Tag
DIMAQ
Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej,…
Powrót do wirtualnej rzeczywistości [BRIEF PATRONUJE]
Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz,…
Pierwsza edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 26 czerwca
26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieli się swoją wiedzą na temat SEO, content marketingu,…
#WspieramBiznesZDomu – BRIEF i DIMAQ partnerami strategicznymi akcji
Obecna sytuacja na świecie pokazała, że ciężko jest zachować stabilność i płynność finansową zwłaszcza firmom z branż: turystyki, rozrywki czy transportu. Wówczas trzeba działać kreatywnie, podjąć wszelkie działania, które pomogą…
Jak skutecznie promować firmę w świecie online? Weź udział w DIGITAL DAY powered by DIMAQ!
DIGITAL DAY to wydarzenie, podczas którego kompleksowo pokażemy najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla Twojej firmy. Podczas czternastu praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social…
Nowa inicjatywa w zakresie kompetencji e-marketingowych. Certyfikat DIMAQ na poziomie Basic.
W czerwcu br. międzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ został poszerzony o nowy poziom certyfikatu. Obok istniejącego DIMAQ Professional pojawił się poziom Basic. Od teraz swoje zawodowe kompetencje mogą oficjalnie…
Nowe możliwości dla branży RETAIL. Konferencja IAB HowTo: Drive Consumers to the Store
W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w…
DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej
Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie „kalorycznych” leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media, weryfikacja kampanii digital – zagadnienia botów, ad fraudu…