Tag
dane
O wykorzystaniu danych w kampaniach reklamowych i o tym, czemu do sukcesu brakuje Ci jedynie analizy.
SAS wskazuje 4 obszary rozwoju biznesu w 2021 roku
Jednym z głównych wniosków pojawiających się w podsumowaniach minionego roku jest ogromny wpływ pandemii na przyspieszenie procesów cyfrowej transformacji. COVID-19 potwierdził, że technologia jest kluczowym narzędziem w obszarze ochrony…
Czym jest UX Automation?
Czym właściwie jest UX Automation i dlaczego jest to ostatni dzwonek, aby się tego dowiedzieć?
Reklama mądrzejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Firmy w Polsce inwestują rekordowe kwoty w dane…
Zaangażowanie klientów w kanały cyfrowe rośnie od lat, a pandemia tylko spotęgowała ten trend. Nie umknęło to uwadze reklamodawców, którzy w tym roku wydali rekordowe kwoty na cyfrowy marketing oparty na danych. Tylko w tym roku i tylko w…
Dzień, w którym skończy się miejsce na dane
To niemal pewne - za 4 lata skończy nam się miejsce na dane. Ilość informacji, jakie produkujemy, rośnie szybciej niż pojemność dysków twardych. Do końca roku wygenerujemy blisko 60 zettabajtów - to trzydziestokrotnie więcej niż przed…
Pandemiczni podróżnicy, czyli jak podróżujemy w czasach epidemii. Raport Cloud technologies
Liczba osób podróżujących po świecie zmniejszyła się o 50% - twierdzą analitycy z Cloud Technologies. A jak wygląda sytuacja w Polsce? Ilość ludzi przyjeżdżających Nad Wisłę spadła, nawet o 66%. Warszawska spółka Big Data sprawdziła ruch…
22 ciekawostki o cyberatakach, o których nie miałeś pojęcia
Hakerzy atakują nas co 4 sekundy. Najczęściej ofiarami cyberataków są małe firmy. Ale nie zawsze - hakerzy często łamią też zabezpieczenia rynkowych gigantów. Lekcji z cyberzagrożeń w tym roku nie odrobili m.in. WhatsApp, niemiecki rząd i…
Liderzy innowacji technologicznych osiągają dwukrotnie większe wzrosty przychodów – wynika z badania…
Full Value. Full Stop.” to największa przeprowadzona dotychczas przez Accenture ankieta, która bada zastosowanie nowych technologii w przedsiębiorstwach takich jak rozwiązania chmurowe, sztuczna inteligencja (AI), blockchain czy rozszerzona…
Czas digitalizacji. Jakie są zawody przyszłości?
Technologiczne innowacje doprowadziły do całkowitego przeobrażenia rynku pracy. Według raportu Uniwersytetu Oksfordzkiego 47% dzisiejszych zawodów zniknie w ciągu 25 lat. Choć brzmi to pesymistycznie, trzeba podkreślić, że proces…
Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen
Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany - podaje GoodFirms w raporcie “How Businesses Use Content Marketing”. Czy wobec tego można…