...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

E.Wedel i Rossmann wspierają budowę szkoły w Ghanie

Do ośrodka „Don Bosco” w Temie (Ghana) trafiają dzieci z ulicy, które potrzebują pomocy. Tam dostają opiekę i wyżywienie, ale wciąż brakuje im miejsca, w którym mogłyby się kształcić i tym samym, zyskać szansę na lepszą przyszłość. To właśnie dla podopiecznych ośrodka „Don Bosco” w 2017 roku fundacja Omeny Mensah rozpoczęła budowę szkoły. Niespełna rok  po starcie, wsparcia wyjątkowej inicjatywie udzieliła marka E.Wedel. Wszystko za sprawą kakaowca z Ghany! To właśnie z serca Afryki pozyskiwane jest wyselekcjonowane ziarno kakao, bez którego nie byłoby smaku oryginalnej wedlowskiej czekolady. Ta jedna decyzja przerodziła się w długofalową współpracę z Omenaa Foundation, która trwa aż do teraz. 

Gdy po raz pierwszy usłyszeliśmy o inicjatywie, wiedzieliśmy, że chcemy pomóc. Szczególnie, że to właśnie stamtąd pozyskujemy wyjątkowe w smaku ziarno kakaowca, z którego powstają wedlowskie produkty. Cieszymy się, że możemy zrobić coś dla lokalnej społeczności i jednocześnie zapewnić lepszy start tamtejszym dzieciom. Nasza współpraca trwa od grudnia 2018 r. i ma charakter długofalowy. Planujemy szereg aktywności we współpracy z fundacją Omeny Mensah, które mam nadzieję, pozytywnie zaskoczą naszych konsumentów – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Tym razem do współpracy między dwoma podmiotami dołączyła marka Rossmann. W ramach ogólnopolskiej akcji od 1 września klienci drogerii mogą kupić dedykowaną Czekotubkę E.Wedel, z której dochód całkowity zostanie przekazany na budowę szkoły w Temie. Na ten cel marka przekazała aż 200 tys. opakowań pysznego kremu.  

Produkt dostępny będzie w trzech smakach: czekoladowym, mlecznym i karmelowym, w cenie 3,29 zł za tubkę. Od 1 do 5 września Czekotubki umieszczone będą przy kasach wszystkich drogerii Rossmann, a po tym okresie trafią na regał z innymi słodyczami. Akcja trwa do wyczerpania zapasów. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

A Ty, jaką kobietą jesteś? Konkurs E. Wedel

Trzy czekolady, trzy oblicza kobiecości

Czekolada Gorzka 80% jest silna, wariant „Cząstki pomarańczowe” wyraża energię, a „Orzechy laskowe i słony karmel” intryguje – każda z czekolad wedlowskiej linii Premium reprezentuje inny typ kobiecej osobowości. To właśnie z myślą o kobietach i dla kobiet, E. Wedel realizuje kampanię, której częścią jest konkurs na Instagramie: „Oblicza kobiecości”.

Na czym polega konkurs? Należy wybrać jedno z trzech oblicz kobiecości E. Wedel (silna, energiczna lub intrygująca), pokazać je na zdjęciu (poprzez stylizację, makijaż czy cokolwiek przyjdzie nam do głowy) i opublikować je na swoim instagramowym profilu, w opisie wyjaśniając swój wybór, nie zapominając przy tym o dodaniu hasztagów: #wedel i #obliczakobiecości oraz otagowaniu @e.wedel. Uwaga: zgłaszające się osoby powinny pamiętać, że sesja zdjęciowa, będąca nagrodą w konkursie, zostanie zorganizowana  15 lutego (piątek) w Warszawie.

Dla kobiet i z kobietami

Konkurs wspiera Omenaa Mensah, która sama uosabia różne oblicza kobiecości.  Jest silną kobietą biznesu, prowadzącą Omenaa Foundation, która działa m.in. na rzecz tolerancji,  edukacji dzieci i młodzieży w Ghanie, jest energiczna, np. gdy szusuje po zaśnieżonych stokach, a na wieczorne wyjścia przybiera intrygujące oblicze.

Każda kobieta zmienną jest… i bardzo dobrze! Cenię w kobietach różnorodność, uwielbiam ich umiejętność zmieniania się w zależności od okazji, humoru, czy swojego kaprysu, cieszę się, że nie pozwalamy sobie na zaszufladkowanie. Kampania E. Wedel to hołd dla kobiet, poza tym marka jest partnerem strategicznym spektaklu ”Czarno to widzę”, którego premierę planujemy w listopadzie 2019 roku i który będzie wspierał budowę naszej szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie, dlatego z przyjemnością zaangażowałam się w tę inicjatywę – mówi Omenaa Mensah, Prezeska Omenaa Foundation.

Wedel kocha kobiety i chce je rozpieszczać – właśnie dlatego stworzono  linię Czekolad Gorzkich Premium, które wyróżnia zawartość kakao z Ghany, eleganckie opakowanie i starannie wyselekcjonowane składniki.

O konkursie

Konkurs trwa od 1 do 10 lutego 2019 r. Wyniki konkursu, 11 lutego ogłosi Omenaa Mensah na swoim profilu na Instagramie  (https://www.instagram.com/omenaamensah/?hl=pl). Sesja zdjęciowa (zaplanowana na 15 lutego 2019 r.) zostanie opublikowana w numerze 5/2019 magazynu Viva!, który ukaże się w przeddzień Dnia Kobiet. Za obiektywem stanie Marta Wojtal, fotografka gwiazd. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: https://bit.ly/2GbGLks, w razie pytań prosimy o kontakt pod adresem wedel@walk.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Strategiczne partnerstwo marki E.Wedel i Zimowego Narodowego

Już po raz trzeci podejmujemy współpracę z Zimowym Narodowym, ale pierwszy raz na tak dużą skalę. Zorganizowaliśmy iluminację kilkunastometrowej choinki, zostaliśmy partnerem lodowiska, curlingu i górki lodowej. Widzimy w tym miejscu naszych konsumentów do których  bezpośrednio możemy kierować działania, a także dostrzegamy przestrzeń na realizację akcji wizerunkowych dopasowanych do naszej grupy docelowej – powiedziała Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji Marketingowej. „Obecność marki E.Wedel na Zimowym Narodowym doskonale wpisuje się w koncepcję aktualnie prowadzonej kampanii Zima z Wedlem – dodała.

Pod hasłem „Zima z Wedlem” marka prowadzi działania marketingowe w całej Polsce. Aktywności wizerunkowe odbywają się na lodowiskach (w Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Bielsku-Białej i Białymstoku) i stokach w najpopularniejszych kurortach górskich (w Szczyrku, Białce i Bukowinie Tatrzańskiej oraz Czarnej Górze). Wśród atrakcji dla konsumentów są strefa zabaw i chillout’u, koło słodkości z nagrodami, zimowa karuzela, górka lodowa czy fotobudka.

„Cieszymy się, że E.Wedel, lider rynku i najsilniejsza marka czekoladowa w Polsce dostrzegł ogromny potencjał marketingowy Zimowego Narodowego i po raz kolejny zdecydował się na współpracę podczas największego zimowego eventu w Polsce. Jestem przekonana, że będzie to korzystna i satysfakcjonująca dla obydwu stron współpraca” – powiedziała Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications, pomysłodawcy i organizatora Zimowego Narodowego.

Aktualnie trwa szósta edycja Zimowego Narodowego. Łącznie, przez ostatnie pięć edycji, Zimowe Miasteczko odwiedziło 2,2 mln osób.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF