Tag
customer experience
Digital Customer Experience to pojęcie, które powinno być doskonale znane wszystkim firmom chcącym stworzyć konkurencyjną ofertę w kanałach cyfrowych. Zbudowanie dobrego doświadczenia to klucz do serc lojalnych klientów.
Customer Experience w SM: na co dzień i w kryzysie
Customer Experience, to żadna nowość ani trend. Jednakże, to właśnie w roku 2020 mówiono o nim najwięcej. Klientom zależało na bliskich relacjach, “zaopiekowaniu” przez markę, zrozumieniu. Odbiorcy poszukiwali marek, które mają ludzką twarz…
Poznaj najnowsze trendy w UX i UI
Trendy w projektowaniu UX i UI bardzo szybko się zmieniają i ewaluują. Zmiany te wynikają z naturalnego cyklu życia trendów, które zastępowane są przez nowe, świeższe i ciekawsze rozwiązania dla klientów i projektantów. W kontekście…
Dyrektorzy IT obniżą inwestycje w efekcie pandemii, ale nie wszędzie. Priorytetami stają się wydatki…
Pomimo dużych obaw związanych ze stabilnością makroekonomiczną tylko 41% dyrektorów IT w polskich firmach i regionie EMEA planuje redukcję kosztów, przy czym większość z nich stara się zmniejszyć nakłady na obsługę IT o nie więcej niż 20%.…
Badanie Mood Media : Cztery najważniejsze trendy Customer Experience w branży HoReCa
Mood Media – światowy lider customer experience, przy współpracy z ekspertami z 40 państw, wydał Trendbook ukazujący globalne trendy w tej dziedzinie. Bazujące na strategiach realizowanych przez firmy rozmieszczone na pięciu kontynentach…
Konsumenci kupują oczami
Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny…
Badanie SAS: Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 roku?
Jak wynika z najnowszego badania SAS, do 2030 roku, 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn. Czy firmy zaryzykują utratę empatii na rzecz wydajności?
Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów
Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów (ang. Customer Experience Excellence) – odsetek firm pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r.…
Produkt to za mało. Sieci handlowe budują swoje strategie w oparciu o doświadczenia klientów
Strategie nastawione na klienta to fundament biznesu w handlu detalicznym. Rosnące oczekiwania kupujących sprawiają, że sieci handlowe kreują holistyczne, spersonifikowane doświadczenia zakupowe, bazując z jednej strony na wiedzy…
Customer Experience podnosi przychody, ale wymaga dostosowania do zmieniającej się rzeczywistości
Światowi liderzy zarządzania doświadczeniami klienta (ang. Customer Experience, CX) to firmy, które osiągają również lepsze wyniki finansowe. Najbardziej doceniane przez klientów firmy łączą nie tylko większe wzrosty przychodów, ale też…