SalesOn z nową dyrektorką marketingu

Uscisk dloni

Irena Mrozek dołączyła do zespołu SalesOn jako Digital Marketing Director. Odpowiedzialna będzie za strategię komunikacji systemu i wsparcie wizerunku marki SalesOn jako lidera na rynku automatyzacji szkoleń.

Irena Mrozek związana jest z reklamą i marketingiem od ponad 20 lat. Copywriterskie szlify zdobywała w Harvard Business Review Polska i agencji Artegence. Kolejne lata spędziła w takich agencjach, jak m.in.: VML Poland, Lubię to! i Cheil Poland, tworząc komunikację m.in. dla: mBanku, Samsunga, PZU, Ferrero, Alior Banku, Winiar i Merlina. Prowadziła jeden z pierwszych polskich blogów reklamowych – Zjadamy Reklamy – który przez 2 lata z rzędu otrzymał nagrodę Bloga Roku w kategorii Media i Marketing i był opisywany i polecany m.in. przez Przekrój, Politykę i Gazetę Wyborczą.

W rozwoju SalesOn przyszedł moment, w którym potrzebowaliśmy kogoś, kto kompleksowo zajmie się komunikacją i promocją systemu, i kto zadba o to, by ugruntować pozycję produktu jako jedynego takiego rozwiązania w Polsce. Irena, ze swoim ogromnym doświadczeniem, entuzjazmem i kreatywnością, była oczywistym wyborem.

Przemysław Mik, CEO/General Manager SalesOn.pl

Irena wspiera budowę strategii obecności SalesOn.pl w digitalu, budowanie kontaktów z mediami, rozwój zaplecza contentowego dla marki i komunikację social mediową.

SalesOn.pl to kompleksowe narzędzie do automatyzacji działań szkoleniowych w działach handlowych. Jako jedyne takie narzędzie na rynku łączy w sobie bazę szkoleń on-line, analitykę kompetencji handlowców oraz elementy grywalizacyjne.


Źródło: SalesOn

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Intermarché z nowym dyrektorem marketingu

Arkadiusz Dobosz

Do sieci Intermarché dołączył Arkadiusz Dobosz, który od początku maja br. pełni funkcję dyrektora marketingu. Posiada on ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, digital marketingu oraz consultingu. Związany był z takimi globalnymi markami z branży FMCG jak m.in. Carlsberg Group, V&S Luksusowa czy Pernod Ricard oraz branży szkoleniowej – FranklinCovey.

Arkadiusz Dobosz ma 23 lata doświadczenia w marketingu. Pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako Marketing Manager w V&S Luksusowa rozwijał kolejne brandy alkoholowe, m.in.: Absolut, Luksusową, Pana Tadeusza czy Gin Lubuski. Najdłużej, bo przez blisko 12 lat współpracował z firmą Pernod Ricard. Pełnił tam kolejno funkcje: Marketing Managera w kategorii wódek i whisky oraz Brand & Digital Directora, premiumizując marki alkoholi w Polsce wspierał takie brandy jak: Ballantine’s (doprowadzając do tego, że jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych whisky w kraju), Jameson, Absolut czy Havana Club. Przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey.

Cieszę się, że dołączyłem do zespołu sieci Intermarché. Mam ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu globalnych marek. Chętnie je wykorzystam podczas pracy dla tego szyldu. Intermarché to bez wątpienia jeden z liderów handlu spożywczego w Polsce. Obecną strategię marketingową sieci oceniam jako skuteczną i rozwojową. Rynek handlu detalicznego charakteryzuje się dużą konkurencją. Dla mnie jednak najważniejsi są ludzie – zarówno konsumenci do których chcemy dotrzeć, jak i moi współpracownicy. A Intermarché ma tej pierwszej grupie bardzo dużo do zaoferowania, dlatego jestem przekonany, że wspólnie możemy zbudować jeszcze silniejszy biznes i wzmocnić pozycję sieci.

 Arkadiusz Dobosz, Dyrektor Marketingu Intermarché w Polsce

Arkadiusz Dobosz jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończył także kurs z przywództwa na INSEAD – jednej z największych prywatnych szkół zarządzania i biznesu na świecie. Ma na koncie kilkanaście publikacji marketingowych. Prywatnie mąż i ojciec trójki dzieci, wyznający zasadę „w zdrowym ciele – zdrowy duch” i trenujący sporty walki: karate, kick-boxing czy boks.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.


Źródło: Intermarché

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Paweł Barski nowym Dyrektorem Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska

Paweł Barski

Paweł Barski, wieloletni Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska, został nowym Dyrektorem Komunikacji i Marketingu w UNICEF Polska. Będzie odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Paweł Barski jest związany z marketingiem od prawie 30 lat. Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Przez wiele lat w roli Managera Marketingu w sektorze biznesowym.

Paweł Barski najdłużej był związany z Ricoh Polska, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję Dyrektora ds. Marketingu. Odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Zarządzał kilkunastoosobowym działem marketingu. Laureat wielu wyróżnień i nagród, m.in. finalista konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, „Osobowość Roku Mice Poland” czy „Grand Prix w kategorii Najlepszy Zespół Marketingu w Polsce”.

Temat pomocy potrzebującym dzieciom zawsze był mi bardzo bliski, dlatego cieszę się, że jestem w UNICEF Polska. Dołączam do organizacji, która od 75 lat niesie wsparcie najmłodszym na całym świecie. To ogromny zaszczyt, ale i wyzwanie. Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie pomogą organizacji w realizacji jej misji, dodaje.

Paweł Barski

Renata Bem UNICEFCieszę się, że naszej organizacji udało się pozyskać tak doświadczonego profesjonalistę, któremu nieobca jest również działalność pomocowa. Jestem przekonana, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do dalszego rozwoju organizacji, a także wzmocnienia jej wizerunku na rynku polskim. To zdecydowanie właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska


Źródło: UNICEF

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF