...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ogólnopolskie 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło [BRIEF PATRONUJE]

badanie poczty

SARE (Digitree Group) uruchamia kolejną edycję swojego autorskiego Badania wykorzystania poczty email. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek @? Ile posiadają kont pocztowych? Co sądzą o mailach mających na celu odzyskanie porzuconego koszyka? Co wiedzą na temat spamu?

Między innymi o to pytają specjaliści z firmy SARE w 18. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski, jest skierowana przede wszystkim do userów poczty email od strony prywatnej, jak i do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji email marketingowej.

Uzyskane odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do email marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych w każdym biznesie.

W myśl idei klientocentryczności, Badanie poczty prowadzone przez SARE pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników. Po co? Aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników Badania będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który dodatkowo uświetnią wypowiedzi ekspertów związanych z obszarem digitalu.

Pełnoletność zobowiązuje, a Badanie SARE również ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na Badanie się rodził, a było to w 2003 roku, świat Internetu i komunikacji online jeszcze raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty email w życiu codziennym. Wraz z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do email marketingu, badanie z roku na rok poddawane było optymalizacji. Po pierwsze, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, a po drugie – po to, aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii emailowych mogły jak najlepiej dopasować wysyłany komunikat do swoich grup docelowych.

Rafał Zakrzewski, Prezes Digitree Group

Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.

Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź na jedno z pytań zawartych w Badaniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w tej – już pełnoletniej – inicjatywie SARE.

Patronami 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

Patronat honorowy: IAB Polska
Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter , Salelifter


Źródło: Digitree Group 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Akademia Digitalu. Debata ekspercka. 19 maja 2021 [BRIEF PATRONUJE]

Akademia Digitalu Digitree Group

19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl.

Od ponad roku cyfryzacja nabrała dużego rozpędu, a polski e-commerce nadrobił zaległości ostatnich dziesięciu lat i dopiero zaczyna swój rajd. Jednak nic nie jest takie proste. Segment klientów biznesowych czeka ogromna zmiana, głównie za sprawą rosnącej profesjonalizacji biznesu związanej z wdrożeniami e-commerce czy automatyzacją i transformacją cyfrową.

Ostatni rok to ciągła walka o przetrwanie, ale i rozwój biznesów w przyszłości. To codzienność związana z ogromną ilością informacji, napływających z różnych stron. Stąd pomysł na stworzenie miejsca z kompleksową wiedzą na temat digitalu i e-commerce. Ideą Akademii Digitalu, jest konfrontacja sprawdzonej wiedzy i doświadczenia z zasłyszanymi prawdami. Będziemy doradzać, ale jeszcze chętniej odradzać to, co dla biznesów jest nieefektywne.

Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu Digitree Group

Tomasz Woźniak z Future Mind, Jakub Cel z Interia.pl oraz Rafał Zakrzewski, Roman Grygierek, Krzysztof Bińkowski i Cezary Kożon z Digitree Group, już 19 maja będą mieli okazję porozmawiać na temat:

  • wyzwań i szans dla e-commerce w obliczu szybkiego rozwoju rynku,
  • marketplace’ach, jako szansie do rozwoju sprzedaży i docierania do nowych kupujących na rynkach zagranicznych,
  • błędach popełnianych przez e-commerce’y,
  • zmianach w zachowaniach i nawykach zakupowych użytkowników.

Kontynuacją debaty będzie cykl ośmiu webinarów, na temat wdrożeń e-commerce, marketing automation, marketplace’ów i digital360, opartych o case study znanych marek. Pierwszy cykl Akademii Digitalu zwieńczy wykład online Jacka Walkiewicza, psychologa i jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, który opowie o pełnej mocy w czasach zmian, czyli o odwadze w podejmowaniu nowych wyzwań.

Akademia Digitalu skierowana jest do wszystkich tych, którzy działając w biznesie chcą zmiany. Są gotowi odpowiadać na wyzwania dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb konsumentów. Są zdeterminowani do dorównania lub wyprzedzenia konkurencji. Wiedzą, czego nie wiedzą i chcą wiedzieć więcej.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji w wybranych wydarzeniach lub całej Akademii Digitalu.

Liczba miejsc ograniczona!

Patronat mediowy nad wydarzeniem objęli: Business Insider, Brief.pl, NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, E-commerce w praktyce, Marketer+

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę [BRIEF PATRONUJE]

ankieta

Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian w świecie e-mail marketingu i ciągle rozwijającej się automatyzacji. Ponadto Badanie pozwala poznać polskich Internautów – rozszyfrować ich preferencje i sposoby wykorzystywania kanału e-mail.

Podobnie, jak w ubiegłych latach Badanie Poczty przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Samo badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów. Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.

Przedstawione w ogólnodostępnym raporcie odpowiedzi użytkowników poczty oraz pracowników firm z różnych branż pozwolą nam zebrać wartościowe dane, na podstawie których wiele biznesów może tworzyć swoją strategię marketingową.

Czego dowiemy się w tym roku na temat e-mail marketingu?

  • Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
  • Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
  • Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
  • Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?

Wyniki badania przeprowadzonego przez SARE i BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe pozwolą stworzyć wartościowy i bogaty w konkretne dane raport, poruszający takie tematy jak:

  • popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
  • połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
  • wymagań współczesnych użytkowników Internetu.

Dodatkowo raport wzbogacą komentarze doświadczonych ekspertów z branży!

W jaki sposób można wziąć udział w badaniu?

Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę www.sare.pl/ankieta.

Dla osób, które wypełnią ankietę i najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe, przygotowaliśmy nagrody.

Patronami tegorocznego badania są:
BioStat, Szef Sprzedaży, Brief.pl, Izba Gospodarki Elektronicznej, Marketer+ , Magazyn Tygrysy Biznesu, Nowy Marketing, IAB Polska, Inis, Salelifter, JU: Agencja – prowadzimy w digitalu.


źródło: Informacja prasowe SARE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kiszluk rozmawia #13 Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Digitree Group

Judyta Mojzesz-Zimonczyk Kiszluk rozmawia

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Julitą Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu i Pełnomocnikiem Zarządu Digitree Group o tym jak firmy działające w internecie radzą sobie w pandemii, czego najbardziej brakuje nam w pracy w trybie zdalnym, jak zmienia się komunikacja z klientem w czasie pandemii i czy zmiany, które spowodowała, zostaną z nami na stałe.

Grzegorz Kiszluk

Dariusz Piekarski wraca do Digitree Group S.A. jako członek rady nadzorczej

Dariusz_Piekarski

Ostatniego kwietnia 2020 r. Dariusz Piekarski złożył rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu technologicznej spółki giełdowej Digitree Group. Dzisiaj został powołany do jej rady nadzorczej przez jednego z akcjonariuszy i założyciela spółki. Jednocześnie z rady nadzorczej odwołano Michała Recka, który zasiadał w niej od ponad roku.

Były prezes wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie o Grupie Kapitałowej by nadzorować jej działania z zupełnie innej strony niż operacyjna, tj. z poziomu organu nadzorującego spółkę. Wieloletni członek zarządu i prezes jest również akcjonariuszem Digitree Group, co przełoży się na szczególną dbałość o wartość spółki oraz jej kapitalizację.

Dariusz Piekarski przede wszystkim posiada duże doświadczenie związane z funkcjonowaniem naszej Grupy, zna jej strukturę i procesy wewnętrzne. Dlatego z pewnością wykorzysta tą wiedzę, aby służyć głosem doradczym pozostałym członkom rady nadzorczej. Dzięki temu, że pozostanie związany z naszą organizacją, Rafał Zakrzewski, który przejmuje obowiązki prezesa Digitree Group już od sierpnia br., będzie mógł jeszcze sprawniej i płynniej wejść w organizację.

Przemysław Marcol, Członek Zarządu Digitree Group S.A.

Piekarskiego od sierpnia zastąpi na stanowisku prezesa Rafał Zakrzewski, który posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu oraz kompetencje związane z branżą e-commerce oraz digital marketingiem. Zakrzewski przez ponad dekadę związany był z Procter & Gamble, a w 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia, gdzie w ostatnich kilku latach zajmował się regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii, budując tam regionalne kompetencje i narzędzia w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Nowy prezes chce wykorzystać swoje doświadczenie do rozwoju Grupy jako całości, budując synergie w ramach portfolio usług, a następnie poprzez umiędzynarodowienie działalności.

Powołuję Dariusza Piekarskiego na członka rady nadzorczej Digitree Group, ponieważ wspólnie pracowaliśmy w zarządzie tej spółki wiele lat, razem staraliśmy się osiągać kolejne sukcesy i dążyć do rozwoju całej Grupy Kapitałowej, rozpoczynając kolejne technologiczne projekty. Dla mnie wydaje się więc naturalne, że z mojej inicjatywy przeszedł do rady nadzorczej, gdzie dalej będzie dbał o interesy Grupy.

Tomasz Pruszczyński, akcjonariusz Digitree Group S.A.

Grupa Kapitałowa Digitree Group działa w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizuje dane, wyciąga wnioski, tworzy rekomendacje i personalizuje działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.


Źródło: informacja prasowa Digitree Group S.A.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek

Dimaq Voice Online

Pojęcie marketing automation (MA) służy do określenia działań w zakresie automatyzacji procesów komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlatego kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ VOICE Online poświęcimy właśnie temu zagadnieniu.

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się tradycyjnie we wtorek, 12 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Marketing automation

Na najbliższym spotkaniu porozmawiamy o optymalizowaniu budżetu marketingowego. Prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Daniel Werner, Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub. Tematem prelekcji będzie „#PatrzSzerzej na czas kryzysu i zobacz jak marketing automation, pomoże Ci optymalizować budżety marketingowe.”

Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące wątki:
– jak odzyskiwać ruch, za który z pewnością zapłaciłeś do tej pory sporo,
– maile transakcyjne jako działania cross- i up- sellingu,
– omnichannel koniecznością marketing automation i ratowania budżetów.

Daniel Werner – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce.

W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Digitree Group z rekordowymi przychodami za 2019 rok

Digitree Group rebranding SARE

Grupa Kapitałowa Digitree Group, zgodnie z opublikowanymi szacunkami, zamknęła 2019 rok z 18-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży, których wartość wyniosła 56,99 mln zł, wobec 48,33 mln zł w roku 2018. Grupa odnotowała niewielki spadek EBITDA z 4,13 mln zł w 2018 roku do 4,04 mln zł w roku 2019. Strata netto w całym 2019 roku była niższa niż ta osiągnięta za trzy kwartały 2019 r. Odnotowano też znaczną poprawę wyników kwartalnych.

Digitree Group uzasadnia duży wzrost skonsolidowanych przychodów w 2019 roku stabilną sytuacją jej spółek zależnych, takich jak INIS czy Salelifter oraz bardzo dobrą sytuacją tych przejętych w 2018 roku. Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento i PrestaShop w ubiegłym roku zawarła kilka kontraktów z zagranicznymi kontrahentami (m.in. Telekom Slovenije) a Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce z powodzeniem realizuje kolejne etapy projektu związanego z przewidywaniem intencji zakupowych w sklepach internetowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Tabela 1. Wybrane szacunkowe dane finansowe Grupy Kapitałowej Digitree Group

Wyszczególnienie 2019 (w tys. zł) 1-3Q2019 (w tys. zł) 2018 (w tys. zł)
Przychody 56 992 42 626 48 334
EBITDA 4 044 1 045 4 126
Zysk netto – 557 – 929 517

Źródło: Emitent

Tabela 2. Wybrane dane finansowe Grupy Kapitałowej Digitree Group w podziale na kwartały

Wyszczególnienie 1Q2019 (w tys. zł) 2Q2019 (w tys. zł) 3Q2019 (w tys. zł) 4Q2019 (w tys. zł)*
Przychody 13 967 14 792 13 867  14 367
EBITDA 533  1 111  1 045  1 355
Zysk netto -360 -355  -214  372

Źródło: Emitent

*szacunki Emitenta

Rekordowe przychody naszej Grupy idą w parze ze spadkiem straty netto w porównaniu do 3 kwartału 2019 roku. A to za sprawą IV kwartału, kiedy to Grupa odnotowała zysk na poziomie niemal 380 tys. zł, podczas gdy w pozostałych kwartałach tego roku, osiągnęliśmy stratę netto. Ten dobry wynik jest następstwem wprowadzenia programów optymalizujących koszty oraz dużej dywersyfikacji naszych usług przy jednoczesnym kompleksowym podejściu do obsługi klientów. W ubiegłym roku zmieniliśmy nie tylko nazwę, ale również podejście do prowadzonego biznesu, skupiając się przede wszystkim na pełnym wykorzystaniu wszystkich zasobów technologicznych, posiadanych przez nas unikatowych danych o użytkownikach Internetu, a także wiedzy naszych specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego. Połączenie tych wszystkich elementów pomaga nam zmaksymalizować finalny efekt dla naszych klientów, jakim jest wzrost ich sprzedaży i przychodów.

Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Digitree Group 

Szacunkowe jednostkowe przychody ze sprzedaży spółki Digitree Group S.A. za 2019 rok wyniosły
8,59 mln zł, wobec 10,40 mln zł w 2018 roku, co stanowi spadek o 17% rok do roku. Powyższe jest wynikiem niekorzystnego trendu, obserwowanego dla całej branży związanej z e-mail marketingiem oraz podmiotów działających na danych osobowych, co jest następstwem wprowadzenia rozporządzenia RODO w połowie 2018 roku. Rozporządzenie w znacznej mierze ograniczyło wydatki firm w zakresie realizowanych kampanii mailingowych, co przełożyło się na mniejsze przychody ze sprzedaży spółki Digitree Group. Szacunkowa jednostkowa EBITDA Spółki w 2019 roku wyniosła 0,66 mln zł, wobec -0,91 mln‬ zł w poprzednim roku, natomiast zysk netto Digitree Group S.A. wyniósł w 2019 roku 2,14 mln zł, podczas gdy w 2018 roku zysk netto wyniósł 1,07 mln zł. Wpływ na jednostkowy wynik netto miały w szczególności wypłacona w maju 2019 r. dywidenda ze spółki zależnej INIS sp. z o.o. w kwocie 4,31 mln zł, a także odpis aktualizujący dla pożyczek udzielonych spółkom VideoTarget oraz Cashback Services w łącznej kwocie 1,45 mln zł.

Przeprowadziliśmy analizę sytuacji i rozwoju spółek będących częścią naszej Grupy Kapitałowej w kontekście pandemii COVID-19, która przyniosła nam pewne twarde wnioski. Niektóre z naszych spółek, tj. VideoTarget oraz Cashback Services, ze względu na spadki zleceń kampanii marketingowych klientów, z dużym prawdopodobieństwem osiągną niższe przychody niż zakładaliśmy pierwotnie. W konsekwencji, na chwilę obecną uznać musimy, iż najprawdopodobniej nie będą w stanie spłacić zaciągniętych pożyczek. Stąd decyzja o odpisie. Planujemy jednak wykorzystać ich zasoby oraz możliwości w postaci rozbudowanej technologii i narzędzi, które posłużą nam w działaniach dla branży e-commerce, na których skupia się obecnie cała Grupa Digitree Group.

Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Digitree Group 

Spółka w ostatnim komunikacie poinformowała również o rozpoczęciu procesu pozyskania inwestora dla VideoTarget sp. z o.o., której potencjał, podobnie jak Cashback Services, został dostrzeżony przez podmioty zewnętrzne.


Źródło: informacja prasowa Digitree Group 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu

Digitree Group rebranding SARE

Digitree Group (do niedawna SARE) zrealizowała całościowy rebranding, a impulsem do zmian były produkty i usługi czyli rozszerzenie kompetencji głównie w obszarze e-commerce.

Prawdziwy rebranding obejmuje cztery warstwy: wizualną, dotyczącą zmiany logotypu oraz identyfikacji wizualnej, werbalną czyli sposób w jaki mówimy o marce, warstwę produktów/usług oraz rdzenia emocjonalnego, obejmującego skojarzenia pojawiające się u odbiorcy słysząc nazwę danego brandu.

Digitree Group  (do niedawna SARE) zrealizowała całościowy rebranding, a impulsem do zmian były produkty
i usługi czyli rozszerzenie kompetencji głównie w obszarze e-commerce. Przez lata, spółki SARE i INIS tworzyły kierunki rozwoju e-mail marketingu w Polsce i tym samym były utożsamiane wyłącznie z tym kanałem komunikacji. Natomiast, dziś realia są zupełnie inne.

Dziś INIS generuje 60 proc. swoich przychodów efektywnie dostarczając także szereg innych rozwiązań reklamowych i produkty niezwiązane z e-mail marketingiem. Dla mnie osobiście rebranding Grupy SARE jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku oraz naszych klientów, ale przede wszystkim pokazanie, że Digitree Group tworzą spółki i projekty budujące komplementarny ekosystem sprzedażowo-marketingowy dla wszystkich, chcących realizować skuteczne kampanie w Internecie.

Roman Grygierek, CEO INIS

Zmiana nazwy stanowi podpisanie się pod realizacją strategii rozwoju Grupy. Dziś Grupa jest mocna we wdrażaniu platform e-commerce jak Magento2, czy wdrażaniu dla klientów marketing automation, który ratuje porzucone koszyki, w budowaniu rozwiązań technologicznych wspierających e-commerce, jak również wideo, które stanowi atrakcyjny rozwój marketingu internetowego.

W 2020 roku stawiamy na rozwój usługi Google Shopping, czyli analityki wspierającej sprzedaż w postaci rekomendacji odpowiednich feedów produktowych w Google, poprzez narzędzia, które posiadamy wewnątrz Grupy. Drugim rozwiązaniem jest Revhunter, który analizuje ruch na stronach internetowych i pozwala docierać do anonimowych użytkowników, by następnie realizować do nich kampanie e-mail i display. To także rozwój marketing automation, który pozwala integrować różne systemy, by skutecznie dostarczać efekty kampanii. Ponadto, to wprowadzenie nowych wdrożeń e-commerce, już nie tylko największych w Europie jakim jest Magento2, ale także Prestashop, która jest stosowania u klientów o mniejszych potrzebach, ale jest szybko wdrażalna i optymalna jeżeli chodzi o obsługę e-commercową.

Dariusz Piekarski, CEO Digitree Group

Digitree Group (digitree.pl) wyróżnia się na rynku kompleksową obsługą w zakresie narzędzi oraz danych, które są zintegrowane wewnątrz Grupy oraz współpracą z klientem prowadzoną przez jednego specjalistę. Klient ma zatem komfort współpracy z jedną osobą i przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa, ponieważ cały proces marketingowy i sprzedażowy, a przede wszystkim odpowiedzialność za jakość wygenerowanych leadów, sprzedaży i innych efektów działań marketingowych, realizowana jest w jednym miejscu.

Istotą jest także zmiana podejścia do obsługi klienta. Najważniejsze jest wsłuchanie się w jego potrzeby
i znalezienie najlepszych rozwiązań i narzędzi realizujących jego cele wśród zasobów Digitree Group, ale także rynku MarTech. Tutaj nie ma jednej uniwersalnej recepty na sukces, do każdego klienta trzeba podejść indywidualnie, poznać jego mocne i słabe strony. Oprócz narzędzi, z pomocą przychodzą nam dane, dzięki którym potrafimy docierać do nietypowych grup docelowych, realizując działania marketingowe dla branży agro, budowlanej, elektrycznej czy retail. Wszystkie działania prowadzone na naszym rodzimym rynku, ze skutecznością możemy realizować także na rynkach europejskich, więc naszym celem jest także wprowadzanie klientów na rynki zagraniczne.

Krzysztof Bińkowski, CEO agencji JU:

Digitree Group to także ludzie, którzy budują zespół blisko 300 specjalistów pracujących na sukces Grupy. Mają szansę rozwoju zawodowego od specjalisty do eksperta zarówno w obszarze programowania, marketingu internetowego czy prowadzenia projektów i rozwoju produktów. To także zmiana zarządzania projektami poprzez wprowadzenie inkubatora, który angażuje developerów, product ownerów oraz  wszystkich tych, którzy są zainteresowani rozwojem Grupy.

Zmiana nazwy Grupy Kapitałowej nie wpłynęła na nazwy pozostałych spółek wchodzących w jej skład: INIS – dostawcy efektywnych mediów reklamowych, JU: –  agencja kreatywno-interaktywna, Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget – sieć reklamy wideo, Cashback services – serwis cashbackowy, Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej,  Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento. Niezmienne pozostaną również nazwy brandów funkcjonujących w Grupie, takich jak SAREsystem czy SAREhub, zapewniających narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation.

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group

Digitree Group ma plan na działania zagraniczne

Digitree Group likwidacja SARE

Wkrótce w technologicznej Grupie Digitree Group nie będzie już niemieckiej spółki SARE GmbH, a działania zagraniczne realizować będzie przejęta rok temu spółka Fast White Cat zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento oraz agencja kreatywno-interaktywna Ju:.

Ostateczna decyzja o likwidacji spółki SARE GmbH została podjęta 20 grudnia przez jej Zgromadzenie Wspólników, a sam proces likwidacji będzie trwał do końca 2020 roku. Jak zapewnia Dariusz Piekarski, Prezes Digitree Group, wpłynie to jedynie na strukturę udziałową Grupy Kapitałowej, a nie będzie rzutować w żaden sposób na jej działalność, czy wyniki.

Wyniki SARE GmbH nie były konsolidowane z wynikami Grupy, dlatego decyzja o likwidacji naszej spółki zależnej, nie wpłynie na efekt końcowy naszych sprawozdań finansowych. Mamy pomysł
na rozwój działań zagranicznych przez pozostałe spółki z Grupy Digitree Group, które już w chwili obecnej z sukcesem realizują ten cel. Fast White Cat od kilku miesięcy współpracuje
z Telecom Slovenije, gdzie prowadzi projekt mający na celu koordynację działań marketingowych
tego klienta w oparciu o platformę Magento. Spółka ta odpowiada również za największe wdrożenie Magento 2 w Europie Środkowej dla firmy 4F. SAREsystem – flagowy produkt spółki Digitree Group – wykorzystywany jest przez klientów z 40 krajów świata, a nasza agencja kreatywno-interaktywna Ju: wychodzi obecnie ze swoimi usługami w zakresie wsparcia ecommerce, na rynek europejski.
To właśnie te prężne projekty będziemy wspierać. Liczymy no to, że wyniki naszych działań będziemy mogli zaobserwować już wkrótce. 

Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Digitree Group S.A.

Fast White Cat w 2019 roku została dwukrotnie wyróżniona przez zagraniczny zespół analityków TopDevelopers.co jako jedna z 500 najlepszych agencji, zajmujących się tworzeniem sklepów internetowych na platformie Magento oraz jako jedna z najlepszych firm, zajmujących się wdrażaniem i rozwojem e-commerce.

Grupa Kapitałowa Digitree Group (do niedawna Grupa Kapitałowa SARE) w listopadzie br. przeprowadziła rebranding, związany z intensywnym rozwojem swoich usług w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu.

Do Grupy Kapitałowej Digitree Group należą spółki i projekty oferujące kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, tj. SAREhub i SAREsystem, zapewniające narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation, INIS – dostawca efektywnych mediów reklamowych JU: – agencja kreatywno-interaktywna, Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget – sieć reklamy wideo, Cashback services – serwis cashbackowy, a także Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej oraz dwie nowe spółki, przejęte przez Digitree Group w 2018 r., zajmujące się usługami dla e-commerce, tj. Fast White Cat zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento oraz Sales Intelligence oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce.

Zeszłoroczne inwestycje przyniosły Grupie wzrost przychodów o ponad 20% r/r, a Digitree Group otworzyła się tym samym na nowe obszary działalności. Grupa działa obecnie głównie w usługach dla branży e-commerce – niemal połowa jej obrotów generowana jest z usług świadczonych właśnie dla tej branży, podczas gdy 2 lata temu były to w większości działania e-mail marketingowe.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp

robot i napis zmiana

Technologiczna Grupa SARE przeprowadza rebranding. Zmiany podyktowane są intensywnym rozwojem usług Grupy w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu.

Do Grupy Kapitałowej SARE (wkrótce Digitree Group) należą spółki i projekty oferujące kompleksowe usługi
z zakresu digital marketingu, tj. SAREhub i SAREsystem, zapewniające narzędzia do komunikacji e-mail marketingowej i marketing automation, INIS – e-mailingowa sieć reklamowa i sieć afiliacyjna, JU: – agencja kreatywno-interaktywna, Salelifter – monetyzująca i walidująca bazy danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget – sieć reklamy wideo, Cashback services – serwis cashbackowy, a także Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej oraz dwie nowe spółki, przejęte przez SARE w 2018 r., zajmujące się usługami dla e-commerce, tj. Fast White Cat oraz Sales Intelligence.

W sierpniu Grupa SARE ogłosiła, że planuje zmianę nazwy na Digitree Group, a z końcem września akcjonariusze spółki zagłosowali za tym pomysłem. Zmiana stanie się oficjalna po wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego.

 

logo digitree

Obraz 1. Logo Digitree Group.

 

– Zmiana pozycjonowania Grupy podyktowana jest rozszerzeniem zakresu usług przez spółki należące do naszej Grupy Kapitałowej. Pozycjonowanie marek, funkcjonujących dotychczas w Grupie SARE, zostanie wzmocnione przez nową, zintegrowaną komunikację Digitree Group. Rebranding związany jest ze zmianą struktury przychodów oraz zatrudnienia – obecnie niemal połowa naszych obrotów generowana jest z usług świadczonych dla branży e-commerce, a jeszcze 2 lata temu były to głównie działania e-mail marketingowe. Również odsetek programistów, pracujących dla Grupy, wzrósł do 25% wszystkich pracowników. – komentuje Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu SARE S.A. – Grupa SARE to dziś dużo więcej niż tylko e-mail marketing, więc chcemy to zaakcentować. W ubiegłym roku dołączyły do nas dwie spółki: Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento. Inwestycje te przyniosły Grupie wzrost przychodów o niemal 30% w pierwszym półroczu 2019 r., a Grupa otworzyła się tym samym na nowe obszary działalności. Zmiana jest możliwa, dzięki silnemu fundamentowi, który stanowi autorska technologia.

Rebranding pozwala na lepsze zdefiniowaniem tego, czym aktualnie zajmuje się Grupa. Zapewniając klientom szeroki wachlarz usług i kompleksowe rozwiązania digitalowe, odpowiada na zdecydowaną większość ich potrzeb w zakresie marketingu internetowego. Grupa prowadzi swoich klientów od celu po efekt i tym samym bierze odpowiedzialność za realizowane działania. Wszystko to odbywa się w jednym miejscu, dzięki własnym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów.

– Sam proces rebrandingu i tworzenia nowej identyfikacji wizualnej Grupy realizujemy wewnętrznie wraz
z agencją JU:, która zajmuje się doradztwem strategicznym marek w Internecie. Digitree Group ma być marką zapewniającą cały digital w jednym miejscu, więc naturalnym ruchem podjętych prac był wybór agencji tworzącej jedną z silnych gałęzi naszego digitalowego drzewa. – mówi Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu/Pełnomocnik Zarządu SARE.

– Nowa nazwa i identyfikacja wizualna pozwala pokazać pełen zakres kompetencji, jakie oferuje grupa kapitałowa. W mojej ocenie był to ruch niezbędny, zmiana dzięki której zostanie podkreślony zintegrowany charakter oferty Grupy. – komentuje Anna Lubowska, Członek Rady Nadzorczej SARE.

Grupa SARE (Digitree Group) działa w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizuje dane, wyciąga wnioski, tworzy rekomendacje i personalizuje działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.

 

 

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group