...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Brief.pl został partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów

BriefPl - nowe partnerstwo

Krzysztof Kuźmicz

Projektując program kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów otworzyliśmy się na media, organizacje oraz instytucje funkcjonujące w ich otoczeniu, by połączyć teorię z praktyką. Współpraca z portalem brief.pl stwarza możliwość zdobywania wiedzy i umiejętności zarówno od kadry akademickiej, jak doświadczonych praktyków dziennikarstwa. Taka kooperacja to także okazja doskonalenia warsztatu dziennikarskiego i możliwość współpracy z profesjonalnymi zespołami redakcyjnymi.

dr Krzysztof Kuźmicz, kierownik studiów zarządzanie – socjologia biznesu i mediów

Studenci ALK mogą również odbywać praktyki i staże w redakcji brief.pl. Jeden ze studentów Koźmińskiego, Piotr Radzimirski, odbył już praktyki, po których został przyjęty na etat. Obecnie pracuje jako redaktor działu e-sport.

Piotr Radzimirski

Media zawsze były w obszarze moich zainteresowań, szczególnie teraz, kiedy tyle znaczą w naszym życiu. W ALK dowiedziałem się o tym, jak było i czego można spodziewać się w przyszłości, jeśli chodzi o wykorzystywanie technologii i wiedzy. W brief.pl natomiast widzę to, co media mogą zaoferować nam wszystkim, jak również ja sam mogę być ich częścią. To świetny, a wręcz modelowy przykład teorii popartej praktyk.

Piotr Radzimirski

Grzegorz Kiszluk

W czasie 21-letniej historii Briefu studenci i młodzi przedsiębiorcy zawsze stanowili bardzo istotną grupę docelową. Dla nich, jako czytelników Briefu, przygotowujemy wiele materiałów oraz wydarzeń na uczelniach. Z wielką radością też podejmujemy współpracę z kołami naukowymi i we współpracy z nimi przygotowujemy materiały specjalne. Korzyści płynące z naszej współpracy zawsze były obustronnie. My dostawaliśmy inspirujące pytania oraz sugestie dotyczące tematów, a studenci – użyteczne artykuły i wywiady przygotowywane przez naszych dziennikarzy i ekspertów. Cieszę się bardzo na współpracę z Akademią Koźmińskiego i wierzę, że będzie ona owocna dla obu stron.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Brief.pl

Ponadto, w ramach współpracy studenci z Koła Przedsiębiorczości Sukces planują serię debat oksfordzkich z udziałem członków koła oraz ekspertów z Brief.pl. Pierwsza debata odbędzie się pod koniec kwietnia. Więcej informacji na stronie koła na Facebooku.

Studia objęte partnerstwem:


Źródło: Akademia Leona Koźmińskiego 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF