...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ciąg dalszy wyścigu zbrojeń Sony z Microsoft

bungie-sony

Kolejnym łupem przejęć na drodze giganta stało się Bungie, twórcę takich tytułów jak Destiny i pierwszego Halo. Czy to wystarczy, aby rywalizować z Microsoftem? Jak wpłynie to na losy produkcji Bungie?

Seria akwizycji przez firmy technologiczne trwa w najlepsze, tym razem to Sony zakupiło studio Bungie za nieco ponad 3,5 miliarda dolarów. W porównaniu z ruchami konkurencji wydawać się to może dość skromnym zakupem. Może jednak odpowiedzią na ilość „Zielonych” ma być jakość „Niebieskich”. Jak ogłosiła firma, Bungie kontynuować będzie swoje działania niezależnie i równolegle z developerami studia PlayStation, zamiast zostać wcieloną do organizacji.

Światowej klasy doświadczenie Bungie w rozwoju gier wieloplatformowym oraz ‘gier-usług’ pomoże nam zrealizować naszą wizję rozszerzenia PlayStation na setki milionów graczy

Jim Ryan, Sony Interactive Entertainment CEO

Przede wszystkim jednak przejęcie to może być jednym z pierwszych sygnałów, że Sony nie śpi i ma zamiar aktywnie rywalizować z Microsoftem o jak najlepsze tytuły dla swoich konsol. A jak powszechnie wiadomo na takie rywalizacji często najlepiej wychodzą gracze do których trafiają efekty tego wyścigu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF