...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kamil Redestowicz po 15 latach odchodzi z grupy BBDO

Kamil Redestowicz

Kamil Redestowicz, Executive Creative Director BBDO Warszawa i Creative Director Molecular BBDO z końcem lipca odchodzi z Grupy BBDO. Kamil związany był z agencją od wielu lat - zaczynał jako stażysta copywriter, był także dyrektorem kreatywnym należącej do BBDO agencji digitalowej Proximity, od 2015 roku zarządzał kreacją w grupie BBDO. Przez szereg lat współkształtował wizerunek agencji, pracował nad wieloma kampaniami wizerunkowymi i taktycznymi dla Klientów lokalnych i międzynarodowych agencji.

Do jego największych sukcesów należy m.in. platforma komunikacji „Młody Bóg” przygotowana dla Prudential, czy wielokrotnie nagradzane prace dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Warto dodać, że dzięki wielu jego pracom, BBDO zmieniła wizerunek na agencję „online & offline” czego dowodem są czołowe miejsca w rankingu agencji reklamowych konkursu Innovation Awards 2019 i 2020.
IGOR_KALENSKI Dyrektor kreatywny jest moim najbliższym partnerem, Kamil jest jednym z najlepszych z którymi współpracowałem – wybitnie zdolny, wszechstronny, poszukujący, niestandardowy w myśleniu, twórczy we wszystkich obszarach. Jestem wdzięczny mu za to, że z nami był i miałem z nim możliwość pracy.
Igor Kaleński, CEO grupy BBDO
Kamil odchodzi, by rozwijać budowane przez niego marki: Moses Bikes i Ride Days Cycling Club zajmujące się produkcją rowerów sportowych i sprzedażą strojów kolarskich. Wkrótce rozpocznie pracę w branży gamingowej. Nowy dyrektor kreatywny BBDO rozpocznie pracę w październiku.

Źródło: BBDO

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

N42 Concept Agency z nowym Dyrektorem Kreatywnym!

Maria Bratkowska

Maria Bratkowska dołączyła do Teamu N42 i zarządza od teraz Studiem Graficznym.

Nic nikomu nie wypominając – od 15 lat w branży kreatywnej. Do niedawna głównie copywriter z zacięciem strategicznym. Jednak w przeszłości bywała również skrupulatnym korektorem ulotek medycznych, niepoważnym dziennikarzem w poważnym piśmie dla grabarzy czy relegowanym ze studiów doktorantem.

Miała okazję pracować dla firm mniejszych i większych, polskich i zagranicznych. Głowiła się nad projektami sprzedażowymi i wizerunkowymi. Tworzyła koncepcje zarówno pojedynczych akcji promocyjnych, jak też dużych kampanii 360°.

ATL, BTL, branding, ambienty, działania online i koncepcje eventowe – przez minione „kilka” lat miała ręce pełne roboty. 15 lat doświadczenia agencyjnego (m.in. w CAM Media SA), podczas którego obsługiwała Pocztę Polską, PKP, US Pharmacię, Polkomtel, Electrolux, Fadesę Prokom czy Layetanę Real Estate, już od kilku lat działa zaś freelancersko (wspierając działania dla marek Nationale-Nederlanden, Aegon czy L’Oréal Polska).


Źródło: N42 Concept Agency

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group. Do tej pory stanowisko Dyrektora Kreatywnego nie było obsadzone. Magdalena Marek i Mikołaj Pawlak, którzy przez ostanie 8 miesięcy sprawowali piecze nad działem kreacji, pozostaną w rolach Associate Creative Directors i będą wspierać Rysia w rozwoju agencji.

Dołączenie do zespołu Dyrektora Kreatywnego niewątpliwe wzmocni nasze wewnętrzne struktury. Zależy nam na tym, aby dostarczać najlepszą jakość, ale również sięgać po nagrody. Wierzę, że Rafał będzie bardzo dobrym wparciem dla utalentowanych osób jakie są w Havas.

Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group

Dla Rafała jest to powrót po ośmiu latach, kiedy to pracował w Havas jako Senior Art i zdobywał swoje nagrody w Cannes Lions.

„\Na pierwszy rzut oka może to wyglądać na powrót, ale tak naprawdę agencja HAVAS przeszła długą drogę i jest teraz zupełnie innym miejscem niż dekadę temu. Ja też, mam nadzieję, nabrałem trochę doświadczenia w tym czasie. Cieszę się bardzo, że dostałem szansę dołączenia do ekipy HAVAS i dam z siebie wszystko, żeby biznesy Klientów, a razem z nimi agencja, kwitły w tych niełatwych czasach. Chcę, byśmy razem robili rzeczy oryginalne i skuteczne.

 Rafał Ryś, Dyrektor Kreatywny Havas Creative Group

Ryś ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji Saatchi&Saatchi. Wcześniej, przez 3 i pół roku pracował w Grey Group jako Deputy Creative Director. Pracował też jako art director w Isobar Poland, McCann Worldwide, Havas Worldwide i Change Integrated. W ciągu ostatnich lat odpowiadał za projekty takich marek jak Mercedes Benz, Pekao S.A., IKEA, XTB, mBank, Volvo, fundacja Rak’n’Roll, Empik, Pepco i wiele innych.

Rafał Ryś ma na swoim koncie wiele nagród zarówno w kraju jak i za granica. Warto nadmienić, że są to między innymi trzy lwy w Cannes, dwa GrandPrix GoldenDrum, kilka Clio, kilka Eurobestów w tym dwa złote Effie. Ryś kilkukrotnie był jurorem KTR oraz, ostatnio, Innovation Awards.


Źródło: Havas Creative Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Piotr Majewski nowym dyrektorem kreatywnym V&P

Piotr Majewski

Do V&P dołączył Piotr Majewski, obejmując nowe stanowisko dyrektora kreatywnego. Będzie odpowiadał za rozwój działu kreacji.

Zadaniem Piotra jest rozwój kreatywności, efektywności, lepszej organizacji zespołów kreatywnych oraz wspieranie talentów, nadzorowanie i udział w procesach przetargowych.

Tomasz Życki, dyrektor zarządzający V&P

Piotr Majewski związany jest z branżą reklamową od 22 lat. To właśnie w V&P rozpoczął swoją karierę zawodową jako szef działu kreacji. Z wykształcenia architekt, wszechstronnie uzdolniony, świetnie potrafi zarządzać projektami, współpracować z zespołem i rozwijać talenty. Jest perfekcyjny i wymagający, również jako copywriter. Cały czas związany z branżą reklamową, rozwijał swoją karierę zawodową tworząc kampanie ATL/BTL, digital, koncepcje scenografii i samych eventów, branding nowych marek i produktów oraz projektowanie opakowań. Jest współautorem nagradzanych kampanii promocyjnych, a realizował projekty m.in. dla marek Audi, BMW, VW, Porsche, Skoda, Seat, Knorr, Winiary, Heinz, Pudliszki, Mlekołaki, Makro, Eurocash, PZU, Lech, Tyskie, czy Nivea. W V&P, jak sam twierdzi, będzie starał się zadowolić poziomem kreacji klientów, sprostać wymaganiom strategii i zapewnić komfort pracy twórczej grafikom.

V&P w ostatnich tygodniach wzmocniło dział kreacji nie tylko w osobie dyrektora kreatywnego, ale również zatrudniając dwóch nowych grafików: Małgorzatę Balas i Pawła Stepanowa oraz Jakuba Kaczmarka w roli motion designera, a także Aleksandrę Dziopę jako copywriterkę. Dzięki temu agencja rozbudowała zespół odpowiedzialny za tworzenie kreatywnych tekstów, reklam digitalowych, ilustracji, brandingu i projektowania opakowań, jak również projektów z zakresu web designu, koncept artu oraz tworzenia animacji i formatów video.


Źródło: Informacja prasowa V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Krzysztof Bednarski dyrektorem kreatywnym w The Story

Krzysztof Bednarski

Krzysztof Bednarski dołączył do zespołu The Story, gdzie od grudnia pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Poprzednio pracował jako senior art director w agencji interaktywnej 180heartbeats + Jung v Matt.

Przed dołączeniem do 180heartbeats + Jung v Matt był związany m.in. z Kalicińscy.com, gdzie zajmował się projektami dla Red Bull, Mitsubishi czy PGE. Przez lata pracował w branży filmowej i telewizyjnej, będąc m.in. szefem kreacji w Kino Polska i art directorem w SPI International Filmbox Channels. Jako wolny strzelec tworzył dla takich marek, jak Play, MTV czy Paramount Network. Specjalizuje się w brandingu, motion designie oraz fotografii.

Pozyskanie Krzysztofa to ważny krok dla rozwoju naszych projektów. Wiele cyfrowych produktów
na rynku jest tylko użytecznymi interfejsami, tymczasem my chcemy dostarczać użytkownikom zarówno użyteczność, jak i pozytywne emocje. Tak doświadczona i kreatywna osoba jak Krzysztof zdecydowanie nam w tym pomoże.

Dymitr Romanowski, CEO w The Story

Jak dołączenie do The Story komentuje sam Krzysztof Bednarski?

To bardzo ekscytujący czas dla projektantów doświadczeń. Estetyczne i czytelne interfejsy przestały być innowacją i stały się podstawowym wymogiem. Potrzebne są systemy budzące pozytywne emocje. W szczególności cieszy mnie wzrastająca rola storytellingu w UX. Z przyjemnością dołączam
do The Story, gdzie wspólnie będziemy zgłębiać potrzeby i intencje odbiorcy oraz poszukiwać wciąż nowych rozwiązań na dostarczenie nie tylko przyjaznych, lecz także pozostających w pamięci interakcji.

Krzysztof Bednarski

The Story to jak na razie jedyna polska firma wyróżniona iF Design Award za Service Design i UX. Specjalizuje się w tworzeniu aplikacji biznesowych, serwisów internetowych i produktów cyfrowych. Łączy w sobie najlepsze cechy agencji UX i software house’u. The Story oferuje usługi z zakresu product design, ux/ui design, motion design, web development oraz cloud development.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF