Tag
działania marketingowe
Chcesz mieć pewność, że twój produkt odpowie na realne zapotrzebowanie konsumentów? Chcesz zyskać przewagę nad konkurencją? Sprawdź jak badanie marketingowe pozwoli uniknąć ryzyka biznesowego.
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na…
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, napisał książkę – mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz jego autorskiej strategii TAYA (They Ask, You Answer), która jest prostą i skuteczną…
Komunikacja do Zetek na radarze Effie Awards 2021 – powstaje nowa kategoria poświęcona komunikacji…
Pokolenie Z, czyli urodzeni po 1995 roku, właśnie rozpoczyna życie na własny rachunek, a co za tym idzie – rośnie jego siła nabywcza. To segment społeczeństwa znacznie różniący się od starszych pokoleń, przez co trudniej go rozgryźć i…
Jak szybki i niezawodny hosting może pomóc w marketingu internetowym?
Hosting może mieć wpływ na efektywność działań marketingowych prowadzonych online. Czy wiesz, na jakie kwestie zwrócić uwagę, aby zapewnić sobie jak najlepsze warunki do prowadzenia skutecznych kampanii?
SAR MBS by Effie – droga na najwyższe piętro
Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi…
Tinder dla marek
Tinder to najpopularniejsza aplikacja randkowa na świecie, która poza kojarzeniem osób w pary, może także połączyć użytkownika z… marką. Do dyspozycji jest pięć formatów, które nawiązują do specyfiki tego medium.
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
W efekcie wybuchu pandemii wiele branż ucierpiało przez wprowadzone obostrzenia, zmianę potrzeb zakupowych konsumentów, a w najgorszych przypadkach – przez całkowite wstrzymanie biznesu. W trudnej i nieznanej nikomu sytuacji wszelkie…
Jak przeprowadzić badania marketingowe? – case study
Każda istniejąca na rynku branża podlega nieustannym, dynamicznym zmianom. Poszczególne firmy konkurują między sobą o odbiorcę oferowanych przez siebie usług – zabiegają o uwagę konsumenta, reagują na zmieniające się preferencje i usiłują…
W maju o 37 proc. mniej kampanii online niż w 2019 r., ale w kilku branżach wyraźne odbicie –…
Maj był trzecim z rzędu miesiącem, w którym można zaobserwować mniejszą liczbę kampanii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z analizy danych z systemu monitoringu reklam online - AdReport. W porównaniu z poprzednim rokiem…
Odmrożone sklepy i lokale piszą do swoich klientów
Kartka “JUŻ OTWARTE!” przyklejona do witryny może nie wystarczyć, gdy klienci przez dwa miesiące siedzenia w domu przywykli do robienia zakupów w sieci i zamawiania jedzenia z dostawą. Dlatego biznesy stosują szereg zabiegów marketingowych,…