Dr Pepper Academy 2021 o dwa kroki od Wielkiego Finału!

Dr Pepper academy

Dr Pepper Academy wchodzi w decydująca fazę. Po początkowej fazie na którą składały się badania przeprowadzone przez ELAB (dawniej Esportslab.gg) podczas których sprawdzaliśmy zdolności poznawcze zakwalifikowanych zawodników i kliku tygodniach pracy pod okiem Sebastiana „Neex” Treli w walce o Wielki Finał pozostało już tylko 10-ciu zawodników.

O miejsce w finałowej piątce i udział w LAN’owym turnieju walczą Antyvirus, emtek, przemeklovel, meno, szymbocik, Prxssure, Mehow, Guzman, Pejn i Smile. To właśnie oni najlepiej zaprezentowali się przekrojowo w dotychczasowych fazach akademii.

Wielki Finał Dr Pepper Acadmy odbędzie się już pod koniec września (25-26.09) w ESPORT SPOT w warszawskiej Elektrowni Powiśle. W Wielkim Finale z pulą nagród 10 000 zł najlepsi gracze akademii zmierzą się najlepszymi zawodnikami z bliźniaczych projektów ze Szwecji i Finlandii.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie były zawodnik oraz trener szwedzkiej formacji Ninjas in Pyjamas – Faruk „PITA” PITA.

W trakcie weekendu każdy chętny będzie mógł zmierzyć się z PITA w trakcje turnieju w formule Wingman rozgrywanego na specjalnie w tym celu przygotowanej mapie Dr Pepper, wziąć udział w warsztatach dla początkujących streamerów, które poprowadzą streamerzy związani z grupą Almost F4mous (www.facebook.com/AlmostF4mousPL) czy wziąć udział w turnieju Simracingowym.

Turniej finałowy startuje w sobotę 25 wrześnie o godzinie 9:00 i będzie otwarty dla publiczności. Serdecznie wszystkich zapraszamy, a szczegóły można znaleźć na profilu marki Dr Pepper w serwisie Facebook (www.facebook.com/DrPepperPL)

Do zobaczenia w ESPORT SPOT!


Źródło: Dr Pepper

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dr Pepper Academy – nowy wymiar esportu

Dr Pepper

19 tygodni zmagań, profesjonalne badania, zajęcia z psychologiem e-sportu, treningi pod okiem doświadczonego trenera i wielki międzynarodowy finał. To wszystko czeka w tym roku na uczestników DR Pepper Academy.

Dr Pepper kolejny rok z rzędu wspiera młodą, amatorską scenę CS:GO organizując trzecią edycję akademii dedykowaną indywidualnym graczom. Niezmiennie marka chce promować esport z całym pięknem tej dyscypliny.

Tegoroczna odsłona akademii będzie najprawdopodobniej pierwszym na świecie tak zrealizowanym projektem, gdzie o wynikach, awansach czy eliminacjach z akademii będą decydowały twarde dane, a nie subiektywne oceny trenera czy jury. Dzięki współpracy z Esportslab.gg stworzony i wdrożony został zaawansowany, nowatorski system selekcji i oceny graczy, który dzięki wykorzystaniu technologii istotnie wspierają sztab trenerski i dostarczają precyzyjnych wskaźników indywidualnych umiejętności.

W akademii czeka 20 miejsc, a kwalifikacje do nich prowadzone są w ramach cyklu 4 onlinowych turniejów na stronie www.esportal.com/drpepperpolska. Z każdej edycji do akademii dostanie się 5 zawodników i wcale nie muszą to być zawodnicy z pierwszych 5 miejsc – dzięki naszym rozwiązaniu użytkownicy mają gwarancje, że wyróżniający się indywidualnie zawodnicy zostaną dostrzeżeni.

Dr Pepper Academy
Źródło: Dr Pepper

Finałowa 20 uczestników zostanie również kompleksowo przebadana z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i narzędzi którymi dysponują specjaliści i analitycy Esportslab, a wyniki będą porównywane z top zawodnikami na świecie. Każdy z uczestników otrzyma szczegółowy raport, w którym pozna swoje mocne i słabsze strony czy obszary które wymagają poprawy.

Szansę na to będą mieli w trakcie kilkutygodniowego cyklu treningowego, gdzie pod okiem trenera – Sebastiana „NEEX” Treli ze wsparciem doświadczonego psychologa esportu uczestnicy będą walczyli o miejsce w zwycięskiej piątce.

Laureaci otrzymają szansę na udział w LAN-owym turnieju z pulą nagród 10 000 zł, który będzie zwieńczeniem akademii i odbędzie się jesienią w Warszawie w ESPOT Gaming Center w Elektrowni Powiśle w Warszawie.
W szranki w ramach turnieju staną ze sobą zwycięzcy bliźniaczych projektów prowadzonych w Szwecji i Finlandii.

Projekt wsparty jest kampanią reklamową prowadzaną w mediach społecznościowych, na kanałach influencerów i streamerów oraz na kanale Twitch Polskiej Ligi Esportowej.

Za projekt kompleksowo odpowiada agencja John Pithcer.

Zapraszamy wszystkich chętnych. Zapisy na stronie www.esportal.com/drpepperpolska do 30.04.2021


Źródło: Dr Pepper

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dr Pepper po raz kolejny z agencją John Pitcher

Agencja John Pitcher już trzeci rok z rzędu odpowiada za projekt i realizację kampanii Dr Pepper Academy, w ramach której marka napojów gazowanych promuje się w środowisku e-sportowym.

Dr Pepper, inaczej niż większość marek, nie sponsoruje żadnej ze znanych już drużyn, tylko daje szansę młodym graczom. W 2017 r. powstała Dr Pepper Academy i zakładała bardzo mocne zainteresowanie rozgrywkami e-sportowymi. Marka stworzyła własną Akademię, w której wraz ze znaną postacią sceny gamingowej, Adamem „destru” Gilem, wyłoniła i szkoliła grupę najlepszych graczy. Finalnie wyłoniona najlepsza piątka graczy stworzyła pierwszy w Europie oficjalny zespół Dr Peppera i podpisała profesjonalne kontrakty. Drużyna grająca pod brandem Dr Pepper startuje w turniejach i odnosi już sukcesy na scenie sportów eletronicznych. Aktualnie drużyna Dr Pepper’a, jako jedna z 8 spośród 215 startujących, dostała się do zamkniętych kwalifikacji Mistrzostw Polski.

W 2018 roku marka w ramach Akademii stworzyła natomiast drużynę rezerwową.

W tym roku marka także kontynuuje działania z zakresu przyjętej strategii obecności w świecie e-sportu. Tym razem organizatorzy wychodzą poza utarte stereotypy i do udziału w rozgrywkach zapraszają także kobiety. W ten sposób chcą dać szansę młodym zawodniczkom i zawodnikom, wierząc że na scenie e-sportowej zostało jeszcze wiele talentów do odkrycia.

Kampania podzielona została na 4 etapy:

– Rekrutację – zgłaszanie się do wybranej drużyny za pomocą formularza na stronie http://www.drpepperacademy.pl/.

– Eliminacje – w postaci turnieju eliminacyjnego.

– Treningi – trzy miesiące treningów pod okiem dwójki trenerów – za męski zespół odpowiadać będzie Adam „destru” Gil, natomiast poczynania żeńskiej drużyny nadzorować będzie Agnieszka „Pasia” Olejnik. Ostatecznie pod koniec projektu w każdej ekipie pozostanie po pięciu graczy, którzy zmierzą się ze sobą w bezpośrednim meczu Boys vs Girls Battle.

– Finał – stawka jest wysoka, bo triumfatorzy znajdą się w finalnym składzie Dr Pepper Academy i pod banderą organizacji wezmą udział w międzynarodowych zawodach.

Według firmy analitycznej Newzoo, globalny rynek sportu elektronicznego w 2021 r. ma być wart 1,65 mld dol. Z kolei liczba e-sportowych entuzjastów w ciągu najbliższych trzech lat powinna wzrosnąć ze 165 mln do 250 milionów.

Za przygotowanie strategii kampanii, a także jej realizację odpowiada agencja John Pitcher. Agencja stworzyła także dedykowany serwis www.drpepperacademy.pl, nawiązała współpracę z Adamem „destru” Gilem i Agnieszką „Pasią” Olejnik, oraz odpowiada za całość działań promocyjnych.

Kampania potrwa do końca września 2019 r.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF