...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ruszyła rejestracja na pierwszy DIMAQ Voice Online po wakacyjnej przerwie [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ

Prelekcja I, godz. 15:05:

„PR-owe media relations a ad blindness. Niestandardowe wykorzystanie digitalowych działań „wizerunkowych” (digital PR) w strategii leadowej”

Weronika Seweryn, Lightscape

Z ad blindness (ślepotą bannerową) walczy każdy świadomy marketer. Konkurując z innymi o uwagę odbiorcy warto patrzeć na rozwiązania spoza zestawu tych najczęściej stosowanych. Takim jest np. digital PR i „jego” relacje z mediami. PR-owcy bowiem wiedzą, jak organicznie uplasować tezy i nazwę marki w mediach czytanych przez klientów. I to w taki sposób, by ci sami po nie sięgali, a nie uciekali używając adblocków czy omijali komunikaty wzrokiem. Jak Ty możesz wykorzystać digital PR i „wpiąć” go w strategię pozyskiwania leadów?

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym dokładnie jest ad blindness oraz poznasz fakty, najnowsze dane i aktualnie przyjęte dobre praktyki w unikaniu tego zjawiska.

– Co o relacjach z mediami powinien wiedzieć każdy marketer – poznasz rolę publikacji medialnych w ZMOT i ścieżce decyzyjnej konsumenta, digital PR i podstawy pracy z dziennikarzem. Dowiesz się też jak media relations wpływają na pozycjonowanie marki w top10 Google i jak monitorować tego typu działania.

– Czym są „SEO media relations” w praktyce oraz jak tworzyć komunikację medialną, by wpiąć się w strategię pozyskiwania leadów?

Prelekcja II, godz. 15:35:

„Efektywne zarządzanie plikami produktowymi w e-commerce”
Jacek Tkaczuk, Bluerank

Feedy to nieodzowny element dynamicznej kampanii produktowej w e-commerce. Każdy marketer wie, że dla wszystkich nowoczesnych kanałów reklamy online: remarketingu, afiliacji, marketing automation i każdego z narzędzi potrzebny jest inny plik produktowy. Ale czy wiesz, że dzięki feedom można też optymalizować wyniki działań reklamowych? W trakcie prezentacji zostanie przedstawionych 5 inspirujących pomysłów na to jak poprawić efektywność kampanii poprzez optymalizację feedów produktowych.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest plik produktowy, w jakich kanałach jest wykorzystywany i jakie są podstawowe cechy dobrego feeda.

– Jak optymalizować wyniki działań reklamowych dzięki feedom?

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„CRO: 5 najczęstszych błędów popełnianych przez sklepy internetowe”
Anna Moczuska oraz Damian Kołodziejski, Sempai

Chcesz przekonać się, czy Twój sklep jest przyjazny użytkownikowi? A może podejrzewasz, że coś jest nie tak i chciałbyś dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć ilość konwersji? Podczas wystąpienia eksperci omówią najczęściej popełniane błędy przez sklepy internetowe – wszystko po to, byś Ty nie musiał ich popełniać. Podpowiemy, jak podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie poprzez poprawę ścieżki użytkownika na stronie czy zmianę designu serwisu.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest i dlaczego CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) onsite jest tak istotne przy prowadzeniu biznesu online?

– Jakie elementy warto zamieścić na naszej stronie, aby wywrzeć na użytkowniku jak najlepsze pierwsze wrażenie?

– Na co zwrócić uwagę, aby serwis ładował się szybciej?

– Jakie informacje o firmie i sklepie, a także zasadach dokonywania zakupu muszą znaleźć się na stronie?

– Jakie są kluczowe elementy nawigacyjne serwisu oraz jak zaprezentować swoje produkty?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Kolejne #8 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek

Kolejne #8 spotkanie DIMAQ VOICE

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się tradycyjnie we wtorek, 26 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Generowanie leadów

Na najbliższym spotkaniu porozmawiamy o generowaniu leadów. Prezentację poprowadzi Andrzej Bieda, CMO, Landingi.

Leady sprzedażowe. Lejki marketingowe. Strategia

To słowa-klucze, a jednocześnie zagadnienia, które nurtują nas w codziennych działaniach marketingowych. Jak się zabrać za generowanie leadów? Jak zbudować lejek marketingowy? Jak mierzyć efektywność i opłacalność tych działań? Na te i na wiele innych pytań odpowie nasz ekspert.

Spotkanie DIMAQ VOICE Online
fot. bongkarn thanyakij/pexels.com

Andrzej Bieda od prawie 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, landing page’ami i optymalizacją konwersji. Profesjonalną karierę zaczynał jako projektant stron internetowych, później koordynował kampanie generowania leadów, a obecnie odpowiada za wzrost liczby użytkowników i konwertowanie ich w płacących klientów platformy Landingi.

Kreatywny, działający w oparciu o dane, otwarty na nowe rozwiązania. Zafascynowany światem SaaS i tym, jak te rozwiązania ułatwiają pracę i życie ludziom. Dokłada swoją cegiełkę do tej misji przez platformę Landingi, umożliwiającą marketerom i agencjom budowanie stron docelowych bez znajomości programowania i pomocy działu IT.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek

Dimaq Voice Online

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się tradycyjnie we wtorek, 12 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Marketing automation

Na najbliższym spotkaniu porozmawiamy o optymalizowaniu budżetu marketingowego. Prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Daniel Werner, Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub. Tematem prelekcji będzie „#PatrzSzerzej na czas kryzysu i zobacz jak marketing automation, pomoże Ci optymalizować budżety marketingowe.”

Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące wątki:
– jak odzyskiwać ruch, za który z pewnością zapłaciłeś do tej pory sporo,
– maile transakcyjne jako działania cross- i up- sellingu,
– omnichannel koniecznością marketing automation i ratowania budżetów.

Daniel Werner – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce.

W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

DIMAQ VOICE Online – zapraszamy na #4 spotkanie

Dimaq Voice Online

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie już 28 kwietnia. Tradycyjnie we wtorek na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

SEM i kilka odpowiedzi na nurtujące pytania

Naszym prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, agencji , Partner Google Premier i Google Rising Star. Podczas swojej prezentacji podpowie co zrobić, kiedy nasz budżet został zredukowany niemal do zera i jak zmobilizować pracowników do ratowania firmy.

Nasz prelegent opowie również, jak jego klienci w przeszłości radzili sobie z tymi problemami, jakie decyzje były słuszne, a jakie przyniosły problemy po minięciu kryzysu. Przedstawi konkretne narzędzia, skalowalne działania i pomysły z zakresu SEO, Ads i Analityki.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

DIMAQ VOICE Online – spotkania z digitalem w digitalu #2

Dimaq Voice Online

Nowa formuła online

Spotkanie online odbędzie już 14 kwietnia, we wtorek. Tradycyjnie we wtorek na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u zostanie udostępniona przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będą zbierane komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, zostanie przeprowadzona sesja  Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Kreatywny „content” – proste?

Kolejnym prelegentem jest Maciej Sawicki z White Bits. Celem prezentacji będzie przekonanie słuchaczy, że za kreatywnym „contentem” w mediach społecznościowych stają powtarzalne schematy, które można wykorzystywać.

Na przykładzie kampanii Podlaskie.travel prelegent pokaże, jak opracować strategię komunikacji tak, aby pomagała tworzyć kreatywne treści.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta – nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: https://bit.ly/2RjqxK6

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

DIMAQ oddaje Voice online już 6 kwietnia

DIMAQ Voice online

Nowa formuła online

Spotkanie online odbędzie już 6 kwietnia. W poniedziałek na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta – nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. AkademiaDIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#15 DIMAQ VOICE – spotkanie z ekspertami digital marketingu

Photo by Sincerely Media on Unsplash

Kiedy? 24.02.2020 r.

Gdzie? Dom Braci Jabłkowskich, III piętro, Bracka 25, Warszawa

Agenda:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35- 18:00

Prelegent: Cezary Różański, Analityk, GoldenSubmarine

Temat: Czy w świetle danych projektowanie mobile first to konieczność?

Postara się odpowiedzieć na pytanie czy „mobile first” jest jedynie kolejnym branżowym zaklęciem czy obowiązkowym dzisiaj podejściem do projektowania. Jakie przeszkody stoją na drodze projektowania „mobile first” i jakie korzyści możemy dzięki niemu odnieść.

18:10- 18:35

Prelegent: Maciej Szeffer, Specjalista DIMAQ Professional

Temat: Współczynnik Wzrostu Konwersji – klucz do mierzenia skuteczności kampanii w multiscreeningu,

W czasach sprzętu „Smart” ścieżka konwersji użytkownika przebiega przez wiele platform, urządzeń i przeglądarek. Cookies przestały być efektywnym narzędziem do śledzenia podróży klienta. Jak w takiej rozproszonej rzeczywistości skutecznie mierzyć efektywność swoich kampanii? Czy Conversion Lift to następca modelowania atrybucji?

18:45- 19:10

Prelegent: Filip Iwański, Chief Executive Officer, IMAGINE POLAND

Temat: Czy design da się skalować?

Design jest złożonym obszarem, który gromadzi wiedzę wielu specjalistów z różnych dziedzin, zespoły projektowe stają się coraz bardziej globalne, a zmiany coraz szybsze. Jak w obecnych czasach zachować spójność projektową, przy coraz szybszych zmianach produktów i usług. Jak projektować szybciej, wydajniej, a przy tym więcej czasu poświęcać na innowacje.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Marketingowe zamknięcie roku z DIMAQ VOICE

QIMAQ VOICE

17:35 – Twoja marka mogłaby przestać jutro istnieć i nikt (poza Tobą), by się tym nie przejął
Marta Ulman, Senior Strategic Planer, Ola Bielecka Copywriter, GoldenSubmarine

Według danych Havas77% marek mogłoby przestać istnieć i nikt by ich braku nie zauważył (oczywiście poza osobami je tworzącymi). Co zrobić, by znaleźć się w pozostałych 23% procentach? Zacząć od rzeczy podstawowej: zastanowić się na czym nam, marketerom, naprawdę zależy: czy na tym, żeby sprzedać jak najwięcej, czy na tym, żeby zaprojektować coś, co konsumenci pokochają?

Większość marek nie obchodzi konsumentów, ponieważ nie jest im potrzebna, nie daje im żadnej unikalnej wartości. Jedną z metodologii, by taką wartość znaleźć i na niej się budować jest service design (projektowanie usług). Celem tego podejścia jest projektowanie zgodnie z potrzebami klientów lub uczestników, aby usługa była przyjazna użytkownikowi, konkurencyjna i istotna dla klientów. Podczas prelekcji opowiemy o podstawach tej metodologii oraz zastanowimy się, jak można z niej efektywnie korzystać w biznesie.

18:10 – Nowe Social Media, czyli jak być in line to trends i up to date 2020 roku
Natalia Skrzypek, Social Media Stack Leader, DentsuAegis Network Polska

Nowe Social Media czyli jak być in line to trends i up to date w 2020 roku. Social Media zmieniają się dynamicznie i największym wyzwaniem zarówno dla agencji jak i marketerów jest po prostu nadążać i szybko adaptować się do zmiennej rzeczywistości. Tym bardziej, że akurat w tym medium, to konsument dyktuje trendy a marki są followersami. Prezentacje będzie przekrojem przez to co będzie hot, nowe i ważne w 2020 roku z perspektywy marek.

18:45 – Człowiek marketingu i reklamy – człowiek renesansu – człowiek Wielowymiarowy
Ania Robotycka, Managing partner, F11 Agency

W dzisiejszych czasach osoby związane z branżą marketingowo-reklamową nie mogą już być jednowymiarowe. Cel uświęca środki, a umiejętność łączenia, odpowiedniego doboru narzędzi i nieustannego pivotowania, stają się wytrychami.

Miejsce: IAB Polska ul. Puławska 39, Warszawa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Przed nami #10 już Dimaq Voice!

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35 – 18:00 Reklama w czasie dominującej roli kanałów cyfrowych. Jak się do niej dostosować?Michał Taranta, Head of integratedcommunication

Wg. ostatniej fali badania IAB Adex inwestycje w reklamę w kanałach cyfrowych prześcignęły wydatki na TV. Polska dołączyła tym samym do krajów z wiodącą rolą internetu w komunikacji marek. Czy ten fakt oznacza przełom w podejściu marek do budowania komunikacji i wykorzystywanych kanałów? Czy podmioty działające na rynku powinny już podejmować kroki dostosowujące swoją ofertę do zmieniającego się rynku?

 

18:10 – 18:35  Jak przykuć uwagę czytelnikach w 40 znakach – Tips&Tricks

Paulina Kozyra, Team Manager Publisher&Content Management, GroupM – Plist

Jakich słów i wyrażeń używać, aby nasza reklama była dostrzeżona? Jak przekonywać, aby zainteresować współczesnego użytkownika, który już dawno ma ślepotę bannerową? Na przykładzie analizy reklam natywnych podpowiem, co zrobić, aby przykuć uwagę tworząc kreatywne, krótkie treści reklamowe – tzw, nagłówki (headline’y)

 

18:45 – 19:10 Czas Mikroinfluencerów. Potencjał współpracy w 5 krokach, 

Krzysztof Budzyński, HASHFM

Od kilku lat trendem jest influencer marketing, który opiera się on na współpracy marki z liderami opinii oraz osobami znanymi i lubianymi. Marki najczęściej wybierają tych topowych szeroko znanych makroinfluencerów. A jaki potencjał drzemie w tych Influencerachskupiacych mniejsze społeczności? Mikroinfluencerom zdecydowanie warto się przyjrzeć.

 

Miejsce spotkania: Dom Innowacji Społecznych MARZYCIELE I RZEMIEŚLNICY, Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy,  ul. Bracka 25 w Warszawie (III piętro)

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2lAGiQ4

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2Hdz39e 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ogłaszamy sierpniową agendę DIMAQ VOICE!

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35 – 18:00 Od zera do bestsellera, Damian Wiszowaty, Prezes Gonito Sp. z o.o

Szkolenie “Od zera do Bestsellera” jest dedykowane osobom zarówno rozważającym rozpoczęcie sprzedaży na Amazon jak i tym, którzy zarabiają tam od wielu lat. Podczas szkolenia Prezes Gonito, Damian Wiszowaty opowie w jaki sposób wprowadzić swoją markę na Amazon i strukturyzować firmę, jak promować swoje produkty aby zwiększyć konwersję oraz dlaczego samo przygotowanie sprzedaży jest ważniejsze od samej sprzedaży. 

18:10 – 18:35  Google Analytics & Tag Manager – wszystko co niezbędne aby zbierać poprawne dane, Monika Kołodziejczyk, CEO, ThinkDigital

Kluczem do efektywnych analiz i wnioskowania są poprawne dane. Czy jesteś pewny, że Twoje dane w Google Analytics są poprawne i właściwie je rozumiesz i interpretujesz? Chcesz dowiedzieć się jak prosto i szybko usprawnić oraz rozszerzyć zbierane dane przy pomocy Google Tag Managera? Podczas prezentacji otrzymasz gotową listę do audytu Twojego konta GA.

18:45 – 19:10 Jak Sztuczna Inteligencja wyszukuje nowych klientów – potencjał look-alike modelingu Case study z kampanii promocyjnej miasta Wrocław, Grzegorz Kosiński, CEO Audience Network (grupa Cloud Technologies)

Look-alike modeling to coraz częściej wykorzystywane narzędzie w kampaniach programmatic. Wykorzystując zaawansowaną analizę profili behawioralnych można dzięki niemu w sposób znaczący rozszerzyć grupę docelową naszej kampanii. W jaki sposób wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji można stworzyć i skutecznie wykorzystać segmenty look-alike dostosowane do potrzeb konkretnej kampanii?

Na przykładzie kampanii promocyjnej miasta Wrocław, której celem była promocja miasta w prestiżowym konkursie European Best Destination opowiemy jak wykorzystując dane i modelowanie look-alike pomogliśmy polskiemu miastu zdobyć tytuł najlepszej destynacji turystycznej 2018 roku. 67% oddanych na miasto głosów pochodziło z realizowanej przez nas kampanii programmatic.


Podczas prezentacji zobaczymy świat e-commerce oczami Konsumenta, dowiemy dlaczego cena nie zawsze czyni cuda, kiedy 2+2 niekoniecznie równa się 4 i jakie podstawowe emocje towarzyszą ludziom podczas zakupów w kanale online.
Bazować będziemy na przykładzie Philips OneBlade i jego aktywacji w kanale Allegro.

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2Hdz39e 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF