Startuje druga edycja gamingowego talent show – SkillFactor

SkillFactor

Na początku tego roku odbyła się pierwsza edycja projektu SkillFactor - połączenia talent show z turniejem gamingowym w Counter Strike: Global Offensive. Po ciepłym przyjęciu pierwszej edycji, organizatorzy zdecydowali się na kontynuację projektu podczas drugiego sezonu wydarzenia.

Formuła pozostaje niezmienna – czterech influencerów (profesjonalnych graczy esportowych, streamerów i osób związanych ze światem gier) weźmie pod swoje skrzydła po jednej drużynie wyłonionej podczas kwalifikacji, a następnie postara się przekazać swoim podopiecznym wiedzę nie tylko na temat samej gry, ale i również dyscypliny i innych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

Gwiazdami drugiej edycji SkillFactor są: Daniel „STOMP” Płomiński, Marika “ikusiaa” Gąsiorowska, Ewa “mrs.honey” Wyszatycka oraz Kuba „KubiK” Kubiak.

Pierwsza edycja SkillFactor przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony graczy startujących w turnieju i influencerów przełożyło się na pozytywny odbiór zarówno wśród branży, jak i oglądających. Druga edycja przyniesie jeszcze więcej emocji, a sprawdzona formuła zostanie uzupełniona o nowe i ciekawe aktywności o których jeszcze nie będziemy wspominać. Fani będą mile zaskoczeni. To kolejny krok w rozwoju zarówno projektu, jak i naszej agencji.

Daniel Piątek, Prezes VYRAL

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym graczom emocji i pomóc im zaistnieć w świecie esportu. Pierwsza edycja projektu była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Mamy nadzieję, że SkillFactor na stałe zagości w świadomości polskich graczy.

Arkadiusz Chimiak, Doradca Zarządu ds. Marketingu ACTION. S.A.

Partnerami i sponsorami projektu są ACTINA, Gram.pl, Sferis.pl, ASUS ROG, HP Omen oraz AMD.
W trakcie trwania wydarzenia przygotują oni specjalne promocje na peryferia, komputery gamingowe oraz podzespoły, które będzie można znaleźć na stronie internetowej SkillFactor. Producentem projektu po raz kolejny jest agencja marketingowa VYRAL.

Więcej informacji na temat SkillFactor oraz bieżącą komunikację będzie można znaleźć na social media:
Facebook: https://www.facebook.com/SkillFactorpl,
Grupa na Fb: https://www.facebook.com/groups/765113920767153
Twitter: https://twitter.com/skillfactorpl ,
Instagram: https://www.instagram.com/skillfactorpl
Twitch.tv: https://www.twitch.tv/vyralpro

oraz na oficjalnym serwerze Discord: https://discord.gg/UM4zDN3PbE


Źródło: SkillFactor

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SKILLFACTOR – Szansa dla nowego pokolenia esportu

SkillFactor

4 stycznia wystartował projekt SkillFactor będący eventem bazujący na formule “talent show”. Misją SkillFactor jest znalezienie młodych talentów i umożliwienie im zaistnienie na polskiej scenie CS:GO korzystając z wiedzy przekazanej przez ekspertów.

W akcji udział weźmie 4 trenerów będących profesjonalnymi graczami CS:GO z polskiej czołówki: Janusz „Snax” Pogorzelski, Paweł “innocent“ Mocek, Grzegorz „Szpero” Dziamałek i Paweł „Saju” Pawelczak.

W trakcie trwania projektu przeprowadzone zostaną kwalifikacje do każdej z drużyn prowadzonych przez poszczególnych trenerów, a zapisać się będzie można za pośrednictwem strony internetowej www.skillfactor.pl.
Zachęcamy do obejrzenia trailera:

Po przejściu kwalifikacji drużyny odbędą trening pod okiem profesjonalistów, aby na końcu zmierzyć się w wielkim finale.

To bardzo ciekawa i ważna dla polskiej sceny inicjatywa – wielu graczy posiada predyspozycje do gry na profesjonalnym szczeblu i czeka tylko na ich odkrycie. Tego typu wydarzenie to nie tylko ciekawe show i nowa dla esportu formuła, ale również niepowtarzalna szansa na wspólny trening ze swoim idolem i spełnienie marzeń.

Michał Miłkowski, Head of the Component Department & PC ACTION S.A.

Naszym celem jest nie tylko zapewnienie widzom emocji podczas oglądania rywalizacji, ale przyczynienie do rozwoju młodego pokolenia graczy CS:GO. Wierzę, że każdy może spełnić swoje marzenia.

Daniel Piątek, Prezes VYRAL

Partnerami i sponsorami projektu są ACTINA, Sferis.pl, HP Omen, ASUS oraz AMD.

W trakcie trwania wydarzenia przygotują oni specjalne promocje na peryferia, komputery gamingowe oraz podzespoły, które będzie można znaleźć na stronie internetowej SkillFactor. Organizatorem wydarzenia jest agencja marketingowa VYRAL.


Źródło: Informacja Prasowa SkillFactor

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Powstaje VYRAL – nowa agencja gaming marketingu

VYRAL to nowy gracz na rynku marketingu związanego z rozrywką elektroniczną. Agencję tworzą ludzie od wielu lat związani z gamingiem oraz esportem i mający w swoim zawodowym portfolio realizację wielkich, międzynarodowych wydarzeń sportowych, targowych, festiwalowych oraz esportowych, jakie odbywały się w ostatnich latach w Polsce.

Ludzie tworzący VYRAL nadzorowali i brali udział w organizacji m.in EURO 2012 w Piłce Nożnej, Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej 2016, Gymkhana GRiD czy Games Clash Masters. 

Misją VYRAL jest kompleksowa realizacja projektów związanych z esportem i gamingiem. Kampanie marketingowe “uszyte na miarę” dla klientów przy użyciu gier wideo jako środka komunikacji to główne założenie firmy – bez względu na to czy mówimy o streamingu rozgrywek z profesjonalnego studia nagraniowego czy turniejach organizowanych zarówno online jak i w wielkich halach widowiskowych. 

Członkowie VYRAL posiadają również bogate doświadczenie w kwestii rynku targowego. Indywidualna zabudowa, projekty stoisk oraz różnorakie aktywności promocyjne dla odwiedzających targi.

Nowa agencja świetnie wpisuje się w nowe trendy marketingu, gdzie gaming może być traktowany jako uniwersalny środek przekazu, a sam rynek gier i esportu jest dynamicznie rozwijającym się przemysłem rozrywkowym przyszłości.

Odpowiadając zapotrzebowaniu na dedykowane projekty gamingowe, szyte na miarę dla każdego klienta, stworzyliśmy VYRAL.  Dzięki połączeniu doświadczenia z różnych branż, przygotowujemy projekty 360 w oparciu o najpopularniejsze wśród młodego pokolenia media i środki komunikacji . Gaming to nowy sposób na promocję marek.

Daniel Piątek, Prezes VYRAL 

 

Rozrywka elektroniczna to morze możliwości – cały czas powstają nowe technologie oraz rozwiązania w dziedzinie zarówno samego gamingu, jak i transmisji internetowych. To bardzo obiecujący rynek, który nieprzerwanie się rozwija – coraz więcej firm i inwestorów dostrzega potencjał inwestycyjny drzemiący w tej branży.

Marcin Herra, Wiceprezes VYRAL 

 

Większość światowych marek nie tylko związanych z przemysłem elektronicznym dostrzegło już potencjał sponsoringowy wydarzeń esportowych. Panująca pandemia i długie okresy kwarantanny sprawiły, że również mniejsze firmy funkcjonujące na rynkach regionalnych i krajowych zaczynają korzystać z tego kanału dotarcia z przekazem promocyjnym do swoich klientów. Bez wątpienia w nieodległej przyszłości ta rozrywka dogoni tradycyjny sport w zakresie zasięgów i lokowanych budżetów promocyjnych.

Jacek Oryl, Współzałożyciel VYRAL

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF