Tag
e-zakupy
Niemal 85% Polaków po zakończeniu pandemii nie zamierza zmniejszyć częstotliwości e-zakupów, a 82% wyda w tym roku w internecie tyle samo lub więcej pieniędzy w porównaniu do 2020 r. – wynika z raportu PwC i Digital Experts Club.…
Globalne badania Klarny: Polacy w światowej czołówce e-konsumentów
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, wiodącego globalnego banku detalicznego, dostawcy płatności i serwisu zakupowego, Polacy są w światowej czołówce pod względem częstotliwości zakupów online – ostatnie dane stawiają…
Konsumenci mówią ‘sprawdzam’
Ostatnie miesiące wymusiły przeniesienie swojego czasu i oszczędności do Internetu. Romans z e-zakupami kwitł w najlepsze: zachwyciliśmy się szybką dostawą, doceniliśmy nowe metody płatności i odkryliśmy morze możliwości w trybie online.…
Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci? [BADANIE]
Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy…
Rośnie popularność subskrypcji tamponów i podpasek
Ten rok należy do modelu subskrypcyjnego. Cykliczne, automatyczne zakupy, kojarzące się głównie z Netfliksem czy abonentem sieci komórkowej, stają się popularne w wielu segmentach rynku. Po wyraźnym poruszeniu w pierwszych miesiącach…
Drożdże piekarskie, grille, kosy spalinowe i… Animal Crossing: New Horizons. Co najczęściej kupujemy…
DevaGroup, agencja marketingowa, przeanalizowała oferty dostępne na Allegro w ciągu ostatnich trzech miesięcy, aby dowiedzieć się, jakie nietypowe nawyki konsumentów zanotowano w trakcie pandemii.
Gemius: DPD Polska najchętniej wybieraną firmą kurierską w Polsce
Raport „E-commerce w Polsce 2020” przygotowany przez międzynarodową firmę badawczo – technologiczną Gemius jest analizą postaw, zwyczajów i motywacji e-konsumentów dokonywaną na podstawie ruchu w Internecie. W tym roku najchętniej wybieraną…
Kupujemy na raty, żeby złapać okazję i koszty rozłożyć na okres po pandemii
Polacy kochają okazje, chętnie kupują na raty, a w czasie pandemii więcej niż dotychczas przez internet. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy aż co 10-ta osoba zrobiła zakupy na raty. Co czwarta przyznała, że skusiła ją do tego wyjątkowo dobra…
Barometr COVID-19: zakupy w erze Post-Covid przeniosą się do sieci?
Coraz więcej Polaków realizuje zakupy przez Internet. Według badań zrealizowanych przez Kantar, wiele osób w ostatnim miesiącu dokonało e-zakupów po raz pierwszy w życiu. Niemal 80% Polaków deklaruje pozostanie przy nowych zwyczajach, które…
Raport e-Izby: e-Commerce w czasie kryzysu 2020
O wpływie epidemii koronawirusa na e-handel na podstawie badania i raportu e-Izby: „e-Commerce w czasie kryzysu 2020”. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.