newonce rozpoczyna strategiczną współpracę z Piano, wiodącym dostawcą usług cyfrowych w zakresie subskrypcji

NEWONCExPIANO

W ramach nawiązanego partnerstwa powstanie cykl contentowy – podcasty, artykuły, spotkania – dotyczący zmian zachodzących w mediach, ich odbiorze oraz modelach biznesowych. Działania te poprzedzą start usługi newonce.club, czyli zapowiadanego na jesień klubu subskrypcyjnego oferującego treści premium i korzyści dostarczane przez grupę newonce i jej partnerów. Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

newonce.media wprowadzenie płatnych treści zapowiada od końca ubiegłego roku. W ostatnich miesiącach działania te intensywnie przyspieszyły, również poprzez wzmocnienia kadrowe – do zespołu dołączyli m.in. Danuta Breguła (wcześniej Wyborcza.pl/Agora), która kieruje strategią rozwoju biznesu cyfrowego i subskrypcji, oraz Adrian Lewtak, Lead Product Analyst. Kolejnym ważnym etapem jest partnerstwo z Piano, liderem rynku w zakresie rozwiązań dedykowanych wydawcom rozwijającym modele subskrypcyjne.

 

Stawiamy na współpracę z Piano, gdyż jako globalny dostawca oferuje nam wielostronne, specjalistyczne doświadczenie, wsparcie strategiczne i zaawansowane rozwiązania dopasowane do unikatowości przygotowywanego przez nas produktu subskrypcyjnego. Jesteśmy przekonani, że charakter naszych marek i działań oraz wiedza płynąca z intensywnie prowadzonych badań preferencji naszych odbiorców stwarzają przestrzeń do budowy pionierskiego w Polsce modelu membershipu – w tej sytuacji posiadanie solidnego partnera technologicznego u boku jest kluczowe.

Danuta Breguła, Director of Business Development and Membership Strategy newonce.media

Do globalnych klientów Piano należą m.in. IBM, CNBC, Nielsen, The Wall Street Journal, NBC Sports, Gannett, The Telegraph czy BBC. Red Herring, Światowe Forum Ekonomiczne i Deloitte uznały Piano za jedną z najszybciej rosnących i najbardziej innowacyjnych firm technologicznych świata, która na koncie ma takie nagrody/wyróżnienia jak Product of the Year przyznaną przez Business Intelligence Group i Data Management Solution of the Year od Data Breakthrough.

 

newonce dostarcza swoim użytkownikom ogromną wartość w postaci podcastów, artykułów czy materiałów wideo. Konsekwentna budowa bazy oddanych odbiorców przygotowała tę markę na kolejny krok w stronę personalizacji i monetyzacji. Cieszymy się, że możemy wspólnie z newonce pisać kolejny, oparty na płatnym dostępie do treści premium, rozdział biznesowej historii tej firmy.

Alex Chapko, General Manager obszaru Eastern Europe, Middle East, Central Asia and India w Piano

 

We wrześniu wystartuje 10-miesięczny cykl contentowy newonce x Piano, w ramach którego powstaną podcasty i artykuły poświęcone zmianom w mediach i ich odbiorze.

Chcemy zachęcić do dyskusji o nowym krajobrazie medialnym, którego transformacja mocno w ostatnim czasie przyspieszyła, i przy okazji kłaść nacisk na gigantyczną szansę, która otworzyła się przed wydawcami/nadawcami. Tą szansą jest zmęczenie mało wartościowym contentem i zwrot w stronę jakościowych treści, a także coraz większe zrozumienie dla faktu, że za dobry content się płaci. My dodatkowo chcemy udowodnić światu, że zjawisko to występuje również wśród przedstawicieli Generacji Z.

Mih Michalski, CEO newonce.media, który razem z Maciejem Orłowskim, Product Ownerem grupy odpowiedzialnym za rozwój produktów cyfrowych, poprowadzi cykl podcastów pod wspólnym szyldem newonce i Piano

Młodzi, obeznani z technologią odbiorcy, coraz częściej doceniają jakościowy content, a korzystanie z subskrypcji wszelkiego rodzaju jest dla nich naturalne. Ruch newonce.media to także edukowanie rynku, w tym reklamodawców, których z pewnością zainteresuje zebrana wiedza o odbiorcach. Warto pamiętać, że w Polsce subskrypcje, także w formie membershipu, są ciągle w początkowej fazie wzrostu, a pionierzy mają szansę zgarnąć dużą część rynku oraz tworzyć standardy rynkowe.

Paweł Nowacki, ekspert w zakresie subskrypcji, CEO DigitalFlow.pl

 

newonce to docierająca miesięcznie do ponad miliona unikalnych użytkowników grupa mediowa, którą tworzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar. Aplikacje newonce zainstalowane są na ponad 225 000 urządzeń, konta zarejestrowało w nich ponad 45 000 użytkowników.


Źródło: newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Danuta Breguła dołącza do newonce.media – pokieruje strategią biznesową i subskrypcyjną

Danuta Bregula

Nowo utworzone stanowisko Business Development and Membership Strategy Director Danuta Breguła piastuje od lipca. Jej najważniejszym zadaniem jest budowa strategii rozwoju biznesu cyfrowego newonce.media, którego ważną częścią będzie wprowadzany przez firmę jesienią paywall. Oferta subskrypcyjna marki komunikowana będzie pod nazwą newonce.club. Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Danuta Breguła wiosną odeszła z Agory, w której z sukcesami zajmowała się strategią subskrypcji “Gazety Wyborczej”. Zostawiła po sobie bazę 260 tysięcy subskrybentów.

newonce to imponujący i absolutnie najświeższy projekt w polskich mediach w ostatnich latach. Do dołączenia przekonały mnie elektryzująca marka, niezwykle ambitny plan zespołu, multimedialność oraz solidna wartość oferty programowej i produktowej, która rośnie z dnia na dzień w niespotykanym tempie. Jestem przekonana, że dzięki konsekwentnemu stawianiu społeczności w centrum swoich działań, marka newonce dojrzała do wprowadzenia płatnego modelu. Wierzę w jego sukces i z przyjemnością wesprę newonce swoim doświadczeniem, pomysłami i relacjami z najbardziej innowacyjnymi mediami w świecie subskrypcji.

Danuta Breguła, Business Development and Membership Strategy Director w newonce.media

Transformacja, którą rozpoczniemy jesienią, to z pewnością największy piwot w historii marki newonce. Świadomi światowych trendów i nieuniknionych przeobrażeń świata medialnego, zdecydowaliśmy się na tzw. ruch wyprzedzający. Wypływamy na nieznane nam wody, ale robimy to bez strachu, bo statkiem kierować będzie osoba, do której mamy ogromne zaufanie i której kompetencje cenimy najwyżej. Danuta stoi za największym jak dotąd sukcesem subskrypcyjnym w polskich mediach, więc fakt, że do nas dołącza, traktujemy jako ogromną szansę, fantastyczne wyróżnienie oraz potwierdzenie wartości, którą chcemy zaproponować naszym odbiorcom.

Michał Michalski, CEO newonce.media

Danuta Breguła w ostatnich latach była kluczową menadżerką odpowiadającą za transformację cyfrową Wyborcza.pl (Agora SA) i zbudowanie społeczności 260 000 subskrybentów “Wyborczej” w internecie na koniec 2020 roku. Od 2014 zajmowała się uruchomieniem i rozwojem modelu subskrypcyjnego i pracujących nad nim zespołów, kolejno w rolach kierowniczki rozwoju biznesu, dyrektorki strategii digital i dyrektorki strategii subskrypcyjnej. W 2020 roku osiągnięcia na polu subskrypcyjnym zostały uhonorowane branżową nagrodą WAN-IFRA w kategorii Best Paid Content Strategy in Europe. Również w 2020 Danuta Breguła odpowiadała za udział “Wyborczej” w prestiżowym, 9-miesięcznym programie GNI Subscription Lab organizowanym przez Financial Times, Google i International News Media Association. W ciągu ostatnich dwóch lat ukończyła kursy dla menadżerów zajmujących się przemianą cyfrową mediów na Uniwersytecie w Oxfordzie i w Poynter Institute na Florydzie, a także jeden z najlepszych programów rozwoju przywództwa w Europie Leadership Academy for Poland w Center for Leadership.

W skład rozbudowywanego zespołu kierowanego przez Bregułę wchodzą również Maciej Orłowski (Product Owner), Adrian Lewtak (Lead Product Analyst, również dołączył do newonce.media w lipcu br.), Przemek Krawczyk (Project Manager) oraz Michał Michalski (CEO).

Zmianę modelu biznesowego grupa newonce zapowiada już od paru miesięcy, kiedy to wystartował realizowany przez firmę cykl contentowy poświęcony płatnym mediom oraz konsultacje z użytkownikami. Od lipca działania te zostaną zintensyfikowane. Za paywallem newonce chce zamknąć treści premium: artykuły nie-newsowe, podcasty (których słuchalność przekroczyła milion odtworzeń miesięcznie) oraz wideo – zarówno w łączącej portal newonce.net i internetowe newonce.radio platformie newonce jak i w newonce.sport. Od jesieni ubiegłego roku obie te platformy mają swoje – dostępne w Google Play i App Store – aplikacje, które pobrano odpowiednio 200 000 (newonce) i 15 000 (newonce.sport) razy. W tej pierwszej platformie konta założyło ponad 30 000 użytkowników. Grupa newonce dociera miesięcznie do ponad miliona unikalnych użytkowników miesięcznie, poza mediami digitalowymi wydaje też drukowany półrocznik o nazwie newonce.paper (właśnie ukazał się jego dziewiąty numer) oraz ma stacjonarny newonce.bar zlokalizowany w centrum Warszawy.


Źródło: newonce

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF