...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwsze badanie i raport na temat eventów online! [RAPORT]

eventy online

To, co jeszcze kilka miesięcy temu wyprzedzało trendy, dziś stało się oczywistą koniecznością. Eventy online w nadzwyczajnym tempie zdobywają swoje miejsce w praktyce firm i pracy agencji komunikacji live. Jak postrzegamy ich zalety i wady? Czy ta forma eventów zostanie z nami po pandemii?

Agencja komunikacji Live Age oraz Lively – jej marka dedykowana produkcji wydarzeń w sieci – przeprowadziły pierwsze w Polsce badanie na temat eventów online. Grupę respondentów stanowili praktycy reprezentujący firmy końcowe i agencje, a rezultatem jest raport publikujący wyniki badania wraz z wnioskami. Agencja udostępnia dokument bezpłatnie wszystkim zainteresowanym na swoich stronach internetowych.

Ponad 85% uczestników badania uważa, że eventy online zostaną z nami już na stałe. Choćby dlatego warto zainteresować się raportem. Wiedzieć, co sprawia największe trudności przy przenoszeniu wydarzeń do online albo z jakich narzędzi najchętniej korzystają klienci – to lepiej rozumieć rynek.

Raport eventy online
źródło: Akademia PARP

Raport „Eventy online” powstał po to, by racjonalnie analizować najważniejszy tegoroczny trend w świecie eventów. Wierzymy, że może być inspiracją i pomocą dla każdego właściciela projektu onlinowego i każdej dobrej agencji. Z przyjemnością się nim dzielimy.

Dominik Górka, dyrektor kreatywny Live Age

POBIERZ PEŁNY RAPORT EVENTY ONLINE 


Źródło: Informacja prasowa Live Age

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF