Tag
Dentsu Aegis Network
Dentsu opublikowało wyniki globalnego badania "Digital Society Index - Nowe technologie: miłość czy nienawiść", w którym wzięło udział 32 000 ankietowanych z 22 krajów (w tym z Polski). Dane pochodzące z DSI udowadniają, że ludzie na całym…
Dialog z marką w #newnormal
4 czerwca odbyło się webinarium „Dialog – narzędzie dla odważnych” – czwarta z pięciu części z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business…
eKonsument – co Polacy robią w sieci?
3 czerwca miało miejsce kolejne spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowane przez Dentsu Aegis Network Polska wraz z Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief. Webinarium odbyło się pod hasłem „eKonsument…
Zarządź uwagą konsumenta – co i jak się ogląda w 2020 roku?
2 czerwca odbyło się webinarium dotyczące oglądalności TV i VOD w czasie pandemii. To już drugie spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider…
Marketing w #new normal – co dalej, marketingu?
1 czerwca odbyła się debata „Marketing w #new normal” – pierwsza część z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.
Brand Survival Kit, czyli #newnormal i co teraz marketingu?
Dziś już wiemy, że epidemia koronawirusa nie zakończy się gwałtownie, jak się pojawiła, rzucając nas w nową rzeczywistość, do której jako branża musieliśmy się bardzo szybko dostosować. Zresztą nie tylko jako branża, ale całe społeczeństwo.…
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączą do zarządu Isobar Polska
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska należącej do grupy Dentsu Aegis Network.