Tag
digital
2020 zrewolucjonizował wiele obszarów HR — praca zdalna stała się powszechna, cyfryzacja przyspieszyła, a liczne dotychczasowe przyzwyczajenia odeszły w niepamięć. Dzisiejsi liderzy stoją w obliczu ciągłych wyzwań cyfrowych i…
Digital Excellence Awards 2020 – poznaliśmy liderów transformacji cyfrowej w Polsce
Podczas uroczystej gali Digital Excellence Awards poznaliśmy organizacje, które otrzymały wyróżnienia w tegorocznej edycji konkursu. Wyróżnienia otrzymali mistrzowie transformacji, których cyfrowe salto odwróciło do góry nogami utarte…
Cyfrowa rewolucja w teatrach
E-commerce wskazuje się zwykle jako jeden z tych obszarów, które na pandemii i obostrzeniach sanitarnych zyskuje najbardziej. Ale prawdziwa rewolucja odbywa się właśnie… w teatrach.
Polskie medtechy chcą się rozwijać
Rozwiązania cyfrowe stają się niezbędnym narzędziem wspierającym sektor ochrony zdrowia. Ich rozwijanie wymaga wskazania kierunków, które w tym zakresie są najbardziej obiecujące. Takim wskazaniem, a także analizą obecnego stanu rynku,…
Niekonwencjonalne rozwiązanie w komunikacji marketingowej łączące emisję digital audio z reklamą…
Sieć Digital AUDIOads, będąca częścią MOVIads, wystartowała z niekonwencjonalnym rozwiązaniem: kampaniami remarketingowymi łączącymi placementy audio emitowane na największych radiowych platformach internetowych oraz reklamę digital…
iTaxi tworzy jedną z pierwszych w Europie sieci digitalowych mobilnych nośników reklamowych –…
iTaxi rozpoczęło budowę jednej z pierwszych w Europie mobility digital network. Nośniki reklamowe zostały umieszczone na dachach taksówek i są wyposażone w czujniki smogu oraz GPS. Sieć posiada dedykowane oprogramowanie do zdalnego…
Employer branding w digitalu – this is the right place!
Honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University, Philip Kotler, powiedział kiedyś, że „w zaawansowanym technologicznie świecie tęsknimy za elementem ludzkim i…
W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euro
Internet z roku na rok umacnia swoją pozycję w europejskim torcie reklamowym. Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 roku wzrost o 12,3% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 64,8 mld euro. Pierwszy raz w…
Internet liderem reklamy w roku 2019 (IAB Polska/PwC AdEx)
W roku 2019 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Oznacza to wzrost nakładów o prawie 500 mln zł względem roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę rok do roku na poziomie 10%.
Gdy nie możemy otworzyć sklepu – otwieramy się na nowe możliwości
Pandemia COVID-19, która spowodowała kryzys gospodarczy na całym świecie, zmusiła firmy różnych branż do poszukiwania nowych technik sprzedaży i podtrzymywania kontaktów z klientami. W tej nadzwyczajnej sytuacji, w której sklepy stacjonarne…