...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

No to hop! Creativity thinking w biznesie

trenerka kreatywności Sylwia Hull-Wosiek

Kim jest ekspert od kreatywności? Czy kreatywność można w sobie wykształcić i w końcu: czym ona właściwie jest? Podczas kolejnego spotkania z cyklu Design Open trenerka kreatywności Sylwia Hull-Wosiek przedstawi swoją autorską metodologię projektowania rozwiązań „creativity thinking”. O znaczeniu kosmosu i ziemi, o tym, jak trenować w sobie nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów będzie opowiadać 29 maja w Concordii Design (17:00). Wstęp na wydarzenie jest wolny.

Już w 2015 roku na Światowym Forum Ekonomii w Davos kreatywność wyróżniono jako jedną z kluczowych kompetencji przyszłości. Na rynku pracy wrasta również ilość ofert, w których pojawia się ona jako jeden z wymogów dla kandydatów.  W jaki sposób można jednak wykorzystać kreatywność w projektowaniu rozwiązań biznesowych? Czym  jest „zarządzanie zmianami”? Jak zdefiniować „skoki kreatywne”?

 

– Kreatywny to nie ten co myśli „out of the box” i rzuca wciąż nowe pomysły z rękawa, ale potrafi „w ramach pudełka” wygenerować innowacyjne rozwiązania, „bawić się” zastaną sytuacją, twórczo uwzględniając jej ograniczenia – tłumaczy Sylwia Hull-Wosiek.

 

Creativity Thinking to nowa metoda projektowania, która koncentruje się nie tylko na potrzebach końcowych odbiorców, ale również na motywacji i zaangażowaniu samego zespołu projektowego. Składa się z kilkunastu etapów o charakterze twórczym (kosmos) i racjonalistycznym (ziemia), dobieranych elastycznie do celu procesu. Jej esencją jest doświadczanie, a rezultatem efektywne zarządzanie zmianą. W efekcie powstaje nie tylko gotowy do wdrożenia pomysł – sam zespół zostaje również w tym procesie przygotowany do podjęcia odpowiedzialności za  zmianę i jej utrzymanie. Esencją procesu jest doświadczanie, wgląd we własne umiejętności i rolę pracy zespołowej. Wszystko to oparte jest o skoki kreatywne i analizę możliwości wdrożenia pomysłu.

 

Sylwia Hull-Wosiek uważa, że w dzisiejszym, zmiennym, co chwilę dyktującym nowe warunki świecie kreatywność jest sposobem, nie tylko na budowanie przewagi konkurencyjnej, ale na codzienną zaradność. Z wykształcenia jest pedagogiem, wiedzę zdobywała na studiach psychologicznych, w szkole Gestalt i na kursach z Analizy Transakcyjnej. Doświadczenie budowała jako HR Manager, trener, uczestnik procesów innowacyjnych i rozwojowych dla wielu marek. Obecnie prowadzi konsultacje, warsztaty dla firm i instytucji, a także projektuje w Concordii Design wydarzenia integrujące pracowników wokół kreatywności. Współpracuje m.in. z: VOX, IKEA, Tołpa, ORSKA, Yes, Johnson&Johnson.

Design Open to program otwartych wykładów wokół tematów związanych z projektowaniem, wzornictwem, trendami i innowacjami. Spotkania z ciekawymi, inspirującymi osobowościami   przybliżają uczestnikom, czym jest design, jakie jest jego znaczenie i zadania.

Co? „No to hop! Creativity thinking w biznesie”, otwarte spotkanie z trenerką kreatywności Sylwią Hull-Wosiek
Gdzie? Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3
Kiedy? 29.05.2018, 17:00
Wstęp wolny, obowiązują zapisy przez stronę:
https://bit.ly/2IAqJCt

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF