...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najlepsi twórcy nagrodzeni na Grand Video Awards 2021

youtube video

Dawid Myśliwiec za film „Chcieli mi ukraść 37 tysięcy złotych! Dlaczego czasami to się udaje?” dostał Nagrodę Widzów podczas gali konkursu Grand Video Awards dla najbardziej kreatywnych twórców wideo w sieci. Jury przyznało też statuetki zwycięzcom dziewięciu kategorii konkursowych.

Otwierając galę, jurorka i dyrektorka wydawnicza „Press” Weronika Mirowska mówiła: – Ktoś mógłby powiedzieć, że jako jurorzy byliśmy zbyt surowi w ocenach, bo zrobiliśmy gęsty odsiew zgłoszeń, bo nominowaliśmy do finału mniej filmów niż zwykle, bo nie wręczymy nagród za kanał oraz za debiut roku – ale nie mieliśmy innego wyjścia – nie możemy zbyt łatwo rozdawać statuetek, której mają w swoich kolekcjach m.in. Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i wielu, wielu innych twórców.

Do finału konkursu GVA weszły 42 spośród ponad 560 zgłoszonych filmów.

Zwycięzcami poszczególnych kategorii zostali:

Branded content – Karolina Fronik, Nadia Szymańska – Papaya Young Directors – „Lekcja historii”

Gaming – Cyber Marian – Cyber Marian – „Cyberpunk 1977 – Cyber Marian, Michał Żebrowski, Rojo, Jarek Ogarek, Epic Cheat Meal”

Hobby, podróże, sport – Kaja Kraska, Mateusz Mękarski – Globstory – „Poślubiłam Masaja i zamieszkałam w jego wiosce”

Edukacja, nauka, technika – Huyen Pham, Marcin Nguyen – Emce Kwadrat – „Depresja”

Publicystyka, wideorozmowa – Janusz Schwertner – Onet – „Ostry cień mgły”

Wideoklip i muzyka – Monika Brodka, Przemek Dzienis – Brodka – „Game Change”

Wideotutorial – Adrian Kilar – Adrian Kilar – „Efekty z teledysku Mata – »Patoreakcja«”

Kultura i sztuka – Maciej Adamczak – 2020 – „Damn2K20”

Rozrywka i komedia – Maciej Pawłowski i Niplodram – Niplodram – „Zróbmy sobie kredyt”

Przyznano również nagrody specjalne. W kategorii dodatkowej Warszawa od Miasta Stołecznego Warszawy wygrała Joanna Jasitczak – Satyrycznie Historycznie – za film „Odebrano mi młodość. Wspomnienia powstańców warszawskich”.

Komputer Asus ZenBookDuo jako Nagrodę Dodatkową Asusa otrzymał Marcin Łukański – Na Gałęzi – za film „Jak zrealizowano najlepszą scenę pościgu w historii?”.

Bezpłatny roczny kurs reżysersko-operatorski lub montażowy od Warszawskiej Szkoły Filmowej otrzymał Filip Szuksztul – Filsoon TV – za film „Winda”. Nagrodę Dodatkową od Audio Network (bezpłatny roczny dostęp do banku muzycznego) zdobył Cyber Marian – Cyber Marian – „Wciągło mnie do gier 3 – ft. Owca WK, Izak, Marcin Gortat”, a wyróżnienia Janusz Schwertner – Onet – „Krwawy biznes futerkowców” oraz Adrian Duda, Filip Adamus – Łączy Nas Piłka – „Lewandowski za kulisami. Najlepsze sceny z Piłkarzem Roku FIFA!”.

Nagrodę Widzów zdobył Dawid Myśliwiec za film: „Chcieli mi ukraść 37 tysięcy złotych! Dlaczego czasami to się udaje?”.

Wśród widzów, którzy brali udział w głosowaniu, zostanie rozlosowany smartfon Zenfone 8 Flip od firmy Asus. W tym roku w konkursie oddano łącznie 25430 głosów. Z kolei firma Jet Line dla laureata kategorii Publicystyka, wideorozmowa przygotowała nagrodę w postaci tygodniowej kampanii DOOH na ekranach More w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Trójmieście.
Zdobywcy statuetek otrzymali po 4 tys. zł.

Jury: Jacek Amsterdamski (head of video, Wirtualna Polska), Marcin Dworucha (managing director, producer & partner F25 Production House), Paweł Janas (creative director, GoldenSubmarine), Paweł Jóźwik (producent, Oto Film) Mieszko Mahboob (reżyser dźwięku, właściciel Zgrywa Studio), Weronika Mirowska (dyrektorka wydawnicza „Press”), Piotr Onopa (reżyser, Match & Spark), Andrzej Skworz (przewodniczący jury, redaktor naczelny „Press”), Martin Stankiewicz (youtuber, wielokrotnie nagradzany w GVA), Ewa Maria Szczepanowska (prorektor ds. komunikacji i nowych mediów Warszawskiej Szkoły Filmowej), Michał Walkiewicz (redaktor naczelny Filmwebu), Magdalena Widuch (CEO ColorOffOn), Marek Zając (szef kanału Polsat Rodzina).

Wszystkie nominowane do finału filmy prezentujemy na stronie www.GrandVideoAwards.pl.
Gala odbyła się w warszawskim kinie Iluzjon.

Organizator: „Press”

Partner technologiczny: Asus

Partnerzy: Audio Network, Canon Polska, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, UPC Polska, Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawska Szkoła Filmowa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS

Partnerzy gali: FilmGarden, Cocosound, M-Sound Multimedia, Grimbergen, producent napoju Coca-Cola

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Newonce, Jet Line, Filmweb, Reach a Blogger, Brand24.


Źródło: Grand Video Awards 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Youtuber Cyber Marian promuje szkoły branżowe i techniczne w kampanii POZNAJ MOC ZAWODOWCA!

Poznaj moc zawodowca SM

Polski twórca Cyber Marian (ponad 1,25 mln subskrypcji na YouTube) bierze udział w kampanii Poznaj Moc Zawodowca prowadzonej przez agencję TARRAYA S.A. na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. W ramach kampanii publikowane są między innymi filmy, w których ambasador wciela się w rolę zawodowców (mechanika, kucharza, fryzjera, mechatronika, informatyka i innych), opowiadając, jak wyglądałby świat, gdyby ich zabrakło. Cykl filmów „Świat bez zawodowców” ruszył na początku tego roku, a pierwszy klip w kilka dni zebrał ponad 160 tys. wyświetleń.

poznaj moc zawodowca reklama
Źródło: TARRAYA S.A.

Mogę zapewnić, że to będą filmy łatwe i przyjemne, które mają w prosty sposób zachęcić młodych widzów do wybrania szkoły zawodowej. Ugryziemy to w ciekawy sposób i pokażemy zawodowców. Na pewno będzie się dużo działo.

Cyber Marian

Poznaj moc zawodowca reklama 2
Źródło: TARRAYA S.A.

Szkoły branżowe i techniczne w Polsce mają na celu wykształcić u uczniów umiejętności potrzebne do pracy w określonym zawodzie. Ponieważ wciąż na polskim rynku gospodarczym brakuje osób posiadających wyuczony zawód, potrzebna jest popularyzacja szkół branżowych i technicznych. Celem kampanii jest zachęcenie młodzieży do podjęcia nauki w szkole branżowej i technikum, gdzie otrzymają najwyższej jakości wiedzę i umiejętności do wykonywania danego zawodu.

Każdy z nas rodzi się z wrodzonym talentem, który odnajdujemy w sobie na pewnym etapie życia. W kampanii chcemy, by nasz odbiorca poznał swoją MOC i pozwolił sobie wykorzystać ją w przyszłości, przy pracy w konkretnym zawodzie. Trzeba tylko dostrzec swoje mocne strony, uzmysłowić je sobie, a następnie wykorzystać. Młodzież stojąca przed obliczem wyboru dalszej ścieżki kształcenia często nie wie, w którą stronę pójść i zazwyczaj kieruje się zdaniem innych bądź powielanymi stereotypami. Dlatego uważamy, że powinniśmy komunikować o możliwościach i perspektywach jakie daje nauka konkretnego zawodu. Kampania „Poznaj Moc Zawodowca!” ma również drugie dno – chcemy przełamywać stereotypy związane z podziałem zawodów na płeć i pokazać, że – przykładowo – kobieta technicznie zna się na autach, mężczyzna może profesjonalnie zaszaleć w kuchni, a co więcej mogą robić to zawodowo i pobierać za to wynagrodzenie.

Klaudia Witowska prowadząca kampanię, TARRAYA S.A.

Poznaj moc zawodowca reklama
Źródło: TARRAYA S.A

Kampania POZNAJ MOC ZAWODOWCA! potrwa do jesieni przyszłego roku, a jeszcze w tym miesiącu (luty 2021) pojawi się kolejny film z cyklu: „Świat bez zawodowców”.


Źródło: TARRAYA S.A.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF