...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zagrajmy Inaczej! E. Wedel ponownie przywraca dziecięcą radość w graczach z platformą Wedel Up!

Wraz z nadchodzącymi targami PGA (Poznań Game Arena) rusza kolejna odsłona projektu Wedel Up! zainicjowanego przez E.Wedel. Marka będzie obecna wśród wystawców wydarzenia z własną, gamingową strefą, proponując uczestnikom nietypowe atrakcje.

Po inauguracji projektu Wedel Up! na Intel Extreme Masters Katowice 2018 i jego ciepłym przyjęciu, E.Wedel ponownie wchodzi w świat profesjonalnego e-sportu z misją przywrócenia w graczach dziecięcej radości z grania. W tym celu, marka na PGA 2018 (12-14 października) ponownie przygotuje masę nieszablonowych atrakcji i gier, w których najważniejsza będzie nie rywalizacja, a dobra zabawa.

Działania rozpocznie „Rozgrzewka przed e-sportem”, której celem jest „rozgrzanie” graczy przed PGA 2018. W kampanii display’owej, która rozpoczęła się 27 września br., zagrają oni inaczej poprzez nietypowe, retro gry mobilne, np. popularny niegdyś labirynt. Po rozgrzewce przyjdzie czas na punkt kulminacyjny – PGA 2018 – podczas którego E.Wedel będzie obecny z najbardziej czekoladową strefą Wedel UP! Ponownie tym, co będzie wyróżniało stoisko marki, będzie zupełnie inne podejście do grania, któremu przewodzi hasło „Zagrajmy inaczej”. Dla uczestników PGA zostały przygotowane stanowiska do dwóch gier: CS:GO oraz Fortnite z oryginalnymi zasadami. W rozgrywkach nie będzie wygranych, liczyć się będzie dziecięca radość, kreatywność i dobra zabawa.

Im bardziej świat gier się profesjonalizuje, tym bardziej gracze zapominają o radości związanej z ich ulubionym hobby. Po sukcesie Wedel Up! na IEM Katowice 2018 postanowiliśmy kontynuować działania w tym kierunku, łącząc świat marki z gamingiem. Zamiast podejścia „Level Up”, czyli zdobywania kolejnych poziomów, E.Wedel proponuje „Wedel Up!” czyli więcej beztroskiej zabawy i dziecięcej radości. – mówi Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji Marketingowej w LOTTE Wedel.

W budzeniu dziecięcej radości na Poznań Game Arena i tym razem pomoże  czwórka popularnych gamerów, których będzie można spotkać w strefie Wedel UP! w duetach. Zgodnie jednak z hasłem „Zagrajmy inaczej” nie będą do duety oczywiste. Każda para będzie złożona z youtubera oraz streamera, czyli twórcy aktywnego na  platformie Twitch. Wśród gamerów znajdą się: Manoyek (Fortnite) i PAGO (CS:GO) oraz SkyeN (Fortnite) i Blackfireice (Heartstone).

Na stoisku Wedel Up! nie zabraknie również wielu słodkich konkursów, maszyny vendingowej, w której będzie można wygrać produkty E.Wedel oraz wielkiej, czekoladowej rzeźby, którą uczestnicy Poznań Game Arena będą mogli zjeść wspólnie.

Obsługa projektu:

Komunikacja i działania z influencerami: Walk PR

Komunikacja w Internecie: Geometry Global

Współpraca z PGA i koordynacja projektu: OMD

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF