...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Reckitt i marka Durex nawiązują partnerstwo strategiczne 
z Fundacją Edukacji Społecznej

– Według badań Contraception Atlas 2022 Polska plasuje się na ostatnim miejscu w Europie pod kątem dostępności do antykoncepcji. Marginalizacja tej sfery oraz problemu, jakim są choroby przenoszone drogą płciową wynika przede wszystkich z utartych schematów kulturowych i stereotypów. Dlatego zapewnienie dostępu do rzetelnej wiedzy o seksualności to wyzwanie, które w swojej misji podejmuje Durex. Wspólnie z marką Durex wierzymy, że kluczem do sukcesu jest otwarta komunikacja i edukacja, która pozwoli nam realnie wpływać na pozytywną zmianę świadomości i zachowań komentuje Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt.

Prezerwatywa to jedyna skuteczna metoda antykoncepcji wspierająca jednocześnie ochronę przed chorobami przenoszonymi drogą płciową co potwierdzają eksperci Światowej Organizacji Zdrowia, nawołując do odpowiedzialnego uprawiania bezpiecznego seksu. Niewykryte infekcje mogą przebiegać bezobjawowo i w rezultacie prowadzić do bezpłodności, nowotworów, a nawet porażeń systemu nerwowego. Jedynym rozwiązaniem problemu stale niskiej świadomości i kultury zdrowia seksualnego jest edukacja.

W tym obszarze od 20 lat działa Fundacja Edukacji Społecznej (FES), której misją jest pogłębianie
w społeczeństwie wiedzy na temat problemów społecznych oraz zdrowia publicznego. Organizacja zajmuje się kompleksową profilaktyką HIV oraz innych chorób przenoszonych drogą płciową, oferując nieprzerwanie od 2004 r. powszechne, bezpłatne i anonimowe testowanie oraz wspierając psychologicznie, prawnie i socjalnie osoby żyjące z HIV. Z kolei firma Reckitt, od początku swojej działalności, angażuje się w działania w zakresie promocji i ochrony zdrowia, które mają fundamentalne znaczenie dla społeczeństwa. Wspólnie z marką Durex stawia przede wszystkim na edukację i realizuje kampanie budujące świadomość zagrożeń. Główną grupą docelową jest młodzież. Aby do niej dotrzeć, Durex nawiązuje współprace z influencerami, artystami młodego pokolenia, a nawet gamerami.

 Od lat prowadzimy rzetelną, opartą na wiedzy naukowej edukację i prewencję. Dzięki ogromnemu postępowi w nauce mamy obecnie dostępność do szerokiego wachlarza możliwości zastosowania różnych form profilaktyki. Należy jednak pamiętać, że stosowanie prezerwatyw jako barierowego środka zapobiegawczego jest ciągle jedyną metodą antykoncepcji wspierającą jednocześnie ochronę przed chorobami przenoszonymi drogą płciową. Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do partnerstwa z marką Durex, by wspólnymi siłami normalizować tę tematykę i przełamywać społeczne tabu, a co za tym idzie wpływać na mniejszą liczbę zakażeń podkreśla dr n. społ. Magdalena Ankiersztejn–Bartczak, Prezes Zarządu Fundacji Edukacji Społecznej. 

– Szeroka i rzetelna edukacja seksualna oraz ochrona zdrowia seksualnego jest prawem każdego człowieka, a nie przywilejem. To nasze credo, które przyświeca także Fundacji Edukacji Społecznej. Łączą nas wspólne cele i pomysły na działania. Stąd naturalny krok do zbudowania długofalowego partnerstwa. Damy sobie to, co najlepsze i kreatywnie wykorzystamy nasz potencjał, by realnie zmieniać świat, by możliwie jak najwięcej osób mogło podejmować świadome decyzje
w trosce o zdrowie swoje i innych
dodaje Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt.

Nawiązana współpraca z FES ma charakter długofalowy i wpisuje się w strategiczną wizję partnerstwa dla edukacji, którą Reckitt konsekwentnie realizuje od początku tego roku wraz z podjęciem współpracy z Grupą Ponton. Jedną z aktywności realizowanych w ramach tego partnerstwa są konsultacje odcinków serialu „Jak TO robić”, który dostępny jest na kanale YouTube i łączy edukację seksualną z rozrywką.

***

O DUREX®

DUREX® jest liderem w kategorii marek działających na rzecz zdrowia seksualnego na świecie. W swoim portfolio posiada prezerwatywy, żele intymne oraz gadżety do masażu osobistego. Od pozyskiwania materiałów do produkcji aż do edukacji seksualnej DUREX® stara się postępować właściwie, w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom. Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości. DUREX® to ponad 90 lat badań, rozwoju i doświadczeń. Misją marki jest promowanie miłości poprzez bezpieczny seks. Wszystkie działania prowadzone są w partnerstwie z ludźmi, dla których seks nie ma tajemnic. To pracownicy służby zdrowia, naukowcy i wykładowcy, a ich celem jest to, aby seks był po prostu czymś przyjemnym. DUREX® wierzy w seks, który jest otwarty, autentyczny, dostarcza przyjemności i wprowadza w nasze życie nieco bałaganu. Wierzy, że przyjemny i bezpieczny seks powinien być dostępny dla każdego. Właśnie dlatego DUREX® nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających budowanie bliskości
i osiąganie wspólnej satysfakcji. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.durex.pl.

Sebastian Nowak

Reckitt i marka Durex nawiązują partnerstwo strategiczne z Fundacją Edukacji Społecznej

 

Według badań Contraception Atlas 2022 Polska plasuje się na ostatnim miejscu w Europie pod kątem dostępności do antykoncepcji. Marginalizacja tej sfery oraz problemu, jakim są choroby przenoszone drogą płciową wynika przede wszystkich z utartych schematów kulturowych i stereotypów. Dlatego zapewnienie dostępu do rzetelnej wiedzy o seksualności to wyzwanie, które w swojej misji podejmuje Durex. Wspólnie z marką Durex wierzymy, że kluczem do sukcesu jest otwarta komunikacja i edukacja, która pozwoli nam realnie wpływać na pozytywną zmianę świadomości i zachowań komentuje Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt.

Prezerwatywa to jedyna skuteczna metoda antykoncepcji wspierająca jednocześnie ochronę przed chorobami przenoszonymi drogą płciową co potwierdzają eksperci Światowej Organizacji Zdrowia, nawołując do odpowiedzialnego uprawiania bezpiecznego seksu. Niewykryte infekcje mogą przebiegać bezobjawowo i w rezultacie prowadzić do bezpłodności, nowotworów, a nawet porażeń systemu nerwowego. Jedynym rozwiązaniem problemu stale niskiej świadomości i kultury zdrowia seksualnego jest edukacja.

W tym obszarze od 20 lat działa Fundacja Edukacji Społecznej (FES), której misją jest pogłębianie
w społeczeństwie wiedzy na temat problemów społecznych oraz zdrowia publicznego. Organizacja zajmuje się kompleksową profilaktyką HIV oraz innych chorób przenoszonych drogą płciową, oferując nieprzerwanie od 2004 r. powszechne, bezpłatne i anonimowe testowanie oraz wspierając psychologicznie, prawnie i socjalnie osoby żyjące z HIV. Z kolei firma Reckitt, od początku swojej działalności, angażuje się w działania w zakresie promocji i ochrony zdrowia, które mają fundamentalne znaczenie dla społeczeństwa. Wspólnie z marką Durex stawia przede wszystkim na edukację i realizuje kampanie budujące świadomość zagrożeń. Główną grupą docelową jest młodzież. Aby do niej dotrzeć, Durex nawiązuje współprace z influencerami, artystami młodego pokolenia, a nawet gamerami.

Od lat prowadzimy rzetelną, opartą na wiedzy naukowej edukację i prewencję. Dzięki ogromnemu postępowi w nauce mamy obecnie dostępność do szerokiego wachlarza możliwości zastosowania różnych form profilaktyki. Należy jednak pamiętać, że stosowanie prezerwatyw jako barierowego środka zapobiegawczego jest ciągle jedyną metodą antykoncepcji wspierającą jednocześnie ochronę przed chorobami przenoszonymi drogą płciową. Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do partnerstwa z marką Durex, by wspólnymi siłami normalizować tę tematykę i przełamywać społeczne tabu, a co za tym idzie wpływać na mniejszą liczbę zakażeń podkreśla dr n. społ. Magdalena Ankiersztejn–Bartczak, Prezes Zarządu Fundacji Edukacji Społecznej. 

 

Szeroka i rzetelna edukacja seksualna oraz ochrona zdrowia seksualnego jest prawem każdego człowieka, a nie przywilejem. To nasze credo, które przyświeca także Fundacji Edukacji Społecznej. Łączą nas wspólne cele i pomysły na działania. Stąd naturalny krok do zbudowania długofalowego partnerstwa. Damy sobie to, co najlepsze i kreatywnie wykorzystamy nasz potencjał, by realnie zmieniać świat, by możliwie jak najwięcej osób mogło podejmować świadome decyzje
w trosce o zdrowie swoje i innychdodaje Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt.

 

Nawiązana współpraca z FES ma charakter długofalowy i wpisuje się w strategiczną wizję partnerstwa dla edukacji, którą Reckitt konsekwentnie realizuje od początku tego roku wraz z podjęciem współpracy z Grupą Ponton. Jedną z aktywności realizowanych w ramach tego partnerstwa są konsultacje odcinków serialu „Jak TO robić”, który dostępny jest na kanale YouTube i łączy edukację seksualną z rozrywką.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF