Tag
display
Meetrics opublikował kwartalny „Raport widoczności reklam” na temat widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. W trzecim kwartale 2019 r. Polska pozostała w środku europejskiej stawki w zakresie reklamy…
Zenith: social media staną się trzecim największym kanałem reklamowym na świecie
Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9% na 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4%, a ich suma zamknie się w kwocie…
Zwycięskie POS-y w konkursie POS STARS na najlepsze display’e
12 i 13 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Viewability to za mało. Nowy wskaźnik jakościowy Gemiusa
Gemius opracował nowy wskaźnik umożliwiający porównanie jakości kontaktów reklamowych dla różnych formatów. Ekwiwalent jakościowy odsłon reklamowych uwzględnia stopień i czas widoczności kreacji, a także jej typ, rozmiar oraz obecność…