...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Red Bull Flick – startuje trzecia edycja wyjątkowego turnieju 2 vs 2 w CS:GO

Red Bull Flick to turniej w Counter-Strike: Global Offensive, który rozgrywany jest w formacie „Hold the flag”. Gracze rywalizuję w duetach na specjalnie przygotowanych mapach, których specyfika ma ogromny wpływ na styl i tempo rozgrywki. Celem gry jest dominacja i utrzymanie wyznaczonych stref na mapie. Pierwszy turniej odbędzie się 5 lipca – zapisy są już otwarte.

W tegorocznej edycji gracze rywalizować będą na 5 specjalnie przygotowanych mapach. Każda z nich charakteryzuje się innymi mechanikami, co będzie miało znaczny wpływ na sposób rozgrywki. Oprócz wysokich umiejętności aimowych, dostosowanie odpowiedniej strategii do danej mapy może okazać się kluczowe, by sięgnąć po zwycięstwo. Elementy jakie możemy odnaleźć na mapach, to między innymi teleporty, boosty, windy oraz rampy surfingowe. Zadaniem uczestników będzie utrzymanie wyznaczonej strefy oraz doprowadzenie do sytuacji, w której przeciwnikowi skończą się „tickety”.

W Polsce turniej Red Bull Flick odbywa się w formacie 4 osobnych turniejów kwalifikacyjnych oraz finału, w którym zmierzą się najlepsze polskie duety. Pierwsze kwalifikacje zostały rozegrane offline na Pyrkonie, wszystkie kolejne zostaną rozegrane online. Zwycięskie duo z każdych kwalifikacji zapewni sobie miejsce w krajowym finale. Zwycięzcy całego turnieju zagwarantują sobie możliwość udziału w międzynarodowych rozgrywkach w Kopenhadze.

Mapy, na których rozgrywany będzie turniej dostępne są do pobrania w warsztacie Steam już teraz. Listę map wraz z krótkimi filmami znaleźć można na stronie projektu. Nie zwlekajcie i już dziś rozpocznijcie trening na nowych mapach – znajomość mechanik i kluczowych punktów będzie bardzo pomocna w walce o zwycięstwo.

ZAPISY

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Marketplace Bitskins oficjalnym partnerem Champion of Champions Tour

Jeden z największych cyklów turniejowych w grze Counter Strike: Global Offensive pozyskuje nowego partnera. Od teraz jednym ze sponsorów wydarzeń spod szyldu Champion of Champions Tour będzie popularny marketplace CS:GO — Bitskins.

Bitskins jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych portali do wymiany skinów CS:GO. Nowa współpraca zaopatrzy stałych widzów anglojęzycznej transmisji turnieju w atrakcyjne nagrody.

Cykl turniejowy realizują takie firmy jak GAM3rS_X, WeRe Fantasy, FACEIT, czy też GRID Esports i innych regionalnych organizatorów. Zawody odbywają się w siedmiu regionach w Europie oraz na terenie obu Ameryk.

Turnieje uzbierały pokaźną sumę nagród opiewającą na 3,4 mln dolarów!

Od początku istnienia firmy jesteśmy aktywnie zaangażowani w scenę esportową. Wizja Champion of Champions Tour, aby umożliwić rozwój nowych talentów, jest w dużej mierze zgodna z naszymi wartościami i z przyjemnością wspieramy turniej w nadchodzących 18 miesiącach. Współpracując z Champion of Champions Tour, postawiliśmy sobie długoterminowe cele, aby zapewnić fanom najwyższej jakości wrażenia esportowe i wykorzystać okazję do dojrzewania wraz z publicznością.

Anna Zamorniak-Urbaniak, CEO BitSkins

Champion of Champions Tour rozpocznie się w lipcu otwartymi kwalifikacjami. Rozgrywki regionalne mają poprowadzić zwycięzców do możliwości wzięcia udziału w wielkim finale, który odbędzie się na początku 2024 roku.

Adam Daniluk

Polska transmisja BLAST Premier Spring Final 2022

Gam3rs_x ponownie dostarczy najlepszych esportowych emocji - przed nami finały wiosennego sezonu turnieju BLAST Premier. Po ponad dwuletniej przerwie polska transmisja jednego z najbardziej prestiżowych turniejów wraca na kanał Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego.

Zbliżające się zmagania w ramach turnieju BLAST Premier dostarczą wielu emocji polskim fanom, za sprawą drużyn OG i ENCE, które walczyć będą o miano najlepszej drużyny wiosennego sezonu. Przypomnijmy, że to właśnie ENCE w składzie którego, obecnie mamy dwóch polaków – dycha i hades – dostarczyło wielu niezapomnianych chwil podczas turnieju PGL Major w Antwerpii oraz IEM Dallas. Drugim polskim akcentem jest drużyna OG, w składzie której zagra F1KU, dla której udział w BLAST będzie 3 występem LAN-owym w ciągu ostatniego miesiąca.

Turniej BLAST rozpocznie się 15 czerwca o godzinie 11:00 i potrwa do 19 czerwca, kiedy na godzinę 18:30 zaplanowany jest mecz finałowy. Polska transmisja dla kibiców przeprowadzona będzie na kanale Izaka w serwisie Twitch, a za jej przygotowanie odpowiada Gam3rs_x. W gronie komentatorów i analityków zasiądą Łukasz ‘Hermes’ Pożyczek, Radek ‘Mad1’ Florkowski, Jakub ‘Swelder’ Grzegorski, Olaf ‘Szeregowy’ Ostrowski, Mikołaj ‘Urf’ Palimąka oraz…. ponownie Filip ‘Paris Platynov’ Kulon! Paris po debiucie w trakcie tegorocznego Majora zaskarbił sobie olbrzymią sympatię widzów, dlatego ponownie usłyszymy go w roli komentatora już w środę około godziny 20 podczas meczu ENCE kontra BIG. Partnerami polskiej transmisji wiosennych finałów są Żabka, Displate oraz XTB.

Warto zaznaczyć, że turnieje produkowane przez BLAST to niezwykle prestiżowe i doceniane przez fanów esportu wydarzenie, które co roku przed ekrany przyciąga miliony widzów na całym świecie. Ubiegłoroczne jesienne finały zostały okrzyknięte najlepszym wydarzeniem esportowym 2022 roku obok PGL Major w Sztokholmie.

Polska transmisja BLAST Premier to kolejna realizacja Gam3rs_x w tym roku – w maju agencja odpowiedzialna była za przygotowanie transmisji PGL Major Antwerp w ośmiu krajach europejskich w tym, w Polsce. Wówczas, podczas 12 dni meczowych tylko polska produkcja wygenerowała ponad 4,2 mln wyświetleń na żywo i zgromadziła przed ekranami ponad 530 tys unikalnych widzów, co przełożyło się na 1 350 000 obejrzanych godzin.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PLE.GG Gaming Weekend

W centrum stolicy, na Dziedzińcu Nowy Świat, odbywa się PLE.GG Gaming Weekend, dwudniowa impreza z udziałem gwiazd gamingu i esportu, zorganizowana przez Polską Ligę Esportową, czołowego polskiego organizatora rozgrywek esportowych. PLE zapewnia graczom miejsce do profesjonalnej rywalizacji w gry komputerowe, stawiając przy tym na edukację zawodników, rodziców i młodych kibiców oraz promocję esportu.

To pierwszy po pandemii event Polskiej Ligi Esportowej otwarty dla odwiedzających i kibiców, którzy mogą oglądać rozgrywki esportowe oraz zapoznawać się z nowymi grami. Są strefy Free2Play, strefy do oglądania PGE Dywizji Mistrzowskiej. Jest też możliwość oglądania najważniejszych zmagań mistrzostw świata Counter-Strike’a, ponieważ właśnie podczas tych dwóch dni odbywają się półfinały i finał PGL Major Antwerp 2022 z udziałem dwóch polskich zawodników. Liczymy, że fani polskiego Counter-Strike’a znajdą tu przestrzeń, aby wspierać tych najlepszych i przede wszystkim miło spędzić czas.

Paweł Kowalczyk, prezes Polskiej Ligi Esportowej

Trzeba przyznać, że program imprezy jest niezwykle bogaty. Po raz pierwszy w historii przewidziano kwalifikacje do PGE Superpucharu PLE, który w lipcu zostanie rozegrany w Gdyni, a także prezentację drużyny HEINZ PLE ALL-STAR, która weźmie udział w meczu pokazowym. To nie wszystko! Jednym z punktów programu był turniej FIFA 22, w którym wzięli udział najlepsi polscy zawodnicy, reprezentujący na co dzień kluby piłkarskie. Swoich sił spróbować mogli także amatorzy w specjalnie zaprojektowanych strefach Free2Play, gdzie zaplanowano m.in. turnieje w najpopularniejsze gry z zaproszonymi gwiazdami.

Wśród gości PLE.GG Gaming Weekend znalazło się wiele osobowości telewizyjnych, internetowych i sportowych, m.in.: Marcin Gortat, Maciej Kurzajewski, Wojciech „Łozo” Łozowski, Karolina Szostak, Karolina Pilarczyk, B.R.O, Rafał Maślak, Maciej Musiał, Rafał Jonkisz, Marcin Cejrowski, Y Iluzjonista.

Ta impreza jest świetną odskocznią od codzienności. Fani esportu mają szansę nie tylko spotkać się ze swoimi idolami, ale również z nimi zagrać. Emocje podczas gry są tak samo duże jak na prawdziwym boisku. Przed chwilą zagrałem mecz z Sebastianem, którego wcześniej nie znałem i to w grę, w którą ostatnio kompletnie nie grywam. Okazało się, że wygraliśmy mecz – coś niesamowitego! Można powiedzieć, że esport, granie i gaming łączy ludzi i to jest fajne.

Marcin Gortat, gwiazda światowej koszykówki

O tym, że esport to dyscyplina bardzo przyszłościowa mówił znany komentator sportowy, Maciej Kurzajewski:

Esport rozwija się niezwykle dynamicznie. Akurat w tej dziedzinie pandemia zadziałała na plus i esport jeszcze bardziej mógł rozkwitnąć. Cieszę się, że przez coraz większą grupę ludzi, również w Polsce, zaczyna być postrzegany jako pełnoprawna dyscyplina. Jeśli chodzi o ambicje, przygotowanie i mistrzowski poziom przypomina prawdziwy sport w klasycznym wydaniu.

Maciek Kurzajewski, komentator sportowy

Wiele przybyłych na imprezę gwiazd okazało się pasjonatami wirtualnych gier sportowych.

Jestem fanem sportu i esportu. Codzienne ćwiczę, a wieczorami, kiedy dzieci pójdą spać, odpalam konsolę i gram w piłkę nożną. To bardzo wymagająca gra – potrzebny jest świetny refleks i wysiłek umysłowy. Moim rekordem było dotarcie do trzeciej ligi. Nie gram jednak dla wyników, tylko dla funu. W domu mam specjalny pokój do gry – multimedialny, z dźwiękoszczelnymi drzwiami. To mój azyl.

Rafał Maślak, któremu towarzyszyła żona Kamila Nicpoń oraz dzieci

Poziom esportu jest coraz wyższy, a gry coraz ciekawsze i bardziej rozbudowane. Fanem gier jestem od dzieciństwa i uważnie obserwuję ten rynek. Dzisiejsza impreza to fajna promocja esportu. Uważam, że wiele wartościowych rzeczy, takich jak komunikacja czy zespołowość, można przenieść z esportu do swojego życia

Rafał Jonkisz

Oprócz rywalizacji esportowej na odwiedzających czekały strefy chilloutu, gdzie można było odpocząć i porozmawiać nie tylko z fanami esportu. Imprezę poprowadziła Kasia Węsierska – prezenterka Radia ESKA oraz Tomasz „Magvayer” Filipiuk – prezenter Polsat Games.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

ROG Masters East EMEA 2022 czas zacząć

Marka ASUS pisze kolejny rozdział epickiej historii ROG MAsters. Trwają jeszcze zapisy do otwartych kwalifikacji, w których udział może wziąć niemal każda drużyna. Pula nagród tej edycji to 50 000 USD.

W tegorocznym turnieju ROG Masters bierze udział 27 krajów EMEA, z których drużyny od 16 kwietnia mogą rejestrować się, by wziąć udział w rozgrywkach. Termin zakończenia rejestracji drużyn upływa 20 maja. Zapisy odbywają się za pośrednictwem strony: https://rogmasters2022.com/

21 maja rozpoczną się eliminacje krajowe, które wyłonią 12 najlepszych drużyn z 27 konkurujących krajów, które awansują do rozgrywek międzynarodowych. Transmisja polskich kwalifikacji i meczów finałowych będzie dostępna na kanale Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego z jego komentarzem. Kolejny etap turnieju rozpocznie się 1 czerwca, a zakończy Wielkim Finałem 5 dni później.

Zwycięska drużyna zdobędzie nagrodę wysokości 20 000 USD. Rozkład nagród za poszczególne miejsca prezentuje się następująco:

  • 1 miejsce – 20 000 USD + Cup
  • 2 miejsce – 10 000 USD + Cup
  • 3 miejsce – 5 000 USD + Cup
  • 4 miejsce – 2 500 USD

Ponadto zwycięzcy eliminacji krajowych również zostaną nagrodzeni – dla nich przewidziane jest 1000 USD.

Więcej informacji: https://rogmasters2022.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nadchodzi PLE.GG GAMING WEEKEND – gamingowe emocje w sercu Warszawy

Decydujące spotkania PGE Dywizji Mistrzowskiej, eliminacje do PGE Superpucharu PLE, turniej FIFA z udziałem najlepszych rodzimych zawodników, czy watching party finałów PGL Major Antwerp 2022 – to tylko część atrakcji, jakie zaplanowała Polska Liga Esportowa podczas PLE.GG GAMING WEEKEND. Wydarzenie odbędzie się 21-22 maja w rozrywkowym sercu Warszawy, czyli na Dziedzińcu Nowy Świat (Nowy Świat 6/12).

Polska Liga Esportowa to czołowy polski organizator rozgrywek esportowych, zajmujący się profesjonalizacją rynku. Głównymi turniejami, organizowanymi z ramienia PLE są rozgrywki PGE Dywizji Mistrzowskiej, Superpucharu, a od 2022 roku – międzynarodowe zawody Valorant East: United, które odbywają się w 21 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Decydujące starcia Rundy Wiosennej PGE Dywizji Mistrzowskiej

Zmiana formatu PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej zaowocowała zwiększoną dawką emocji w meczach najlepszych polskich drużyn CS:GO. Za nami osiem tygodni rywalizacji, po których tylko jeden zespół wciąż może cieszyć się mianem niepokonanego. Niemniej tytuł lidera po ostatniej kolejce rundy wiosennej nadal jest sprawą otwartą. Zwieńczeniem tej części sezonu będzie sześć spotkań, które odbędą się podczas PLE.GG GAMING WEEKEND. Do Warszawy przyjadą wszystkie drużyny PGE Dywizji Mistrzowskiej, a ostatnie starcia zadecydują o układzie tabeli na półmetku sezonu.

Majowe święto esportu

Polska Liga Esportowa zaprasza 21 i 22 maja na Dziedziniec Nowy Świat w Warszawie. PLE przygotowała dla fanów gamingu i esportu mnóstwo atrakcji i dobrej zabawy. Oprócz finałowych starć w ramach PGE Dywizji Mistrzowskiej, fani będą mogli obejrzeć także eliminacje do PGE Superpucharu PLE. O przepustkę na lipcowy event powalczą cztery najlepsze formacje z PGE Dywizji Mistrzowskiej.

Ponadto kibice będą mogli zobaczyć w akcji zmagania największych gwiazd rodzimej sceny FIFA, a całość transmitowana będzie na kanale Twitch Bartosza “bejotta” Jakubowskiego. To jeszcze nie wszystko! W trakcie PLE.GG GAMING WEEKEND zaplanowane jest również wspólne oglądanie decydującej fazy PGL Major Antwerp 2022. Całość w akompaniamencie wieczornej scenerii jednego z najpopularniejszych miejsc rozrywkowych na mapie Warszawy. O pozostałych szczegółach i kolejnych atrakcjach poinformujemy wkrótce.


źródło: PLE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Startują turnieje RMR, które wyłonią uczestników PGL Major Antwerp 2022

Czas oczekiwania dobiegł końca - walka o Mistrzostwa Świata CS:GO wraca na nasze ekrany! 11 kwietnia rozpocznie się maraton turniejów RMR, w których najlepsze zespoły w trzech regionach świata będą rywalizować o awans na PGL Major Antwerp 2022. Na liście uczestników oczywiście znajdziemy zarówno Polaków, jak i polskie akcenty!

GAM3RS_X wychodząc naprzeciw miłośnikom elektronicznej rywalizacji, zakupiło na wyłączność prawa do transmisji wydarzenia PGL Major Antwerp 2022 w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Polscy kibice mogą liczyć na transmisję w rodzimym języku z wszystkich turniejów RMR oraz głównego wydarzenia PGL Major Antwerp 2022.

Przed nami cztery turnieje RMR w trzech regionach: amerykańskim, azjatyckim oraz europejskim. Na Starym Kontynencie odbędą się dwa wydarzenia, ponieważ właśnie w Europie jest najwięcej kandydatów do awansu na Mistrzostwa Świata CS:GO. Oto harmonogram zawodów:

  • Amerykański RMR: 11 – 15 kwietnia
  • Azjatycki RMR: 15-16 kwietnia
  • Europejski RMR (Grupa A): 17-20 kwietnia
  • Europejski RMR (Grupa B): 21-24 kwietnia

Rozgrywki amerykańskich i azjatyckich drużyn będzie można oglądać na kanale ESPORT NOW, zaś europejskie rozgrywki będą transmitowane u Piotra “izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch. Niezależnie od kanału, towarzyszyć nam będzie wybitne grono komentatorskie, w którego skład wejdą: Piotr “izak” Skowyrski, Paweł “SAJU” Pawełczak, Radek “mad1” Florkowski, Łukasz “Hermes” Pożyczek, Dominik “Domek” Nowakowski, Jakub “Swelder” Grzegorski, Michał “mostow” Mostowiec oraz Olaf “szeregowy” Ostrowski. Lista uczestników w poszczególnych zawodach wygląda następująco:

Ameryka (11 – 15 kwietnia)

  • FURIA
  • Complexity
  • MIBR
  • Party Astronauts
  • Case Esports
  • Team Liquid
  • Evil Geniuses
  • Imperial Esports
  • São Caetano Esports
  • paiN Gaming
  • 00 Nation
  • Bad News Bears
  • Isurus
  • 9z Team
  • Team oNe
  • Leviatán

Azja (15-16 kwietnia)

  • TYLOO
  • Renegades
  • IHC Esports
  • TBD

 

Europejski RMR A (17-20 kwietnia)

  • NAVI
  • Heroic
  • Virtus.pro
  • Team Vitality
  • FaZe Clan
  • MOUZ
  • BIG
  • GamerLegion
  • Fnatic
  • sAw
  • OG
  • Eternal Fire
  • Dignitas
  • Team Unique
  • forZe
  • QUAZAR

 

Europejski RMR B (21-24 kwietnia)

  • G2 Esports
  • Gambit
  • NIP
  • Entropiq
  • CPH Flames
  • Astralis
  • ENCE
  • HEET
  • SINNERS
  • Spirit
  • AVE
  • Sprout
  • Bad News Eagles
  • Endpoint
  • Sangal
  • Anonymo

W wydarzeniach, w których uczestniczyć będzie szesnaście drużyn, turniej RMR rozegrany będzie w zgodnie z systemem szwajcarskim, czyli skład osiągający trzy zwycięstwa awansuje na Majora, zaś trzy przegrane oznaczają eliminację. Warto nadmienić, że mecze będą miały charakter best-of-one, z wyjątkiem pojedynków eliminacyjnych i promocyjnych, które będą trzymapowe. Jedynym wyjątkiem jeśli chodzi o mechanikę rozgrywek, będzie turniej azjatycki, gdzie cztery zespoły będą rozgrywać spotkania według drabinki podwójnej eliminacji ze spotkaniami best-of-three.

Ważna zmiana zaszła w formacie amerykańskiego turnieju RMR, który został wydłużony o jeden dzień i zazębiać się będzie z rozgrywkami azjatyckimi. Format został rozszerzony aby rozstrzygnąć ustawienia drużyn, które awansują do głównego turnieju.

Wśród uczestników znajdziemy polską drużynę Anonymo, która podobnie jak rok temu, utrzymuje nadzieje polskich kibiców. Aby wystąpić w Sztokholmie zabrakło naprawdę niewiele, a tegoroczny odświeżony skład i prawie dwa miesiące okresu przygotowawczego napawają optymizmem przed startem turnieju RMR. W rozgrywkach zobaczymy również polski duet w barwach fińskiej organizacji ENCE, który w 2021 zapewnił sobie udział w Fazie Legend. Ostatnim polskim akcentem jest Mateusz “mantuu” Zawistowski w barwach OG, który walczy o swój debiut na Majorze. Oczywiście nie możemy zapominać o Wiśle All in! Games Kraków, które przebywa “w odwodzie” po wygraniu kwalifikacji ostatniej szansy. Biała Gwiazda wkroczy do gry w momencie gdy jeden z zespołów z Europy lub regionu CIS nie będzie mógł pojawić się w Rumunii na kwalifikacjach.

Przypomnijmy, że fani Counter-Strike’a musieli czekać aż pół roku na emocje związane z turniejem rangi Major. Zeszłoroczna impreza organizowana przez PGL w Sztokholmie wysoko zawiesiła poprzeczkę stając się najchętniej oglądanym wydarzeniem CS:GO w historii – finałowe starcie w szczytowym momencie globalnie oglądało 2 748 850 widzów, dwukrotnie pobijając poprzedni najlepszy wynik, ustanowiony podczas ELEAGUE Major 2017 (1 331 781 widzów). Podczas streamu na kanale Piotra “izaka” Skowyrskiego oraz transmisji w telewizji, w szczytowym momencie pojawiło się ponad 130 000 osób (peak). Łącznie na polskich transmisjach w serwisie Twitch pojawiło się blisko 700 000 unikalnych widzów i wygenerowały one 4 273 013 wyświetleń.


źródło: GAM3RS_X

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

PGE pozostaje sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej i Superpucharu

PGE

PGE Polska Grupa Energetyczna i Polska Liga Esportowa (PLE) przedłużają współpracę, która wyznacza nowe standardy w obszarze sponsoringu profesjonalnych rozgrywek esportowych. Nowy sezon PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej wystartował 28 lutego.

Z Polską Ligą Esportową współpracujemy od roku. W tym czasie wspólnie zrealizowaliśmy dwa sezony PGE Dywizji Mistrzowskiej oraz PGE Superpuchar. Działania te sprawiły, że marka PGE stała się bardzo rozpoznawalna w środowisku gamingowym, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Blisko 55 proc. kibiców Polskiej Ligi Esportowej wskazuje PGE jako firmę, zaangażowaną w jej działalność. Ten kontrakt potwierdza, że PGE wyznacza standardy działania nie tylko w biznesie związanym z branżą energetyczną, ale również w działaniach sponsoringowych.

Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej

W ramach nowej umowy PGE będzie partnerem tytularnym dwóch kluczowych wydarzeń: PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej oraz Superpucharu. Współpraca zakłada także promocję profesjonalizacji esportu i jego popularyzację jako zawodu przyszłości.

Dzięki umowie o współpracy, będziemy mogli wspólnie realizować projekty, które są już znane naszym odbiorcom. Partnerstwo wydatnie wpłynie na dalszy proces profesjonalizacji rozgrywek esportowych w Polsce. Możemy już teraz zapewnić społeczność fanów i graczy, że w tym roku mogą liczyć na jeszcze więcej emocji, wydarzeń i rywalizacji.

Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej

Dzięki dotychczasowym wspólnym działaniom dwóch firm udało się przenieść wzorce ze świata sportu do branży esportowej. W ubiegłym roku współorganizowane przez PLE i PGE wydarzenia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem – nie tylko graczy czy kibiców, ale też osób, które na co dzień nie mają styczności z esportem. Niekonwencjonalna forma PGE Superpucharu, który odbył się na nadbałtyckiej plaży, przyciągnęła na wydarzenie całe rodziny.

W ubiegłym roku przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej i PGE wspólnie wypracowali zasady Centralizacji Praw Sponsoringowych (CPS). CPS to umowa, która wprowadziła innowacyjne rozwiązania w polskim esporcie i pozwoliła na uregulowanie zależności między Polską Ligą Esportową, a grającymi w niej organizacjami. Stanowi kolejny krok na drodze profesjonalizacji rywalizacji graczy i uzyskania przez nich stabilnych źródeł dochodu.
PGE Dywizja Mistrzowska Polskiej Ligi Esportowej rozpoczęła się 28 lutego. Rozgrywki można śledzić na antenie Polsat Games oraz na kanałach PLE na Twitch TV oraz YouTube. W rywalizacji bierze udział 12 drużyn: MAD DOG’S PACT, M1 GAMING, Team ESCA Gaming, Creative AVEZ, Izako Boars, Sioguns Esports, PGE Turów Zgorzelec, Ungentium, Wisła All in Games Kraków, IMPRESSION, Project Gorillas oraz Illuminar Gaming. Platformą ich zmagań jest gra Counter Strike:Global Offensive.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

FACEIT uruchamia platformę reklamową

FACEIT ads

Firma FACEIT uruchomiła FACEIT Ads. Nowa platforma reklamowa jest skierowana do marek, które chcą dotrzeć do odbiorców konkurencyjnych gier.

Platforma FACEIT liczy ok. 23 milionów użytkowników na całym świecie. Firma chce wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte przy kierowaniu tak dużym projektem.

Nowy oddział będzie dążyć do zapewnienia markom przestrzeni reklamowej na platformie FACEIT. Firma będzie również działać jako konsultant dla marek, które chcą dotrzeć do odbiorców gier. Pomimo że reklamy nie są niczym nowe na platformie, to z pewnością powołanie całego działu doradców już jest.

 

Adam Daniluk

BLIK kontynuuje swoje działania w świecie gamingu i e-sportu w 2022 roku

beloud CUP powered by BLIK__logo

System płatności mobilnych BLIK nawiązał współpracę z organizatorem turniejów dla amatorów — marką beloudGG. To kolejna inicjatywa BLIKA w świecie gamingu i e-sportu, po tym jak pod koniec 2021 roku, z pomocą agencji _game changer wszedł do tego środowiska jako partner mistrzostw świata CS:GO, współpracując przy tym z Almoust Famous.

BeloudGG, czyli organizator turniejów e-sportowych dla amatorów i półprofesjonalistów, nawiązał współpracę z marką BLIK – systemem płatności mobilnych. W ramach kooperacji zostanie przeprowadzona seria 7 turniejów w różnych tytułach gamingowych (CS:GO, VALORANT, TFT, World of Tanks, Starcraft 2 i innych) gwarantująca dotarcie do szerokiego grona graczy. Dwa pierwsze turnieje w VALORANTA oraz TFT już za nami! Odbyły się one pod koniec stycznia i lutego i wzięło w nich udział ponad 670 graczy. Widowisko pozwoliło wygenerować blisko 200 tys. wyświetleń w trakcie transmisji na żywo oraz ponad 4 mln dzięki komunikacji w social mediach.

Turnieje dla amatorów i półprofesjonalistów są tylko jednym z wielu wymiarów aktywności BLIKA w 2022 roku. Chcemy pokazywać, żę dzięki BLIKOWI można “żyć bardziej”. Właśnie dlatego łączymy świat BLIKA ze światem gier – “grać bardziej, streamować bardziej, rywalizować bardziej”. Gaming to świat pozytywnych emocji, cieszymy się, że możemy te emocje wspierać

Krzysztof Ziewiec z Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA

Ważnym elementem w całej kampanii i realizacji turniejów jest wykorzystanie funkcjonalności BLIKA w kolejnych edycjach turnieju. Wspólnie z organizatorami stworzyliśmy dedykowany mechanizm, którym będziemy zachęcać użytkowników do zapisu do rywalizacji poprzez wykonanie Przelewu na telefon BLIK o wartości 1 zł. Dzięki temu, wraz z liczbą zgłoszeń rośnie podstawowa pula nagród.

Tomasz Przeździecki, CEO spółki _game changer

Przed nami trzeci turniej! W dniach 7-13 marca będzie można śledzić zmagania najlepszych zawodników StarCraft 2 w Polsce
BLIK będzie obecny w mediach społecznościowych na profilach beloudGG, w komunikacji realizowanej z udziałem influencerów współpracujących z kreatywną agencją gamingową beloud oraz podczas transmisji prowadzonej z jej warszawskiego studia.

Za współpracę pomiędzy firmami odpowiada agencja _game changer, działająca z ramienia Group One, koordynująca działania związane z gamingiem i e-sportem. W związku z połączeniem marki BLIK z turniejami tworzonymi przez beloudGG gracze otrzymają możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w starciu z internetowymi rywalami. Planowane turnieje odbędą się w najpopularniejszych tytułach, takich jak: Fortnite, Valorant, Counter-Strike: Global Offensive, World of Tanks, Starcraft 2, Rocket League i Brawl Stars.

Mecze utalentowanych polskich zawodników będzie można obejrzeć na kanale beloudGG, na platformie Twitch. Dla najlepszych z nich przewidziane są nagrody pamiątkowe, zestawy sprzętu oraz pamiątkowe statuetki, które zostaną wręczone przez komentatorów występujących w merchandisingu przygotowanym specjalnie na potrzeby turniejów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF