Tag
customer experience
Z raportu Mood Media wynika, że 71% konsumentów na całym świecie robi zakupy w sklepach stacjonarnych równie często lub nawet częściej niż przed pandemią.
Przemysław Kuraczyk dołączył do Kantara jako Head of CX
Dziś doświadczenie konsumenckie stanowi kluczowy i konkurencyjny wyróżnik. Działy marketingu posiadają zazwyczaj mnóstwo danych, lecz niewystarczająco dużo insightów biznesowych, aby dokonać znaczącej zmiany w swojej organizacji. Kantar od…
Customer experience – jak restauracja może zadbać o klienta podczas dostawy jedzenia?
Pandemia miała znaczący wpływ na zmiany na rynku gastronomicznym, szczególnie na rozwój sektora food delivery, który staje się coraz silniejszym ogniwem działalności podmiotów z branży HoReCa. Cały rynek dostaw jedzenia w 2020 roku urósł o…
Jak stać się pierwszym wyborem kupującego? (Nie)łatwe relacje z klientem
Niemal 85% Polaków po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów, a 82% wyda w tym roku w internecie tyle samo lub więcej pieniędzy w porównaniu do 2020 r. – wynika z raportu PwC i Digital Experts Club.…
Czym jest marketing emocji i dlaczego warto go stosować?
Zmysły pomagają konsumentom podejmować decyzje zakupowe, a marketerom wpływać swoimi działaniami na klientów. Marketing sensoryczny jest najskuteczniejszy wówczas, gdy odwołuje się do wszystkich pięciu zmysłów – im marka jest bardziej…
Jak wykorzystać czas pandemii do usprawnienia customer experience naszej firmy?
Mood Media: Jak wykorzystać czas pandemii, aby zaspokoić potrzeby emocjonalne klienta związane z Customer Experience? Zacznijmy od naszych pracowników.
Jak zbudować dobre doświadczenie klienta w sieci
Digital Customer Experience to pojęcie, które powinno być doskonale znane wszystkim firmom chcącym stworzyć konkurencyjną ofertę w kanałach cyfrowych. Zbudowanie dobrego doświadczenia to klucz do serc lojalnych klientów.
Customer Experience w SM: na co dzień i w kryzysie
Customer Experience, to żadna nowość ani trend. Jednakże, to właśnie w roku 2020 mówiono o nim najwięcej. Klientom zależało na bliskich relacjach, “zaopiekowaniu” przez markę, zrozumieniu. Odbiorcy poszukiwali marek, które mają ludzką twarz…
Poznaj najnowsze trendy w UX i UI
Trendy w projektowaniu UX i UI bardzo szybko się zmieniają i ewaluują. Zmiany te wynikają z naturalnego cyklu życia trendów, które zastępowane są przez nowe, świeższe i ciekawsze rozwiązania dla klientów i projektantów. W kontekście…
Dyrektorzy IT obniżą inwestycje w efekcie pandemii, ale nie wszędzie. Priorytetami stają się wydatki…
Pomimo dużych obaw związanych ze stabilnością makroekonomiczną tylko 41% dyrektorów IT w polskich firmach i regionie EMEA planuje redukcję kosztów, przy czym większość z nich stara się zmniejszyć nakłady na obsługę IT o nie więcej niż 20%.…