Tag
e-commerce
Allegro Biznes, zbudowane na bazie lubianej przez Polaków platformy do zakupów online, to najlepsze miejsce na firmowe zakupy, które łączy w sobie szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny, przyjazne metody płatności oraz wygodę dostaw z…
Przedsiębiorca – konsument. Ważne zmiany w prawie dla branży e-commerce
Z początkiem 2021 r. wchodzą w życie przepisy wprowadzające (w określonych przypadkach) ochronę dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, która do tej pory przysługiwała jedynie konsumentom. To bardzo istotna zmiana dla…
Answear.com z sukcesem debiutuje na głównym rynku GPW
Akcje Answear.com, wiodącego e-commerce sprzedającego modę w Europie Środkowo-Wschodniej, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji…
SalesTube i Labcon wydają Raport Social Media 2020/2021
E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok.
Trendy, które będą dominowały w świecie handlu i płatności w 2021 roku
Nowe zwyczaje zakupowe i te związane z rynkiem płatności, które zaczęły kształtować się wiosną 2020 roku, nie tylko nadal obowiązują, ale widocznie wpisują się w krajobraz polskiego handlu detalicznego. Co więcej, niemal pewne jest, że…
Boom na e-commerce w pandemii? Tak, ale nie wszędzie
Choć trudno w to uwierzyć, są kraje, w których pandemia nie przyczyniła się do wzrostu przychodów z e-commerce. Wręcz przeciwnie, w niektórych zanotowano w tym sektorze spadki – wynika z badania przeprowadzone przez Konferencję Narodów…
Nethansa pozyskała 8 mln zł w rundzie finansowania late seed
Nethansa to sopocka firma działająca na polskim i niemieckim rynku, która specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu kont na Amazon oraz wsparciu i automatyzacji sprzedaży na tej platformie. Spółka podczas rundy finansowania late seed…
Rok 2020 w branży marketingowej – o trendach, które się urzeczywistniły i tych, co trafiły do…
Pandemia pokrzyżowała plany marketingowe niejednej firmie. To fakt. Sytuacja na świecie zmusiła nas do zmiany przyzwyczajeń. Sprawiła, że wszystkie trendy, które w końcówce roku 2019 eksperci marketingowi prognozowali jako wiodące, odeszły…
Korzyści z cyfrowej transformacji, czyli praktyczne zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w…
Boty to programy wykonujące pewne czynności w zastępstwie człowieka, umożliwiają cyfrową transformację obsługi klienta poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań, opartych na AI czy usług w chmurze. Bankowość, ubezpieczenia, opieka…
Konsumencie, poznaj swoje prawa na chińskich platformach sprzedażowych
Polacy pokochali zakupy na chińskich platformach e-commersowych. AliExpress, GearBest czy Banggood dzięki szerokiej ofercie, poprawiającemu się bezpieczeństwu transakcji płatniczych, ale przede wszystkim, niskiej cenie i bezpłatnej albo…