Tag
doświadczenia klientów
Każdy większy serwis internetowy posiada obecnie system rekomendacji, dzięki któremu treści dedykowane konsumentom są bardziej zindywidualizowane, jednocześnie mogąc wpływać na większe zadowolenie klientów z oferowanych usług. Według danych…
Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów
Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów (ang. Customer Experience Excellence) – odsetek firm pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r.…
Customer Experience podnosi przychody, ale wymaga dostosowania do zmieniającej się rzeczywistości
Światowi liderzy zarządzania doświadczeniami klienta (ang. Customer Experience, CX) to firmy, które osiągają również lepsze wyniki finansowe. Najbardziej doceniane przez klientów firmy łączą nie tylko większe wzrosty przychodów, ale też…