...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Czekoladowe historie E.Wedel dostępne w podcastach!

E.Wedel podcasty

Jesienią mamy ochotę na ciepłą herbatę, kosteczkę ulubionej czekolady i… ciekawe rozmowy. A jeśli opowieści w nich zawarte dotyczą historii najstarszej polskiej marki czekolady, otrzymujemy połączenie doskonałe. Już 1 października swoją premierę będzie miał pierwszy odcinek z serii podcastów przygotowywanych przez E.Wedel we współpracy z najlepszymi polskimi twórcami. W pierwszej kolejności zapraszamy na kanał Karola Paciorka - Imponderabilia. Firma E.Wedel jest partnerem 10. edycji Rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Fascynująca historia tworzenia kultowej marki, cukierniczy talent oraz smykałka do biznesu w rodzinie Wedlów, działalność Fabryki E.Wedel w latach 30. i dziś, marketingowe innowacje wprowadzone przez Jana Wedla to tylko część opowieści przedstawionych w podcastach zrealizowanych z inicjatywy kultowej marki.

W ostatnich latach coraz chętniej słuchamy podcastów. Inspirując się naszą 170-letnią tradycją, zrealizowaliśmy cykl odcinków podcastów pozwalających zanurzyć się w wyjątkowym świecie czekolady. Dzielimy się w nich niezwykłymi opowieściami o marce E.Wedel wczoraj i dziś, które uprzyjemnią nam codzienne chwile. Serdecznie zapraszamy do słuchania!

Dominika Igielińska Junior Branded Content Manager

Podcastowy rozkład jazdy:

1 października – Imponderabilia – dostępny na YouTube/Spotify
rozmowa z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzający Wedel i Piotrem Wierzbickim, varsavianistą

9 października – Pogadajmy o życiu – dostępny na YouTube/Spotify
odcinek na temat historii rodziny Wedlów

16 października – 7 metrów pod ziemią – dostępny na Spotify, rozmowa z Januszem Profusem, Maestro czekolady, na temat pracy w Fabryce E.Wedel wczoraj i dziś

22 października – Muda Talks – dostępny na YouTube/Spotify
rozmowa z Aleksandra Kusz vel Sobczuk, przedstawicielką Wedel oraz Piotrem Wierzbickim, varsavianistą

29 października – Zabójcze opowieści – dostępny na YouTube/Spotify
słuchowisko na temat pomocy udzielanej przez Jana Wedla w trakcie wojny

Serdecznie zachęcamy do słuchania i uprzyjemniania wolnych chwil z E.Wedel!

Projekt został zrealizowany przez E.Wedel z podcastowymi twórcami. Koordynatorem akcji jest agencja Walk PR.


Źródło: Informacja prasowa Biuro prasowe E.Wedel

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wedel stawia na innowacje oraz nowe kategorie produktowe. Mocny duet dołącza do zespołu marketingu obejmując stanowiska Kierowników Grupy Marek

Wedel stawia na innowacje

Wedel, kultowa marka słodyczy i jeden z trzech liderów branży czekoladowej w Polsce, swój sukces zawdzięcza otwartości na zmiany i nieustannemu poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, często wyprzedzających potrzeby konsumentów. W związku z realizacją ambitnych planów rozwoju firmy, obejmujących nowości produktowe, w marketingu utworzono nowe stanowiska dedykowane temu obszarowi. Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako Kierowniczki Grupy Marek, odpowiedzialne będą za rozwój innowacji w kategorii odpowiednio słodyczy impulsowych oraz lodów. Wedel jest Partnerem 10. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Marta Łazarczyk jako Kierownik Grupy Marek w Wedlu odpowiada za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej w takich firmach jak Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Perfetti Van Melle Polska Sp. z o.o. czy Bonduelle Polska Sp. z o.o. Zawodową pasją Marty jest badanie zachowań i potrzeb konsumentów w każdej dziedzinie pracy.

Katarzyna Kowalczyk, również jako Kierownik Grupy Marek, jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową kategorii lodowej, w tym rozwojem nowości i komunikacji. Swoje wieloletnie doświadczenie marketingowe zdobywała w takich firmach jak Danone Sp. z o.o., gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International Sp. z o.o., w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi. Katarzyna w swojej pracy marketingowca stawia na znajdowanie balansu między analitycznym podejściem
a intuicją.

Marta i Kasia dołączyły do organizacji na początku tego roku, do działu marketingu kierowanego przez Monikę Kolano-Wysokińską, która zasiada także w Zarządzie firmy.

Legendarna fabryka Wedla przy ul. Zamoyskiego w Warszawie od lat trzydziestych XX wieku jest miejscem, gdzie powstają kultowe produkty tj. Ptasie Mleczko®, baton Pawełek czy czekolada Jedyna. Polski rynek słodyczy bazuje na tradycji, jednocześnie żyjąc nowościami. Konsumenci są otwarci na nowe smaki i produkty, dlatego jako firma posiadająca innowacje w swoim DNA, intensyfikujemy działania w tym obszarze. Do naszej wedlowej załogi, ludzi z pasją i głowami pełnymi pomysłów, niedawno dołączyły doświadczone Managerki – Marta i Kasia, które wspierać nas będą w tak ważnym dla nas obszarze innowacji. Jestem pewna, że najbliższej przyszłości zaskoczymy naszych konsumentów mnóstwem nowych konceptów produktowych.

Monika Kolano-Wysokińska


Źródło: informacja prasowa Wedel 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Otwartość na innowacje i niestandardowe rozwiązania: E.Wedel wybiera agencję kreatywną

logo E.Wedel

Startuje przetarg na obsługę 360° kultowej czekoladowej marki E.Wedel. Do procesu zaproszono agencje kreatywne otwarte na partnerską współpracę, szczerą komunikację i wspólne tworzenie kampanii, obok których nie można przejść obojętnie. LOTTE Wedel jest partnerem 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

Przetarg, obejmuje kompleksową obsługę wizerunku marki E.Wedel i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji. Briefing wybranych agencji rozpocznie się w styczniu, a rozstrzygnięcie i publikację wyników zaplanowano na przełom maja i czerwca. Początek współpracy z wybraną agencją zaplanowany jest na rok 2021.

 Nie chodzimy ścieżkami wytyczonymi przez innych, co widać w naszych kampaniach. Zapadające w pamięć działania zawdzięczamy również naszym agencjom, a pracujemy z najlepszymi. Nasze relacje z nimi wyróżnia partnerski charakter, wspólna odpowiedzialność i działanie w unikalnym modelu, zakładającym współpracę wszystkich zaangażowanych podmiotów. Jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania i szczerą komunikację, aby razem współtworzyć biznes i zgodnie z naszą misją budzić radość w nas, i w naszych klientach

Elżbieta Kulawik, Kierownik Mediów i Komunikacji Zintegrowanej E.Wedel.

E.Wedel jest pierwszym reklamodawcą w Polsce, który podpisał Białą Księgę Branży Komunikacji Marketingowej SAR. W związku z jej zasadami przeprowadza przetargi zgodnie z najwyższymi standardami, w sposób etyczny i transparentny. Taki sposób działania z partnerami z branży reklamowej to kolejny wymiar odpowiedzialności Wedla, która jest wpisana w wartości organizacyjne firmy (Biorę odpowiedzialność).

Wedel nie komunikuje listy agencji zaproszonych ani szczegółowych terminów procesu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF