...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Damian Kitowski awansuje na stanowisko creative director w VMLY&R

damian kitowski

Damian Kitowski, na co dzień tworzący duet kreatywny z Robertem Antolakiem, z VMLY&R związany jest od blisko sześciu lat. Wspólnie z Robertem stoją na czele jednej z grup kreatywnych w strukturze działu kreacji agencji (w styczniu 2022 roku utworzone zostały trzy nowe grupy, co zwiększa ich liczbę z pięciu do ośmiu).
Damian Kitowski w duecie z Robertem Antolakiem zarządzają pracą grupy kreatywnej, której głównym klientem jest marka Samsung.
Wcześniej pracował w DDB Warszawa, Tequila i Grandes Kochonos. Na swoim koncie ma projekty zrealizowane m.in. dla takich marek jak: Samsung, EB, Żywiec, Heyah, Aviva, PLL LOT i Orange. Laureat KTR, Effie Awards, IAB MIXX Awards, Innovation Awards, Facebook Awards, Young Creatives Cannes Lions w kategoriach Film i Print oraz Golden Drum Young Drummers. Był też dwukrotnie jurorem konkursu Papaya Young Directors.


Źródło: agencja VMLY&R

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Maciek Nowicki Creative Directorem w Saatchi & Saatchi

Maciej Nowicki

Maciek jest związany z branżą komunikacyjną od ponad 20 lat. Jako ceniony ekspert pracując dla największych agencji i grup: McCann, JWT, Grey czy Dentsu, wygrał wraz z zespołami wiele przetargów oraz zdobył liczne nagrody kreatywne w kraju i zagranicą w konkursach, takich jak LIA, Clio, The One Show, Cannes Lions czy Eurobest.

Maciek posiada doświadczenie także w pracy po stronie klientów jak np. P&G. Dzięki takiej ścieżce kariery zyskał unikatowy mix doświadczeń strategicznego myślenia, który przekłada się na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i wyzwań rynkowych przed którymi stoją.

Ostatnich kilka lat spędził w Azji pracując jak przystało na „digital nomada” w Singapurze, Jakarcie i Kuala Lumpur dla dużych agencji sieciowych z grupy Dentsu, a także dla mniejszych lokalnych firm i bezpośrednio dla klientów takich jak np. L’Oreal.

Przed wyjazdem do Azji Maciej był Chief Creative Officerem grupy Dentsu, w której przez kilka lat wraz z zespołem rozwijał na polskim rynku markę ISOBAR, co zaowocowało zdobyciem tytułu najbardziej innowacyjnej agencji roku w Polsce w konkursie Innovation Awards i 4 miejscem w ogólnym rankingu KTR oraz ponad 30-oma najważniejszymi światowymi nagrodami

Bardzo się cieszę, że nasze drogi znowu się połączyły. Wierzę w ogromną charyzmę Maćka i drive do przekuwania wyzwań szybko zmieniającego się świata w sukces. Jestem przekonana, że wspólnie z Michałem Desowskim i całą kreacją stworzą wiele innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów i angażujących doświadczeń ludzi z markami.

Ewa Wolska-Rzewuska, General Manager Saatchi & Saatchi

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Krzysztof Mocek szefem pionu Creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek

Krzysztof Mocek awansował na szefa dentsu Creative w regionie Europy Środkowo-Wschodniej po 8 latach pracy w grupie. W ramach nowej roli skoncentruje się na integracji działań z obszarów kreacji, commerce i customer experience, wykorzystując synergie wynikające z zaawansowanych możliwości consultingowych, wdrożeniowych i operacyjnych poszczególnych biur dentsu w regionie CEE oraz jeszcze mocniej skalując oferowane produkty i usługi w ramach rozwijanych Centres of Excellence i Delivery. W regionie CEE w tym obszarze, Mocek będzie działał zgodnie z nową strategią – „borderless”, odchodząc od koncentrowania się na poszczególnych krajach, a skupiając się na kompetencjach i ich centrach.

Mocek to menedżer z 20-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej. Specjalizuje się w zarządzaniu, transformacji cyfrowej, marketingu zintegrowanym, reklamie oraz planowaniu i zakupie mediów. Do dentsu dołączył w 2012 roku jako Dyrektor Zarządzający spółki Carat, którą z sukcesami zarządzał przez 5 lat, znacząco poprawiając w tym czasie pozycję rynkową flagowego domu mediowego grupy. W 2017 roku objął funkcję Chief Operating Officera dentsu Polska, by po roku zostać CEO Isobar i przeprowadzając w ciągu ostatnich 2 lat skuteczną transformację tej agencji. W styczniu tego roku rozpoczął także proces integracji ze strukturami dentsu firm Red8 (agencja ATL) i Propeller Film (studio produkcyjne), pozyskanych w drodze akwizycji.


Źródło: Informacja prasowa dentsu Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rozbudowa działu kreacji i awanse w Q&A Communications

Michalina Dolińska, zanim dołączyła do zespołu agencji, 6 lat zdobywała doświadczenie jako dziennikarka w poznańskiej redakcji Gazety Wyborczej. Do 2018 r. pracowała w zespole consultantów, obsługując między innymi takie marki, jak: Żabka Polska, EDP Renewables, Galeria Malta czy Seat. W ubiegłym roku dołączyła do działu kreacji, a w marcu 2019 objęła stanowisko Idea Designera.

Sebastian Sauer do Q&A Communications przeszedł z agencji AFEKT, gdzie pracował na stanowisku Art Directora. Pracował także m.in. w agencjach: About Ad, Data Solutions oraz Tequila Polska. Od września 2016 pełnił w Q&A Communications funkcję Head of Art. Od marca jest Creative Directorem i zarządza kilkuosobowym działem kreacji w poznańskiej agencji. Sauer będzie odpowiedzialny zarówno za stronę organizacyjną działu kreacji oraz zadba o poziom produktu kreatywnego w nawiązaniu do aktualnych trendów w reklamie, komunikacji oraz designie.

Rozwój działu kreacji Q&A odpowiada na wyzwania stawiane przez klientów. Jest wyrazem dbałości o wzrost jakości produktu kreatywnego Q&A Communications. Zarówno w obszarze komunikacji PR jak i reklamowym oraz digitalowym/SOME. Wierzymy, że doświadczenie oraz umiejętności Michaliny oraz Sebastiana pozwolą na tworzenie jakościowych pomysłów o dużym potencjale do dzielenia się nimi”- mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF