Dominik Wałęga wraca do Performicsa w nowej roli

DOMINIK_WALEGA

Dominik Wałęga, dotychczas Chief Digital Officer w Havas Media Group, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i produktów w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe.

Dominik Wałęga wraca do Publicis Groupe po czterech latach. W agencji Performics do jego najważniejszych celów należeć będzie stworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i Marketing Automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Wkrótce będzie również kierował jednym z multikompetencyjnych zespołów klienckich.

Cieszę się, że po kilkuletniej przerwie, Dominik wraca do naszej agencji, bo już wcześniej dał się poznać go jako wyjątkowo sprawny, skuteczny lider i wizjoner, który stale poszukuje nowych możliwości rozwoju. To dzięki niemu w Performicsie zbudowaliśmy bardzo mocne kompetencje w dziedzinie SEM i SEO. W międzyczasie rozwijał własne, innowacyjne projekty biznesowe w dziedzinie marketingu digitalowego, wykorzystujące zaawansowaną wiedzę technologiczną i psychologiczną. Jestem przekonany, że te doświadczenia i umiejętności wykorzysta teraz na nowych obszarach rozwoju naszej agencji.

Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performicsa

Dominik Wałęga jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 20 lat. W tym czasie budował swoje kompetencje przede wszystkich w mediach cyfrowych. Jest specjalistą rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów i zarządzania procesami wewnętrznymi. W ostatnim czasie pełnił funkcję Chief Digital Officera w Havas Media Group, a wcześniej był związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos, Starcom i Performics, w której pracował 13 lat na stanowiskach business director, head of search i media manager. W Performicsie stworzył od podstaw dział SEM i SEO oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Od 2017 do 2019 roku, jako CEO, rozwijał własny startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Ma na swoim koncie wiele nagród branżowych za innowacje i efektywność: Innovation, Mixx Awards oraz wyróżnień w Golden Arrow i nominacji do EFFIE.


Źródło: Publicis Groupe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dominik Wałęga nowym Chief Digital Officer w Havas Media Group

Do grona ekspertów agencji mediowej Havas Media Group dołącza Dominik Wałęga, który od 1 grudnia 2019 r. obejmie stanowisko Chief Digital Officer.

Dominik Wałęga to ekspert rynku mediów i reklamy z blisko 20-letnim doświadczeniem, z czego ponad 12 lat w obszarze digital. Specjalista od rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów, zarządzania procesami wewnętrznymi. Wcześniej związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos czy Publicis Media, w której pracował 13 lat na stanowiskach Business Director, Head of Search i Media Manager. Tam stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Przez ostatnie dwa lata jako CEO z sukcesami rozwijał swój startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Laureat takich branżowych nagród za innowacje oraz efektywność jak Innovation Award 2018 i 2019 czy Mix Award 2016 i 2018. Zdobywca wyróżnień Golden Arrow 2018 i 2019 oraz nominacji do nagrody Effie.

W Havas Media Group obejmie pozycję Chief Digital Officer, zastępując na tym stanowisku Aleksandrę Bujnowską. Do jego zadań będzie należało rozwijanie kompetencji digitalowych agencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Dominik zajmie się również rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.

Dominik to jeden z najlepszych specjalistów rynku digital , który trafia pod nasz dach. Ogromnie się cieszę, że do nas dołączył, jego doświadczenie oraz dotychczasowe sukcesy, sprawiają, że jest ekspertem cenionym zarówno przez klientów, jak i media czy największych graczy technologicznych na naszym rynku. Jednocześnie Dominik  osobowościowo bardzo pasuje do naszej kultury organizacyjnej oraz wartości, jakimi się kierujemy – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF