...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

E.Wedel i Rossmann wspierają budowę szkoły w Ghanie

Do ośrodka „Don Bosco” w Temie (Ghana) trafiają dzieci z ulicy, które potrzebują pomocy. Tam dostają opiekę i wyżywienie, ale wciąż brakuje im miejsca, w którym mogłyby się kształcić i tym samym, zyskać szansę na lepszą przyszłość. To właśnie dla podopiecznych ośrodka „Don Bosco” w 2017 roku fundacja Omeny Mensah rozpoczęła budowę szkoły. Niespełna rok  po starcie, wsparcia wyjątkowej inicjatywie udzieliła marka E.Wedel. Wszystko za sprawą kakaowca z Ghany! To właśnie z serca Afryki pozyskiwane jest wyselekcjonowane ziarno kakao, bez którego nie byłoby smaku oryginalnej wedlowskiej czekolady. Ta jedna decyzja przerodziła się w długofalową współpracę z Omenaa Foundation, która trwa aż do teraz. 

Gdy po raz pierwszy usłyszeliśmy o inicjatywie, wiedzieliśmy, że chcemy pomóc. Szczególnie, że to właśnie stamtąd pozyskujemy wyjątkowe w smaku ziarno kakaowca, z którego powstają wedlowskie produkty. Cieszymy się, że możemy zrobić coś dla lokalnej społeczności i jednocześnie zapewnić lepszy start tamtejszym dzieciom. Nasza współpraca trwa od grudnia 2018 r. i ma charakter długofalowy. Planujemy szereg aktywności we współpracy z fundacją Omeny Mensah, które mam nadzieję, pozytywnie zaskoczą naszych konsumentów – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Tym razem do współpracy między dwoma podmiotami dołączyła marka Rossmann. W ramach ogólnopolskiej akcji od 1 września klienci drogerii mogą kupić dedykowaną Czekotubkę E.Wedel, z której dochód całkowity zostanie przekazany na budowę szkoły w Temie. Na ten cel marka przekazała aż 200 tys. opakowań pysznego kremu.  

Produkt dostępny będzie w trzech smakach: czekoladowym, mlecznym i karmelowym, w cenie 3,29 zł za tubkę. Od 1 do 5 września Czekotubki umieszczone będą przy kasach wszystkich drogerii Rossmann, a po tym okresie trafią na regał z innymi słodyczami. Akcja trwa do wyczerpania zapasów. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF