...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nadchodzi nowy Wiedźmin

The Witcher

Na nowym logotypie serii widnieje napis „A New Saga Begins”. Czy to może zwiastować zmiany w serii? Oficjalnie nic jeszcze nie wiadomo. Redsi nie podali nawet przybliżonej daty premiery.

Dzisiejsze notowania CDP wzrosły aż o 7%.

Współpraca z Epic Games

Jak podaje polska firma, zespół przechodzi szkolenia związane z pracą na autorskim silniku Epic Games — Unreal Enginge 4 oraz 5. To właśnie na tym nowszym opierać się ma nowa część przygód Wiedźmina. Do tej pory zespół pracował na ich własnej technologii o nazwie REDengine, na którym stoi m.in. Cyberpunk 2077. Silnik jednak nie idzie w odstawkę. CD Projekt potwierdza, że wydadzą na nim pełnoprawny dodatek do gry z 2021 roku.

Sednem partnerstwa jest współpraca deweloperów CD Projekt RED i Epic Games nad ulepszaniem silnika UE5 w zakresie obsługi gier typu open world oraz jego optymalizacja pod kątem wymagań nowego Wiedźmina i naszych kolejnych gier. To zdecydowanie więcej, niż prosty zakup licencji na korzystanie z silnika – nawiązujemy strategiczne partnerstwo, którego częścią jest obopólnie korzystna wymiana doświadczeń, wiedzy i pomysłów między naszymi zespołami. Nasza umowa z Epic Games dotyczy wyłącznie silnika i związanych z nim technologii; nie obejmuje natomiast praw autorskich do gier.

Adam Kiciński, prezes CD Projekt Red

Umowa została zawarta na 15 lat z możliwością przedłużenia. Nie zawiera żadnych odgórnie narzuconych granic co do wykorzystywania silnika Epic Games.

 

 


Chętnych wiedzy zapraszamy na specjalnie przygotowany panel dyskusyjny na Śniadaniu społeczności Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Już 29 marca w FOOD TOWN w Fabryce Norblina eksperci porozmawiają o komunikacji w środowisku gamerów.

DOŁĄCZ DO WYDARZENIA NA FACEBOOKU

Adam Daniluk

Cyberpunk 2077 trafił na konsole next-gen

cp2077-update

Pomimo iż właściciele PS5 oraz Xbox Series X dotychczas mogli grać w Cyberpunk dzięki wstecznej kompatybilności. To na oficjalną wersję czerpiącą z możliwości następnej generacji musieli poczekać.
Dla topowych wersji konsol oznacza to wyższą jakość grafiki, mowa o 4k z włączonym raytracingiem w 30 FPS lub 60 klatek bez rtx. Dodatkowo dla graczy konsoli Sony studio zadbało o implementacje wsparcia dla nowych funkcji kontrolera takich jak feedback haptyczny.
Przejście na nową wersję ma być darmowe dla właścicieli wersji na starsze konsole. Jeżeli ktoś wciąż nie jest przekonany co do produkcji to może się sam przekonać korzystając z 5-godzinnej wersji testowej, dostępnej do 15 marca.

cp2077-nextgen

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

CD Projekt poniżej oczekiwań w trzecim kwartale 2021

CD Projekt

Przychody CD Projektu w trzecim kwartale 2021 wyniosły 144,5 mln i były o 38 procent wyższe od osiągniętych w trzecim kwartale 2020 roku. Jednak kwartalny zysk netto spadł o 30 procent – do 16,3 mln zł. Analitycy spodziewali się przekroczenia 35 mln zł.

Spadek zysku netto tłumaczy się przede wszystkim kosztami związanymi z grą „Cyberpunk 2077”, który z problemami mierzy się od chwili premiery. W ostatni weekend tytuł został przeceniony aż o 50 procent, dzięki czemu trafił na pierwsze światowego rankingu najlepiej sprzedających się gier na platformie Steam.

Jednocześnie stan naszych rezerw finansowych w postaci gotówki, lokat i obligacji skarbowych na przestrzeni trzeciego kwartału zwiększył się o 55 mln zł

– informuje Piotr Nielubowicz, wiceprezes ds. finansowych w CD Projekt.

Na kontach grupy jest 740,8 mln zł gotówki, a wraz z obligacjami skarbowymi – 1,18 mld zł.


źródło: Press

Adam Daniluk

Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość. Sprite x Cyberpunk 2077 x Discord w innowacyjnej aktywacji skierowanej do streamerów i ich fanów

Cyberpunk Sprite Discord

W akcji Sprite x Discord x CP2077 wzięło udział 20 znanych streamerów, m.in.: Nieuczesana, BlackFireIce oraz leh_tv. Ich kanały mają w sumie ponad 2 miliony polubień i generują miesięcznie 2 milionych obejrzanych godzin live na najważniejszych platformach streamingowych: Facebook Gaming, Youtube Gaming i Twitch.

Poza kanałami zaangażowanych twórców, zrealizowane zostało dodatkowe wsparcie mediowe podczas gamingowych transmisji live z wykorzystaniem innowacyjnej technologii Instreamly. Aktywacja wspierała ostatnią kampanię Sprite „W 2077. Pragnienie to przeszłość”. Celem akcji było pełne wykorzystanie tej współpracy i dostarczenie pasjonatom streamingu emocji płynących z gry także w świecie rzeczywistym.

Przez 8 dni fani streamerów łączyli się w drużyny na dedykowanym marce Sprite kanale Discord. To tu zespoły pod wodzą twórców rozwiązywały zadania i podejmowały wyzwania rodem z cyberpunkowej rzeczywistości. Dla zwiększenia zaangażowania każdy fan biorący udział w akcji miał szansę na zdobycie tematycznych nagród, m.in. unikalnych kurtek sygnowanych Cyberpunkiem. Dodatkowo spośród najaktywniejszych uczestników kanału Discord wytypowane zostały 20-osobowe zespoły, które zmierzyły się w walce o nagrodę główną. Finałowym zadaniem było wspólne zhakowanie specjalnie przygotowanego landing page’a zabezpieczonego hasłem.

discord sprite cyberpunk 2077

Wykorzystana w akcji platforma Discord jest dla graczy jednym z najbardziej naturalnych środków komunikacji oraz popularnym “miejscem” codziennych spotkań. Dzięki odpowiedniej konfiguracji botów kanał Sprite stał się w pełni interaktywny. Odpowiedni wybór i automatyzacja głównego touchpointu były kluczowe dla aktywacji uzupełniającej partnerstwo marki Sprite i gry Cyberpunk 2077.
Na kanał Discord Sprite dołączyło ponad 6100 osób, z czego ponad 4000 dołączyły w pierwszych 24 godzinach trwania aktywacji.

Dla zachowania spójności z całością działań Sprite x Cyberupunk 2077 wybrani twórcy wzięli udział w telewizyjnej premierze Cyberpunk 2077 na kanale Polsat Games.

Marka Sprite od wielu lat wspiera gaming i esport w Polsce i za każdym razem staramy się wprowadzać naszymi aktywacjami świeżość i otwierać nowe możliwości. Dzięki wyjątkowemu partnerstwu z CD PROJEKT RED możemy zastosować kolejne innowacyjne rozwiązania w digitalu oraz nawiązać współpracę z wieloma nowymi twórcami. Bardzo się cieszymy, że możemy zaangażować społeczność graczy za pomocą popularnej platformy komunikacyjnej, która nie była dotychczas miejscem wielu działań marketingowych.

Julia Mardeusz, Digital Project Manager Sprite


Źródło: Sprite

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Eksperci N Energia przeprowadzili audyt farmy słonecznej z Cyberpunk 2077

Farma fotowoltaiczna Cyberpunk

Audyt wirtualnej elektrowni słonecznej można przeprowadzić po przyjęciu pewnych założeń. Po pierwsze, wzięliśmy pod uwagę obecny stan rozwoju technologii fotowoltaicznej, aktualne ceny prądu oraz poziom jego zużycia przez współczesne urządzenia elektryczne. Po drugie, zdecydowaliśmy się przybliżyć nasze wyliczenia do polskich warunków.

  dr inż. Michał Modzelewski, dyrektor techniczny N Energia

Mniejszy zwrot, ale gwarantowany

Farma fotowoltaiczna osadzona w Cyberpunk 2077 składa się z blisko 2800 konstrukcji, z których każda zbudowana jest z 16 modułów PV. “Załóżmy, że każdy moduł ma moc 500 W, jedną z największych dostępnych obecnie na rynku. To znaczy, że cała farma posiada moc ok. 22,4 MW.

dr inż. Michał Modzelewski, dyrektor techniczny N Energia

Przy aktualnych polskich warunkach instalacja taka będzie produkowała 22 400 MWh energii rocznie, co zadowoli potrzeby średnio 15 tysięcy jednoosobowych gospodarstw domowych lub 6 tysięcy gospodarstw czteroosobowych, a zatem potrzeby małego miasteczka, w żadnym razie nie gigantycznego Night City.

Gdyby obecnie zainwestować w instalacje fotowoltaiczną o podobnej mocy gdzieś na Pomorzu lub Śląsku to koszt takiej inwestycji wyniósłby około 67,2 mln zł. Przy obecnych cenach prądu produkowanego przez farmy PV okres zwrotu wyniósłby 10-15 lat. Po 30 latach eksploatacji farmy dochód inwestora przekroczyłby 112 milionów złotych.

A co gdyby CD Projekt Red wydał na budowę farmy fotowoltaicznej wszystkie pieniądze zainwestowane dotychczas w Cyberpunk 2077? Według raportów CD Projekt Red łączny koszt produkcji i marketingu gry wyniósł 522,7 mln zł. Elektrownia zbudowana takim kosztem miałaby moc ok. 174 MW, a zysk po 30 latach, przyjmując powyższe założenia, wyniósłby blisko 800 mln zł.

Zwrot z inwestycji w energię słoneczną jest mniejszy i dłuższy niż w przypadku gier AAA. Fotowoltaika jest jednak nieporównanie bardziej stabilnym i przewidywalnym biznesem a inwestycja opłaca się niemal w każdym przypadku. Słońce świeci dla wszystkich tak samo, emituje w kierunku każdego z nas nieskończony i niewyczerpany strumień energii i w najbliższym czasie na pewno nie zgaśnie.

dr inż. Michał Modzelewski, dyrektor techniczny N Energia

Według Michała Modzelewskiego na korzyść fotowoltaiki przemawia również jej egalitarność. Koszt standardowej prywatnej instalacji fotowoltaicznej wynosi obecnie tyle, że okres zwrotu w postaci oszczędności na pobieranym z sieci prądzie, z uwzględnieniem aktualnych ulg i dotacji, wyniesie nie więcej niż kilka lat.

Farma też ma “bugi”

O sukcesie inwestycji w fotowoltaikę, zupełnie jak i w przypadku gier komputerowych, decyduje nie tylko jej jakość, ale przede wszystkim poprawność projektowa i montażowa. Farma z Cyberpunk 2077 ma kilka nieścisłości technicznych. Największą jest to, że w instalacjach okrągłej formy część modułów jest niekorzystnie skierowana na północ.

Istnieje przekonanie, że moduły fotowoltaiczne bezwzględnie muszą być skierowane na południe. Nie jest ono prawdziwe Projektujemy różne instalacje, w zależności od warunków przestrzennych oraz profilu zużycia energii przez inwestora i często racjonalnym rozwiązaniem jest konfiguracja w układzie: “wschód-zachód”. Taka instalacja ma mniejszy pik produkcji w południe, ale produkuje więcej energii w godzinach porannych i popołudniowych. Nigdy natomiast nie zaleca się kierowania modułów fotowoltaicznych na północ. Konfiguracja, którą widzimy w Solar Arrays znacznie zmniejsza produkcję energii elektrycznej przez elektrownię.

dr inż. Michał Modzelewski, dyrektor techniczny N Energia

Dodatkowo w Night City można spotkać instalacje fotowoltaiczne, na które w ogóle nie pada promieniowanie słoneczne jak na poniższym zdjęciu. Taka instalacja po prostu nie ma racji bytu.

fotowoltaika Cyberpunk
Źródło: N Energia

Oczywiście, w wyimaginowanym świecie nie obowiązują wszystkie zasady techniczne, jednak detale zawsze mają znaczenie. Kibicując największemu polskiemu producentowi gier jesteśmy gotowi zaoferować CD Projekt Red nasze konsultacje w zakresie energetyki przyszłości podczas dalszych prac nad Cyberpunk 2077

Dyrektor techniczny N Energia


Źródło: N Energia

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Outrage in Night City: czy opinie na temat Cyberpunk 2077 rysują się w tak samo ponurych barwach jak sama gra?

Cyberpunk2077

Firma osiągnęła bezprecedensowe wyżyny jeszcze przed 2020 rokiem, zarówno pod względem finansowym, jak i popularności, mimo że wydała zaledwie kilka gier. Po ogromnym sukcesie Wiedźmina 3, Cyberpunk 2077 zyskał jeszcze większy rozgłos, a zapaleni gracze planowali nawet urlopy z miejsc pracy w tygodniu po premierze.

To, co idzie w górę, zwykle musi spaść, ale kierownictwo CD Projekt Red bez wątpienia wolałoby mniej gwałtowny spadek: po dwukrotnie opóźnionej premierze, gracze byli rozczarowani i oburzeni, kiedy okazało się, że gra jest pełna poważnych błędów i często się zawiesza. Inwestorzy grożą procesami sądowymi, a wartość spółki na giełdzie spadła o ponad 20 proc.

Chcieliśmy bliżej przyjrzeć się reakcjom świata online, postanowiliśmy więc zgromadzić wzmianki o grze od początku października w Austrii, Niemczech, na Węgrzech iw Polsce. Zobaczmy, ile naprawdę rozmawiało się o Cyberpunk 2077 i czego dokładnie rozmowy te dotyczyły.

Wykres Cyberpunk 2077
Premiera 10-ego grudnia sprawiła, że ilość wzmianek wystrzeliła w górę we wszystkich badanych krajach, Źródło: Neticle

Populacja danego kraju zdecydowanie wpływa na ilość wzmianek, niemniej o Cyberpunku najwięcej mówili polscy użytkownicy, a za nimi uplasowali się Niemcy. Wysokie liczby wzmianek wykryto również na Węgrzech, podczas gdy w Austrii gra nie była aż tak gorącym tematem.

27-ego października nastąpił wzrost liczby wzmianek we wszystkich badanych krajach, kiedy CD Projekt Red ogłosił drugie już opóźnienie premiery, po czym stopniowy wzrost utrzymywał się przez cały listopad. Ale dopiero w grudniu (a zwłaszcza 10-ego, kiedy w końcu miała miejsce premiera), internet eksplodował. W czasie wakacji i po wakacjach liczby zaczęły powoli spadać.

Drugi najwyższy wzrost wzmianek podczas badanego okresu przypada na 18-ego grudnia, kiedy to – tydzień po premierze – firma Sony zdecydowała się usunąć Cyberpunk 2077 ze sklepu PlayStation, chcąc uchronić klientów przed marnowaniem pieniędzy na niedokończoną grę. Sony obiecało również zwrot pieniędzy tym, którzy już grę kupili.

Pomimo błędów, gracze chcieli grać

Najbardziej angażujące posty na Twitterze i Facebooku pochodziły sprzed premiery gry i były wypełnione wielkim oczekiwaniem. Następnie głos przejęły filmy, generując o wiele większe zainteresowanie, niż tweety. Treści, które miały najwyższy wskaźnik zaangażowania w każdym kraju w odniesieniu do Cyberpunk 2077, pochodziły z YouTube, gdzie od 9-ego grudnia recenzje i transmisje na żywo dotyczące rzeczywistej rozgrywki miały tysiące wyświetleń i reakcji. (Dwa najpopularniejsze filmy wideo w Austrii nr 1, nr 2, Niemczech nr 1, nr 2, Węgrzech nr 1, nr 2 i Polsce nr 1, nr 2). Oczywiście wspomniano w nich o problemach z grą, ale równie ważne było odkrywanie fabuły, rozwiązywanie zadań i zanurzenie się w świecie Night City, w którym toczy się gra.

Doświadczeni gracze wiedzą, że nowe wersje zawsze zawierają wiele błędów, które zwykle można naprawić później. Jednak szum wokół Cyberpunk 2077 był tak szalony, że wywindował oczekiwania fanów, którzy byli później rozczarowani.

Jak przedstawiały się nastroje w badanych krajach?

Zmiany nastroju we wzmiankach w czterech badanych krajach były uderzająco różne: zdecydowanie najbardziej negatywne były Węgry, a najbardziej pozytywne Niemcy i Austria. Rozczarowanie przeważyło nad pozytywnymi emocjami w polskich treściach kilka dni po premierze, ale ogólnie rzecz biorąc, nastroje negatywne i pozytywne były tam w większości zrównoważone.

Wykres Cyberpunk 2077-2
Źródło: Neticle

Mimo że miały ogromną siłę angażującą, filmy stanowiły znacznie mniejszy procent zasięgu niż inne formy mediów społecznościowych. W Niemczech Twitter był najbardziej dominującym źródłem, a tweety pozostawały w większości pozytywne. Jednak w Polsce i na Węgrzech duża część (50% i 61%) wzmianek pochodziła z dyskusji na forach, a długie wątki były miejscem, w którym użytkownicy znajdowali ujście dla swojego rozczarowania. Drugą najważniejszą platformą w obu krajach był Facebook (około 20%).

Wykres Cyberpunk 2077
Platformami, na których węgierscy użytkownicy dawali upust swojej złości i rozczarowaniu były fora dyskusyjne i Facebook, Źródło: Neticle
Wykres_Cyberpunk2077_4
Tematy, na które narzekali Węgrzy: konsole, rozwój, poprawki, testy, wersje gry, Źródło: Neticle

Chociaż Cyberpunk 2077 wygląda jak niedokończona gra i niewątpliwie czeka ją wiele poprawek, przyszłość gry wcale nie rysuje się w czarnych barwach. Pod koniec grudnia CD Projekt Red podał, że sprzedano już 13 milionów egzemplarzy, co oznacza, że koszty stworzenia gry zwróciły się z nadwyżką. Spadek wartości akcji i możliwe procesy sądowe z pewnością nie są tym, o czym marzył CD Projekt Red, jednak wydaje się, że nadal ma on solidną bazę fanów, a Cyberpunk 2077 wciąż zapewnia wystarczająco dobre wrażenia, aby jego twórcy utrzymali się na powierzchni.

 

Zsófia od 10 lat pracuje jako dziennikarz, blogger, copywriter oraz account manager w obszarze komunikacji i marketingu. Jest autorką wielu publikacji w takich branżach jak turystyka, telekomunikacja, bankowość a nawet budownictwo. Pomimo wykształcenia socjologicznego i kilku projektów z tym związanych w okresie studiów, przez ostatnie dwa lata związana była z jednym z największych węgierskich banków gdzie pracowała jako Data Miner/Text Analyst. Aktualnie wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w Neticle, gdzie zajmuje się analizami mediów.

Zsófia Antal

Cyberpunk 2077 z fanartowym muralem z okazji premiery

Mural Cyberpunk2077 w Warszawie

Night City w Warszawie

Konkurs był elementem szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej, która objęła internet, telewizję, radio, kino, prasę oraz murale. Przed fanami Cyberpunka postawiono zadanie stworzenia cyfrowego projektu, na którym w futurystycznym klimacie Night City zostanie osadzone logo Play. Operator sieci komórkowej był współorganizatorem akcji.

Zwycięski projekt został ręcznie namalowany na ścianie Domu Braci Jabłkowskich, przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie i będzie cieszyć oczy przechodniów do końca grudnia. Za realizację malarską odpowiada warszawskie Good Looking Studio, które było także autorem pierwszego z Cyberpunkowych murali na ul. Chmielnej w Warszawie, a w przeszłości realizowało również muralową promocję Wiedźmina 3.

Cyberpunk 2077 mural Chmielna 98
Fot. Radek Nowik

Cyberpunk 2077 – wizja przyszłości

Cyberpunk 2077 to gra role-playing. Miejscem akcji jest fikcyjna, tętniąca życiem i technologią amerykańska metropolia usytuowana na zachodnim wybrzeżu USA; gdzieś pomiędzy Los Angeles a San Francisco – Night City. W grze przedstawiona zostaje wizja świata w przyszłości, rządzonego przez megakorporacje i w większości zamieszkanego przez cyborgi. Gracze wcielają się w V – cyberpunka, stawiającego pierwsze kroki w świecie ulicznych wojowników, netrunnerów i korporacyjnych hakerów. Jedną z istotnych postaci w fabule jest Johnny Silverhand, stworzony na podobieństwo Keanu Reevesa, znanego z takich filmów jak Matrix, czy Adwokat Diabła.

Fabuła gry jest nieliniowa, więc jej rozwój zależy od decyzji, jakie podejmują gracze w trakcie rozgrywki.
Świat „Cyberpunka 2077” wykreował ponad trzy dekady temu Mike Pondsmith, twórca gier planszowych, karcianych i klasycznych RPG. Pierwotnie nosił on tytuł „Cyberpunk 2020”. Polski developer, adaptując tytuł na grę zdecydował się przenieść akcję o prawie sześć dekad w przyszłość. Warto przy tym pamiętać, że świat „Cyberpunka” funkcjonuje w swojej własnej linii czasowej, która oddzieliła się od naszej w okolicach roku 1990.

Pałac kultury i nauki w Warszawie Cyberpunk 2077
Źródło: Unsplash

Sukces finansowy

Studio CD Projekt RED pracę nad Cyberpunkiem 2077 rozpoczęło w 2012 roku. Gracze swoje zainteresowanie tytułem poparli aż 8 milionami preorderów, złożonymi do dnia przed premierą. Analitycy giełdowi estymują łączną sprzedaż gry na poziomie 35 milionów kopii. Przy realizacji tych założeń wartość sprzedaży może oscylować na poziomie 6-7 miliardów złotych.

Estymacje budżetu powstania i promocji gry mówią o kwocie rzędu 1,2 miliarda złotych, co czyni Cyberpunka jedną z droższych produkcji w historii. Jeżeli przewidywania analityków się spełnią, stanie się również jedną z najbardziej dochodowych, przebijając sukces kasowy innego blockbustera CD Projekt RED – Wiedźmina 3.

Rekordowa premiera

Cyberpunk 2077 szturmem zdobywa serca graczy. Czy to właśnie premiera gry przyczyniła się do ogłoszonego 10 grudnia najwyższego w historii zapotrzebowania na moc (26 817 MW)?

Miało ono miejsce mimo braku niskich temperatur, które zazwyczaj towarzyszą takim zdarzeniom. Niewykluczone więc, że miało to znaczenie. Pewnym jednak jest, że na graczy czekają dziesiątki godzin świetnej rozrywki, przeplatanej licznymi wyborami, których konsekwencje ukształtują unikalny rozwój fabuły, spotykanych bohaterów i miejsca, do którego dotrze V. Wstawaj Samuraju, jest gra do przejścia!


Źródło: informacja prasowa

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Cyberpunk 2077: Wstań, zrób kawę i graj!

HTTPOOL CYBERPUNK 2077

To prawda, że rok 2020 był dla nas wszystkich dziwny, ale nie jest to nic, z czym wojownicy z Httpool nie mogliby sobie poradzić! Httpool jest największym partnerem reklamowym platformy Twitter i walczy o to, aby stworzyć nową, pozytywną rzeczywistość w czasie Covid-19. W związku z tym gracze z firmy zostali nagrodzeni przepustką do Night City, dostając do użytku licencje i dzień wolny na granie.

Cyberpunk 2077 to obecnie najbardziej oczekiwana gra wideo na świecie. Nasi gracze w Httpool mają teraz możliwość dołączenia do świata gry i odkrywania Night City! I są niezwykle podekscytowani, że będą mieli okazję, aby podzielić się swoimi przemyśleniami i wrażeniami

Udział w przygotowaniach do kampanii Cyberpunk 2077 na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju!”

Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce, ojczyźnie CD Projekt Red, twórcy gry

Jako zapalony gracz, Michał był również bezpośrednio zaangażowany we wspieranie CD Projekt Red przy globalnej premierze gry na Twitterze.

Wiele się zmieniło na świecie od czasu pierwszego ogłoszenia Cyberpunk 2077 w maju 2012 roku, ale entuzjazm graczy nigdy nie osłabł. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Manager fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves, jest po prostu wisienką na torcie.

Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii! Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz.

Madara Dakse, Httpool TikTok Ads Client Manager

Tin Klasić, Facebook Senior Client Manager w Httpool z Chorwacji, zdołał dokonać niemożliwego i uniknąć wszystkich spoilerów Cyberpunk 2077 w ciągu ostatnich 12 miesięcy! Umiejętności i atrybuty prezentowane przez graczy, takie jak cierpliwość, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, szybkie podejmowanie decyzji, strategia i koordynacja, należą do wielu bardzo poszukiwanych cech wymaganych również w biznesie.

Ale teraz chodzi tylko o: wake up, make coffee, and play the game!

Tin Klasić, Facebook Senior Client Manager w Httpool z Chorwacji

Bycie częścią najbardziej oczekiwanej premiery gry w historii to tylko spełnienie marzeń. Kiedy dowiedziałem się o naszym zaangażowaniu w premierę, poczułem się naprawdę podekscytowany bo dla mnie jako gracza to wyjątkowy moment.

David Geborek, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Szwecji

W Httpool, z ponad 400 cyfrowymi profesjonalistami na pokładzie działając na ponad 30 rynkach, ściśle trzymamy się idei: „work hard play hard”. Gdy ten szalony rok dobiega końca, Httpool Choombas zanurzają się w Braindance, walcząc o przetrwanie w wirtualnym świecie i ucząc się nowych cyber umiejętności („choomba” w slangu cyberpunkowym to „przyjaciel”, „członek rodziny”).

„Nie śpij, graj!” to przesłanie Madary, jednej z wielu graczy Httpool w dążeniu do nieśmiertelności, dla innych graczy, gdy stawia pierwsze kroki w Night City. Kto wie, w jakiej jeszcze premierze weźmie udział Httpool!

Uliczny slang Cyperpunk

  • Hindsight: sprytne oglądanie się za siebie.
  • Braindance: wirtualna rzeczywistość. Nowa forma interaktywnej rozrywki elektronicznej.
  • Chilled: być cool; być razem.
  • Chippin 'In: kupić oprogramowanie cybernetyczne po raz pierwszy, dzielić swój los z grupą, połączyć się z maszyną.
  • Chombatta (Choomba): slangowo oznacza „przyjaciela” lub „członka rodziny”.
  • Chunking: Jedzenie w biegu, jedzenie jako czynność drugorzędna.
  • C-YA: używane jako, i brzmiące jak „See ya”, oznacza tyle co „Cover You Ass” czyli „chronić swój tyłek”, „kryć”.
  • Downtime: czas wolny, czas wolny od pracy.

Źródło: informacja prasowa Httpool

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Premiera telewizyjna gry Cyberpunk 2077 w Polsat Games

Premiera Cyberpunk 2077 w Polsat Games

 

Akcja gry Cyberpunk 2077 rozgrywa się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników i błyskotliwych korpohakerów. Gracze kierować będą losami V – postaci stawiającej pierwsze kroki w Night City, najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Główna oś fabularna oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów.

 

 

Premierowe wejście do świata Cyberpunk 2077 nastąpi 9 grudnia o godzinie 20:00 w Polsat Games, w towarzystwie gości specjalnych. Wydarzenie poprowadzą Krzysztof Ibisz oraz Agnieszka Borysiuk, a w strefach tematycznych pojawią się Radosław Nałęcz — redaktor naczelny Polsat Games i Piotr „Izak” Skowyrski. Będą oni gościć twórców gry oraz znanych streamerów i influencerów.

Transmisja w Polsat Games to cztery segmenty, w których prowadzący i zaproszeni goście wprowadzą widzów w świat Cyberpunka znany z klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020, aż do gry wideo stworzonej w polskim studiu. Wśród gości znajdą się m.in. Mike Pondsmith, twórca fabularnego oryginału, Marcin Blacha, kierujący zespołem scenarzystów, Sebastian Kalemba, szefujący działowi animacji oraz Paweł Sasko prowadzący dział questów.

Partnerami wydarzenia będą firmy PLAY oraz Sprite. Podczas transmisji pokazywane będą również filmiki fanów, które będzie można przesłać za pomocą  specjalnej strony internetowej.

Cieszymy się, że możemy być częścią tak ważnego dla graczy na całym świecie wydarzenia. Sami jesteśmy graczami i równie niecierpliwie, co pozostali oczekujemy premiery Cyberpunka 2077. Dlatego wcześniejsze wejście do świata Night City i pokazanie go widzom będzie dla nas niezapomnianym przeżyciem.

Radosław Nałęcz, redaktor naczelny Polsat Games.

Przedpremierowe wydarzenie realizowane będzie przez firmę FRENZY, odpowiedzialną między innymi za kanał Polsat Games, a także Alior Bank Ultraligę – Mistrzostwa Polski w League of Legends i produkcję polskich transmisji z najważniejszych turniejów esportowych na świecie.


Źródło: informacja prasowa Polsat Games

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Play rozpoczyna współpracę z CD PROJEKT RED

Play wesprze polskie studio tworzące i wydające gry wideo w działaniach promocyjnych gry Cyberpunk 2077. Operator przygotował dla nas szereg niespodzianek na nadchodzące tygodnie, a swoje działania rozpoczyna od organizacji nietuzinkowego konkursu trwającego od piątku, 6. listopada do 23 listopada, którego uczestnicy mają możliwość “przenieść się” do roku 2077 i stworzyć  własną futurystyczną wizję Night City —  miasta, w którym rozgrywa się historia gry Cyberpunk 2077.

Najlepszy fanart stanie się muralem

Biorące udział w konkursie grafiki powinny zawierać elementy charakterystyczne dla gry oraz dla marki Play (np. kolory, blob) i być wykonane techniką cyfrową. Zadanie bardzo kreatywne, więc nagroda też nie jest byle jaka — najlepsza konkursowa praca zawiśnie na ścianie jednej z warszawskich kamienic! Zwycięska praca zostanie namalowana jako mural przy ul. Brackiej 25 w Warszawie i pozostanie na niej przez cały grudzień.

Za komunikację akcji odpowiada MediaCom Beyond Advertising i agencja Plej, a za realizację muralu Good Looking Studio.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF