wrócić na drogę sukcesów i zapewnić stałe wsparcie marketingowe oraz sprzedażowe dla branży restauracyjnej.

Marcin Wawrzeń, Country Manager Restaurant Club

Trwają rezerwacje na wiosenną edycję Restaurant Week. Festiwal potrwa prawie trzy tygodnie, do 27 czerwca. Bierze w nim udział blisko 350 restauracji z całej Polski. Na Gości czeka trzydaniowe menu w cenie 59 zł i formule #zerowaste. Wystarczy odwiedzić stronę www.RestaurantWeek.pl i dokonać rezerwacji.


Źródło: Restuarant Week

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Hubert Świtalski awansuje na pozycję Meetrics Regional Manager CEE

Hubert Świtalski

Hubert Świtalski, Country Manager firmy Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko Regional Manager CEE – odpowiedzialny będzie za rozwój biznesu Meetrics na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Hubert Świtalski, Country Manager firmy Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko Regional Manager CEE. Pozostanie szefem firmy na Polskę, jednak odpowiedzialny będzie za rozwój biznesu na szybko rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej – pozyskiwanie klientów, a także wspieranie istniejących relacji zarówno z reklamodawcami, jak i wydawcami mediów oraz organizacjami branżowymi.

Jako Country Manager Poland Hubert Świtalski od kilku lat działa na rzecz dobrych praktyk reklamowych. Od dawna już też obserwujemy szybkie wzrosty na rynkach reklamy digital w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się z rozwoju naszego zespołu i wiemy, że w oparciu o doświadczenie Huberta będziemy teraz w stanie wesprzeć marketerów także na innych rynkach tego regionu.

Manuel Koubek, Commercial Director / Member of Managing Board, Meetrics

Hubert Świtalski został szefem Meetrics Polska w 2019 roku. Do Meetrics przeszedł z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube – odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru Social Media, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami.

W branży pracuje od 12 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku; przed Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Ströer Media (jako Agency Sales Deputy Director).

Hubert Świtalski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).

Meetrics od 2008 roku dostarcza rozwiązań do polepszania jakości marketingu online. Dodatkowo, mierząc Viewability reklam online, Meetrics dostarcza narzędzi do kontroli środowiska reklamowego, grup docelowych i zapobiega reklamom fraudowym. Meetrics jest pierwszą europejską firmą akredytowaną przez MRC (Media Rating Council) za wyspecjalizowane wykrywanie fraudów i pomiary viewability dla reklam display i wideo. Wiodące światowe firmy polegają na produktach i usługach Meetrics. Firma jest także jedynym europejskim dostawcą neutralnych pomiarów Viewability współpracującym z Facebookiem i Google.

Więcej informacji: www.meetrics.com


Źródło: Meetrics

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Michał Dubisz został Country Managerem Bolt Food w Polsce

Michał Dubisz_Bolt Food

Michał Dubisz został Country Managerem Bolt Food, aplikacji do zamawiania jedzenia, w Polsce. Będzie odpowiadał za rozwój aplikacji i jej usług w kraju. Bolt jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Wcześniej przez 2 lata Michał Dubisz był związany z Bolt, najszybciej rozwijającą się europejską platformą miejskiej mobilności na świecie. Wraz z zespołem wprowadził w kwietniu do Polski aplikację Bolt Food. Aktualnie odpowiada za jej rozwój na poziomie strategii i jej wdrożenia. Na co dzień zajmuje się koordynacją prac w zespole, zarządza obsługą klienta i współpracą z partnerami. Wcześniej związany był z branżą finansową i inwestycyjną w EY i CAG.

To dla nas ogromna radość, że Michał przejął stery w Bolt Food w Polsce. Doświadczenie, wynikające z wprowadzenia aplikacji do polskich domów w tym wyjątkowym czasie, jakim jest pandemia, daje mi pewność, że nie ma wyzwań, których Michał by się nie podjął i zrealizował z sukcesem.

Linda Garder, Regional Manager Central and Eastern Europe w Bolt Food

Bolt jest jedną z najszybciej rozwijających się platform transportowych w Europie i Afryce z ponad 30 milionami pasażerów w 35 krajach. W 2020 Bolt rozszerzył działalność w Polsce – wprowadzając elektryczne hulajnogi do 10 miast i dostawy jedzenia z Bolt Food w Warszawie.

Czeka nas niezwykle ciekawy czas w branży delivery, konsumenci, kurierzy, restauratorzy i my przyzwyczajamy się do nowej normalności. Nasz biznes ride-hailingowy opiera się na efektywności i chcemy by obszar dostaw jedzenia działał na podobnych zasadach. Dlatego rozwój Bolt Food jako usługi i praca z zespołem nad poszukiwaniem rozwiązań, które wychodzą naprzeciw potrzebom naszych użytkowników i partnerów to teraz mój kluczowy cel.

Michał Dubisz o swojej nowej roli


Źródło: informacja prasowa Bolt 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Łukasz Stachowiak został nowym Country Managerem Bolt w Polsce

Bolt_Łukasz Stachowiak

Łukasz Stachowiak został Country Managerem Bolt, wiodącej platformy transportowej, w Polsce. Będzie odpowiadał za rozwój firmy i usług w kraju. Bolt jest Partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Wcześniej przez prawie 10 lat Łukasz Stachowiak był związany z WABCO, globalnym dostawcą systemów sterowania hamowaniem i innych zaawansowanych technologii pojazdów użytkowych. Pracował na różnych stanowiskach, w tym jako lider rozwoju biznesu i lider sprzedaży w regionie EMEA, prowadząc szeroko zakrojone projekty z obszaru rozwoju biznesu i sprzedaży, mające na celu rozwój biznesowy firmy.

Cieszymy się, że Łukasz poprowadzi polski oddział ku realizacji naszej globalnej wizji transformacji miejskiej mobilności. Jego wcześniejsze doświadczenia w rozwijaniu biznesu w skali regionalnej jest ogromną korzyścią dla operacji Bolt w Polsce. W związku z rozwojem naszego biznesu w obszarze ride-hailing uważam, że to doskonały czas, aby doświadczony manager poprowadził nasz zespół.

Roman Sysel, Regional Manager Central Europe w Bolt

Bolt jest jedną z najszybciej rozwijających się platform transportowych w Europie i Afryce z ponad 30 milionami pasażerów w 35 krajach. W 2020 Bolt rozszerzył działalność w Polsce – wprowadzając elektryczne hulajnogi do 6 miast i dostawy jedzenia z Bolt Food w Warszawie.

Dla mnie Bolt jest czymś więcej niż platformą transportową. Naszą misją jest zapewnić Polakom wygodne i przystępne cenowo sposoby na przemieszczanie się po mieście. Cieszę się, że mogę dołączyć do wyjątkowej grupy ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Bolt w Polsce. Zaangażowanie w życie społeczne oraz kwestie, które go dotyczą sprawia, że Bolt jest miejscem, w którym chcę być. Liczę, że nadal będziemy wspólnie zapewniać naszym pasażerom atrakcyjne pod względem ceny przejazdy, a kierowcom satysfakcjonujące źródło dochodów.

Łukasz Stachowiak o swojej nowej roli

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF