...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Konferencja EB Summit’22 już niebawem

Konferencja EB Summit to najważniejsze wydarzenie employer brandingowe w Polsce. To już XI edycja konferencji organizowana przez HRM Institute. Odbędzie się 9/10 czerwca, zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i w formule online.

 

Pracodawca przyszłości to taki pracodawca, który działa według określonych i mocnych wartości, rozwija swój biznes w sposób zrównoważony, dba o swoich ludzi (zarówno o ich rozwój zawodowy, jaki i zdrowie fizyczne i psychiczne) i naszą wspólną planetę. Pracodawca przyszłości jest także transparentny w komunikacji między firmą a jej inwestorami, klientami, partnerami, kandydatami i pracownikami.

 

👉 Transparentność w biznesie i jej wpływ na budowanie marki pracodawcy będzie tematem pierwszego dnia konferencji (9 czerwca 2022).

 

👉 Wieczorem pierwszego dnia odbędzie się także Gala EBEA 2022, która daje unikalną okazję do zobaczenia najlepszych projektów EB w Polsce.

 

👉 W drugim dniu konferencji (10 czerwca 2022) skupimy się na temacie dbania o dobrostan pracowników (zarówno fizyczny, jak i psychiczny). Zgłębimy temat mental health i wellbeingu.

 

Program konferencji i sylwetki prelegentów znajdziesz na stronie www.ebsummit.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pięknie różni i wspólnie silni. Czego dziś oczekuje się od pracodawcy? [WYWIAD]

Sephora_Wywiad

Zmieniły się nasze potrzeby, oczekiwania i postrzeganie tej najzwyklejszej zawodowej codzienności. Na nowo zaczęliśmy tworzyć definicje systemów i formy pracy, benefitów i obszarów, które realnie wspierają pracowników. Zrewidowaliśmy akcenty, na które warto stawiać w komunikacji, przekształcamy tematy, o których warto mówić, a co ważniejsze – o które warto pytać. Można powiedzieć, że employer branding mocno wrócił do swoich korzeni. To właśnie employee – pracownik – stanął w centrum naszej uwagi, a brand, jako marka i jej dobrodziejstwa, ustąpiła mu miejsca. Rozmowa z Magdaleną Rusiecką, Dyrektor HR Sephora i Patrykiem Adamczykiem, Dyrektorem Zarządzającym BeAbout.

Joanna Makolus, Dream Employer/Brief: Rozmawiamy na przełomie roku zacznijmy od podsumowania jakie zmiany zaszły w szeroko rozumianym employer brandingu w 2021 roku?

Magdalena Rusiecka, Sephora:  W zeszłym roku pojawiło się wiele hipotez, że na rynku zajdą duże zmiany w związku z dużym wzrostem bezrobocia spowodowanym locdownami i pandemią. Tymczasem Polska znajduje się wśród 5. krajów w Unii Europejskiej z najniższym poziomem bezrobocia, gdzie toczy się prawdziwa walka o talenty i kompetencje, wykorzystywane w procesie transformacji digitalowej. Jednocześnie, pandemia przyniosła zmiany w obszarze oczekiwań kandydatów wobec pracodawców – jak home office, w przypadku pracowników biura, otwarta na różnorodność kultura organizacyjna, zaangażowanie CSR i inne.

Strategia EB powinna brać to pod uwagę i być skrojona na miarę, pod potrzeby określonej grupy kandydatów, do której chcemy dotrzeć, uwypuklając jednocześnie unikalność organizacji. Mam tu na myśli również odpowiedni dobór kanałów komunikacyjnych.

Patryk Adamczyk, BeAbout: Rok 2021 jeszcze mocniej skupił naszą uwagę na nas samych, na pracownikach, na ludziach, którzy tworzą biznes. To efekt uboczny pandemii. Po latach skupiania się na automatyzacji, technologii i innowacyjności, my, którzy tworzymy te listy priorytetów, przywróciliśmy siebie na podium.

Jednak to, co jest mocno widoczne i odczuwalne to zmiana, która zaszła w nas samych. Zmieniły się nasze potrzeby, oczekiwania i postrzeganie tej najzwyklejszej zawodowej codzienności. Na nowo zaczęliśmy tworzyć definicje systemów i formy pracy, benefitów i obszarów, które realnie wspierają pracowników. Zrewidowaliśmy akcenty, na które warto stawiać w komunikacji, przekształcamy tematy, o których warto mówić, a co ważniejsze – o które warto pytać. Można powiedzieć, że employer branding mocno wrócił do swoich korzeni. To właśnie employee – pracownik – stanął w centrum naszej uwagi, a brand, jako marka i jej dobrodziejstwa, ustąpiła mu miejsca.

JM: Jakie strategie marek pracodawcy dzisiaj wygrywają i przyciągają ludzi?

Magdalena: Wygrywają te strategie, które dobrze adresują potrzeby kandydatów, a jednocześnie są autentyczne, czyli spójne z tym, co naprawdę może znaleźć kandydat w organizacji, gdy do niej trafi i stanie się jej pracownikiem.

Patryk: Niezmiennie te, które są szczere, prawdziwe, odważne i mówią wprost. Pozwolę sobie tutaj przywołać tagline naszej agencji, który brzmi “If you want to be desired, just be about you”. Jeśli chcesz być pożądany, jeśli chcesz przyciągać to po prostu bądź sobą. Zaczyna nam to w branży HR i EB całkiem sprawnie wychodzić. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że koloryzowanie rzeczywistości, składanie obietnic bez pokrycia, które krótkofalowo mają przynieść nam korzyści np. w postaci dużego spływu aplikacji i dobrego, napompowanego PR w perspektywie długofalowej kosztuje nas o wiele więcej. A te koszty to straty, które w nas uderzają.

Przez tempo ostatnich lat, ścigaliśmy się w konkursach piękności. Kto ma więcej benefitów, kto ma piękniejsze biuro, kto ma świetnie płatne projekty stażowe, kto ma piłkarzyki, strefę relaksu i bardziej dynamiczne czy rozwijające środowisko pracy – cokolwiek to znaczy.

Nie wszyscy mają na to budżety, nie wszystkim jest to potrzebne i co najważniejsze – nie wszyscy tego oczekują. Za to na pewno stać nas wszystkich na szczerość i tak po prostu po ludzku, każdej ze stron na niej zależy.

JM: Jak w kilku zdaniach można dzisiaj określić markę pracodawcy Sephora?

Magdalena: Nasza marka pracodawcy jest niezmiennie spójna z naszym lokalnym i globalnym DNA. Mówimy o sobie #wearesephora, jako o zespole pasjonatów piękna i ekspertów w dziedzinie beauty i wymagającej branży jaką jest retail. Często dołączają do nas pasjonaci makijażu, pielęgnacji, zapachów, ale na dłużej pozostają eksperci, którzy cenią sobie szybkie tempo pracy i współpracę w zespole jako istotny element budowania zaangażowania.

JM: Mówicie o sobie #WeAreSephora i pod tym hasztagiem kryją się przeróżne wartości – równości, tolerancji, akceptacji, wolności. Nie wszystkie marki w Polsce mają odwagę na taką transparentność i komunikację – skąd bierzecie ją w Sephora? Dlaczego podkreślacie to w swojej komunikacji?

Magdalena: W Sephora mówimy, że wierzymy w moc piękna. Piękno łączy nas we wspólnym celu: odkrywaniu i wyrażaniu siebie, wolności bez osądzania. Piękno to też szacunek wobec drugiego człowieka – niezależnie od wieku, wartości, wykształcenia, orientacji psychoseksualnej i tożsamości płciowej, pochodzenia lub religii. To właśnie jest „The Unlimited Power of Beauty” – nasza wizja piękna, którą zaprezentowaliśmy wiosną 2020 roku. The Unlimited Power of Beauty jest swoistym podpisem, który firmuje silny, ambitny i szeroki punkt widzenia na to, czym jest piękno. Podkreśla wiodącą rolę, jaką Sephora pełni w branży kosmetycznej, zachęca do wyrażania siebie, pokazując różnorodność, prawdę i moc piękna w każdej jego współczesnej postaci.

JM: Nie boicie się tego, że dzisiaj atmosfera w Polsce wokół tematów LGBT jest napięta i często kontrowersyjna i może wpływać na biznes i markę pracodawcy?

Magdalena: W Sephora od lat wspieramy grupy i osoby mniej uprzywilejowane społecznie, a dane statystyczne wskazują, że osoby ze społeczności LGBTQ+ właśnie do takich należą. Pozytywna reakcja naszych obserwatorów zgromadzonych m.in. wokół oficjalnych profili społecznościowych Sephora w Polsce na informację o rozpoczęciu współpracy i wsparcia dla KPH (Kampania Przeciwko Homofobii), pokazała, że kierunek jest wręcz pożądany. Spotkaliśmy się z bardzo pozytywną reakcją, dlatego wierzymy, że był to słuszny ruch, również w kontekście budowania marki pracodawcy.

Sephora jest firmą zaangażowaną zarówno społecznie, jak i w środowiskowo. Współpracujemy globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, fundacjami, z którymi realizujemy programy i akcje społeczne m.in. na rzecz wyrównywania szans społecznych, skierowane do grup wykluczonych społecznie. Jesteśmy sygnatariuszem Karty Różnorodności i od 10 lat współpracujemy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W Polsce naszymi partnerami są m.in. Fundacja Sukces Pisany Szminką, Fundacja Zaczyn, czy Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W 2019 podpisaliśmy pięć standardów postępowania przedsiębiorstw, uchwalone przez ONZ, w celu przeciwdziałania wszelkim formom dyskryminacji przedstawicieli wspólnoty LGBTI. W Polsce wraz z majem 2021 roku połączyliśmy nasze siły ze Stowarzyszeniem Kampania Przeciw Homofobii. Wspólnie prowadziliśmy działania informacyjne i edukacyjne. Rozpoczęliśmy również program bezpośredniego wsparcia; od września ruszył program stażowy w naszych perfumeriach, skierowany do osób poszukujących pracodawców otwartych na różnorodność. Przed nami także warsztaty makijażu z naszymi ekspertami, które kierujemy do osób transpłciowych.

JM: Patryk, czy dużym wyzwaniem jest dzisiaj wspieranie tak odważnych klientów jak Sephora w działaniach EB w Polsce?

Patryk: Tak. Po pierwsze dlatego, że jest to globalna ikona kategorii beauty. Po drugie dlatego, że Sephora stawia na wyrażanie siebie i prawdę, nawet wtedy, kiedy wiąże się to z trudnymi tematami, które mogą być wyzwaniem w kontekście zarządzania wizerunkiem. Po trzecie dlatego, że pozycja lidera zobowiązuje do tego, aby wyznaczać kierunek, przecierać szlaki, inspirować, motywować, edukować i co najtrudniejsze – osadzać to w naszej, wymagającej, polskiej rzeczywistości.

Od największych powinno się wymagać, a nie oczekiwać i Sephora świetnie zdaje sobie z tego sprawę. Przyjmuje to wyzwanie i chce je realizować. Dzisiaj marka pracodawcy jest tak silna, jak odważni i mądrzy są jej managerowie. Wygrywają Ci, którzy wierzą w swoje wartości i realizują swoje misje, dbając o wzajemny szacunek i wolność bez osądzania.

Dla mnie i dla Maćka Hassy wraz z całym naszym zespołem to wielka satysfakcja i przyjemność, że możemy współpracować z marką, która tak bardzo chce sprawić, by świat był piękniejszy. Piękny w różnorodność, niezależność, dbałość o naszą planetę i nas samych.

JM: Co dzisiaj przyciąga kandydatów do pracy w kategorii beauty?

Patryk: Myślę, że w znacznej mierze, jak sama nazwa wskazuje i jak powiedziała wcześniej Magda, jest to piękno. Oczywiście jest to pewnego rodzaju metafora, ale bardzo trafna i prawdziwa. Bo przecież piękne jest, to kiedy w pracy możesz realizować swoje pasje, kiedy możesz być tym, kim naprawdę jesteś, kiedy akceptuje się i wspiera Twoje indywidualności, talenty i wizje. To buduje i wzmacnia całą kategorię. Za to przecież ją kochamy.

Beauty, jak każda branża ma swoją charakterystykę i odnosząc się do wspomnianej wcześniej szczerości, trzeba powiedzieć, że niesie ona za sobą sporo trudności i wyzwań, które nie są dla każdego. Z całą pewnością jest to ścieżka dla tych, którzy lubią i mają odwagę wychodzić poza schematy, ale potrafią też równoważyć to z nieustanną nauką, profesjonalizmem i często pokorą. Dlatego, że odbiorcy, a w zasadzie klienci kategorii beauty są przecież różni – pięknie różni. Właśnie na taki świat i na takie wyzwania powinniśmy być gotowi.

JM: Choć pandemia to już dziś #newnormal, to nadal pytamy o jej wpływ na firmy. Także wszystkie organizacje przystępujące do naszego konkursu Dream Employer: jaki wpływ na codzienną pracę w Sephora miała pandemia, co się zmieniło?

Magdalena: Pandemia na pewno wpłynęła na zmianę zachowań Klientów, którzy nie mogąc swobodnie dokonywać zakupów w sklepach stacjonarnych realizowali swoje potrzeby w naszym sklepie internetowym. Osobiście uważam, że nie wrócimy do stanu sprzed pandemii, bo model sprzedaży zmienił się bezpowrotnie w znacznie szybszym tempie niż przewidywaliśmy.

Zmiana modelu zakupowego przyśpieszyła na pewno tempo digitalizacji i automatyzacji procesów w wielu obszarach biznesu, a także bardzo mocną koncentrację na budowaniu spójnego doświadczenia zakupowego Klienta we wszystkich kanałach sprzedaży.

To z kolei wymusza jeszcze większą koncentrację na rozwoju kluczowych z punktu widzenia strategii omnichannelowej kompetencji digitalowych, analitycznych. Praca w systemie zdalnym wymaga też innego podejścia do rozwoju kompetencji menadżerskich, aby nadal utrzymywać wysoki poziom zaangażowania i motywacji zespołów, niezbędnych w budowaniu wyjątkowego doświadczenia zakupowego z Sephora wśród naszych Klientów. Ograniczenie pracy zespołowej podczas pandemii na pewno wpłynęło na zaangażowanie, które w przeprowadzonym przez nas ostatnim, globalnym badaniu, nie było na tak wysokim poziomie, jak w latach poprzednich. Dlatego właśnie teraz, gdy restrykcje są mniejsze, a my mogliśmy powrócić do regularnej pracy stacjonarnej, mocno stawiamy na team building oraz komunikację.

JM: Czego nowego dowiedzieliście się o sobie – jako organizacja – podczas pandemii?

Magdalena: Pandemia pokazała nam na pewno siłę i zaangażowanie naszych zespołów, jak również dużą zwinność biznesową, szybkiego reagowania i dostosowywania się do nowych, wymagających warunków.

Na pewno w najbliższym czasie jeszcze bardziej skoncentrujemy się na budowaniu zaangażowania i rozwoju kompetencji kluczowych z punktu widzenia naszego biznesu, o czym już wspominałam.

JM: Czy jest coś, co nie wyszło, a udało Wam się to poprawić i możecie podzielić się tym doświadczeniem z innymi? Mówimy o procesach, polityce lub inicjatywie.

Magdalena: Myślę, że dziś w czasie pandemii wiele organizacji mocno koncentruje się na kwestiach związanych z szeroko rozumianym wsparciem swoich pracowników w zakresie utrzymania dobrej kondycji psychofizycznej, jak również pomocy w trudnych sytuacjach losowych.

My również uruchomiliśmy takie wsparcie „LVMH Heart Fund” w ramach inicjatywy grupy LVMH, do której należy Sephora. Spotkało się to z bardzo pozytywnym odzewem naszych pracowników, doceniających duże zaangażowanie samych właścicieli LVMH.

JM: Co wyróżnia Was na tle innych pracodawców, co jest Waszą mocną stroną? Z czego jesteście dumni jako firma w kontekście dbania o markę pracodawcy?

Magdalena: Z jednej strony jesteśmy globalną korporacją, a mimo to, czujemy się jak w rodzinie, mogąc liczyć na wsparcie i zaangażowanie współpracowników. Towarzyszy nam w pracy wyjątkowa atmosfera i pozytywne emocje koleżanek i kolegów, nawet w tych najbardziej trudnych momentach. Sephora jako marka globalna daje nam możliwość rozwoju kariery zawodowej również poza granicami naszego kraju w ramach całej grupy LVMH. Temat mobilności międzynarodowej jest mocno wspierany i rozwijany, ponieważ różnorodność zespołów jest kluczowym elementem w kreowaniu nowych rozwiązań dla naszych Klientów, a tym samym rozwoju  naszego biznesu.

Już od października zapraszamy na naszą globalną stronę kariery https://jobs.sephora.com/, na której można znaleźć oferty pracy z całego świata i jeszcze lepiej poznać całą grupę LVMH, do której należymy wraz z innymi znanymi markami.

JM: Badania pokazują, że pracownicy odczuwają duże większe zmęczenie niż wcześniej i nie do końca sobie z tym radzą. Rosną też oczekiwania, że pracodawca pomoże im sobie z tym poradzić. Jakie działania podejmujecie, aby dbać o wellbeing pracowników?

Magdalena: W celu budowania zaangażowania naszych zespołów jeszcze bardziej wsłuchujemy się w potrzeby ludzi, zdając sobie sprawę, że wiele z nich ma dziś nowy wymiar i zyskało nowy priorytet. W ramach naszej strategii wellbeing posiadamy rozwiązania, które na pewno będziemy kontynuować i wzmacniać, ponieważ mają istotny wpływ na dobre samopoczucie naszych pracowników: doradztwo psychologów i ekspertów, pomoc materialna w trudnych sytuacjach. Dodatkowo zależy nam na jak najlepszym dostosowaniu tych rozwiązań do potrzeb naszych współpracowników poprzez danie im możliwości samodzielnego podejmowania decyzji o wyborze określonych rozwiązań wpisujących się w ich indywidualne, różnorodne potrzeby. Stąd zdecydowaliśmy się między innymi na wprowadzenie kafeteryjnego wyboru benefitów.

JM: Na koniec pytanie do Patryka. Powiedz proszę, jakiemu trendowi w relacjach pracodawca-pracownik będziecie się szczególnie przyglądać w nadchodzących miesiącach?

Patryk: Myślę, że słowo elastyczność jest tutaj kluczem. Ten klucz musi łatwo otwierać te same drzwi. Od strony pracodawcy i od strony pracowników. Cały czas funkcjonujemy w czasie pełnym wyzwań, zmieniają się nasze przyzwyczajenia, potrzeby i oczekiwania. Wiemy, że dzisiaj biznes, w tym również nasi Klienci cały czas uczą się pracy hybrydowej lub zdalnej. Wiemy, jak trudna dla pracowników blue collars jest nadal rzeczywistość pracy z nieustannie zmieniającymi się obostrzeniami. Wokół tego wszystkiego pojawia się dużo frustracji. Pracodawca chce realizować cele i co naturalne – prowadzić biznes zwiększając przychody mimo szalejącej pandemii i zawirowań gospodarki. Pracownik chce mieć poczucie bezpieczeństwa zarówno w kontekście zatrudnienia, zdrowia, jak i zarobków. To ostatnie w kontekście rosnącej inflacji zaczyna mieć ogromne znaczenie. Takich punktów wspólnych jest jeszcze więcej, ale perspektywa każdej ze stron jest inna, dlatego komunikacja, wyrozumiałość i właśnie wspomniana elastyczność będą odgrywały kluczową rolę. Każda ze stron musi spróbować dostrzec wzajemną perspektywę, każda powinna się wzajemnie wspierać.


Magdalena Rusiecka związana jest z sektorem HR od ponad 20 lat. Zarządzała działami HR w firmach retailowych – m.in. Leroy Merlin i EURO-net oraz z branży FMCG i B2B, jak Tchibo i JohnsonDiversey. Z Sephora Polska związana była w latach 2011-2017, a obecnie od 2020 roku, pełni rolę Dyrektora HR Sephora na rynek Polski oraz Czech. Prywatnie dumna mama dwóch dorosłych synów i miłośniczka sportów.

 

Patryk Adamczyk jest współwłaścicielem i dyrektorem zarządzającym Be About | Hybrid Agency, pierwszej w Polsce agencji hybrydowej działającej w obszarze employer brandingu, komunikacji, PR i marketingu marki pracodawcy. W ostatnich latach był dyrektorem marketingu i obsługi klienta w Grupie Absolvent odpowiedzialnym za współpracę z firmami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing targów pracy Absolvent Talent Days. Adamczyk w ostatniej dekadzie był związany m.in. z Johnson & Johnson, gdzie pracował przy projektach budowania wizerunku i komunikacji portfolio w Europie Środkowo-Wschodniej, a następnie z Ringier Axel Springer Polska, jako brand manager segmentu video w Onet.

Joanna Makolus

EB Show 2021 – święto employer brandingu! [BRIEF PATRONUJE]

EBshow_2021_Prelegenci

Początek grudnia będzie świetną okazją do zanurzenia się w tematyce budowania marki pracodawcy. HRM Institute już po raz drugi zaprasza na EB Show – dwudniową konferencję, na której spotkasz topowych ekspertów EB. Konferencja odbędzie się 1-2 grudnia 2021.

Niemal każda organizacja w Polsce ma do rozwiązania jakiś problem związany z budowaniem marki pracodawcy lub szuka nowych pomysłów, inspiracji czy narzędzi do wykorzystania. Eksperci zaproszeni na EB Show na co dzień zajmują się employer brandingiem w każdym jego aspekcie, współpracując z pracodawcami z różnych branż i różnej wielkości. EB Show to unikalna okazja, żeby skorzystać z ich wiedzy i doświadczeń. Pierwsza edycja konferencji okazała się wielkim sukcesem, a wystąpienia prelegentów były kopalnią wiedzy i dobrych pomysłów.

Nie inaczej będzie w tym roku, ponieważ na EB Show spotkasz same gwiazdy! Na konferencji wystąpią: Silvia Garcia (gość specjalny), Jakub Bryczek, Maja Gojtowska, Tomasz Graszewicz, Monika Kantowicz-Gdańska, Anna Macnar, Agnieszka Maj-Pelczar, Adrian Martinez, Paulina Mazur, Anna Mikulska, Dagmara Pakulska, Edyta Sander, Daria Siwka, Urszula Zając-Pałdyna, Joanna Tonkowicz i Barbara Zych

Podczas konferencji zajmiemy się szesnastoma tematami ważnymi dla pracodawców:

  1. Trendy EB na 2022 r., które musisz znać.
  2. Kultura organizacyjna pracodawcy przyszłości.
  3. Strategia employer branding od A do Z.
  4. Candidate experience i jego znaczenie.
  5. Onboarding, czyli sztuka angażowania nowo zatrudnionych pracowników.
  6. Marketing rekrutacyjny i dbanie o reputację firmy.
  7. Pozycjonowanie marki pracodawcy.
  8. Marka pracodawcy w rękach liderów.
  9. Marketing rekrutacyjny, który nie wyklucza.
  10. Komunikacja wewnętrzna EB – jak to zrobić najlepiej?
  11. Employee experience, czyli sztuka angażowania pracowników na lata.
  12. Employee advocacy w mediach społecznościowych od A do Z.
  13. Komunikacja zewnętrzna EB – plan dotarcia do wszystkich grup interesariuszy.
  14. Mierzalność działań rekrutacyjnych i EB.
  15. Kreatywność w służbie employer brandingu.
  16. Content is a king, także w EB.

Cała konferencja odbywa się online. Wystąpienia prelegentów będę nagrane wcześniej, a w trakcie konferencji będą odtwarzane. W czasie rzeczywistym prelegenci będą obecni na czacie i będą na żywo odpowiadać na pytania uczestników. Każdy uczestnik otrzyma dostęp do nagrań na trzy miesiące.

Wszystkie szczegóły znajdują się na stronie: www.ebshow.pl.

Organizator: HRM Institute
Partner strategiczny: Indeed
Termin: 1-2 grudnia 2021 r.


Źródło: HRM Institute

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

DREAM EMPLOYER – do końca zgłoszeń zostało 5 dni!

Dream Employer

Niecały tydzień dzieli nas od zamknięcia zgłoszeń do konkursu Dream Employer. Celem konkursu jest wspieranie organizacji w dotarciu, rekrutacji i utrzymaniu najlepszych pracowników.

Program Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje.

Grzegorz Kiszluk, Rada Programowa DE, brief.pl

Konkurs Dream Employer skierowany jest do każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości, czy stażu na rynku pracy. Zgłosić się mogą wszystkie firmy, które stawiają pracownika w centrum uwagi i budują jego pozytywne doświadczenie na każdym etapie oraz budują angażującą i autentyczną kulturę i markę firmy. Wszystkie firmy przystępujące do programu otrzymają wartościową analizę opracowaną przez Jury konkursu.

Obecne czasy weryfikują dobrych pracodawców bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz mocnej, autentycznej kultury organizacji liczy się atmosfera, bezpieczeństwo, wartości oraz to w jaki sposób przyciągamy, angażujemy i utrzymujemy pracowników w naszych firmach. Różnorodność wieku, płci, kompetencji i doświadczenia stawia przed wieloma organizacjami spore wyzwania, ale daje również ogromne szanse na budowanie miejsc pracy, do których będziemy przyciągać talenty.

Karolina Karwowska, Rada Programowa i Jury konkursu

W konkursie oceniane są cztery obszary opracowane na podstawie potrzeb i oczekiwań pracowników:

  • KULTURA I WARTOŚCI (misja, wizja, wartości, strategia, cele)
  • PRZYWÓDZTWO (budowanie zaangażowania, motywowanie, docenianie, komunikacja, inspirowanie, udzielanie i pozyskiwanie informacji zwrotnej od pracowników, zmiany pracownicze
  • ROZWÓJ ZAWODOWY (ścieżki kariery, szkolenia, możliwości awansu i rozwoju, wyzwania, oceny pracownicze, rozwój kompetencji)
  • DOBROSTAN/WELL-BEING (psychiczny, fizyczny, społeczny, duchowy, benefity, szacunek, dialog, wyznaczanie celów, otwartość na inicjatywę, wolontariat pracowniczy, samodzielność decyzji i odpowiedzialność, praca zespołowa, etyka działań )

Dlaczego warto się zgłosić do konkursu Dream Employer?

  • wyróżniasz swoją markę pracodawcy
  • potwierdzasz siłę i wiarygodność swojej kultury organizacyjnej
  • przyciągasz uwagę najlepszych talentów
  • wzmacniasz lojalność swoich pracowników
  • otrzymujesz pakiet świadczeń promujących i mediowych bez dodatkowych opłat

Dream Employer to nie jest konkurs piękności czy zamożności pracodawcy. To cały projekt, który patrzy na najważniejszy aspekt employer brandingu czyli kulturę organizacji. Dołączyłem do niego, ponieważ w obecnych czasach niezwykle istotne jest docenienie firm, które dbają o te najważniejsze aspekty, takie jak dobrostan pracowników, wspieranie wszystkich pracowników czy niezwykle ważne w dobie Covid przywództwo. Ten konkurs daje równe szanse zarówno małym jak i dużym firmom. Nie liczy się budżet czy kreacja, a prawdziwe działania.

Adrian Martinez, Członek RP i Jury konkursu

W jury konkursu zasiadają praktycy ze świata biznesu, prezesi, eksperci employer brandingu, employer experience, candidate experience, wykładowcy uczelni oraz przedstawiciele działów HR. Wśród nich m.in.: Ewa Janus-Khouri (Dyrektor Zarządzająca, Centrum Kreatywności Targowa), Anna Macnar (CEO, HRM Institute), Maciej Gałecki (CEO, Bluerank), Karolina Ignyś (Head of HR, Miinto Poland), Agnieszka Mrówka (EB Manager, PKN ORLEN), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego), Paulina Mazur (konsultantka HR i EB), Jolanta Piątkowska (wykładowca Collegium da Vinci, Growth Advisor), Adrian Martinez (HR Embassy), Maja Gojtowska (konsultantka HR, EB i ekspertka Candidate Experience) oraz Karolina Karwowska (ekspertka od budowania zespołów i zaangażowanych organizacji).

Zarządzanie firmą to przede wszystkim zarządzanie ludźmi. Począwszy od komunikacji celów, strategii i indywidualnych zadań, po motywowanie, wspieranie w rozwoju i tworzenie przyjaznego środowiska pracy. W dzisiejszych czasach – skrótowo określanych VUCA, czyli pełnych zmian, niepewności, kompleksowości – młode pokolenie formułuje wobec pracodawców zupełnie nowe oczekiwania. Cieszę się, że projekt Dream Employer nie tylko będzie promował ten wątek, ale jednocześnie merytorycznie go pogłębi, pokazując perspektywę zarówno pracodawcy, jak i pracownika, dając nam wszystkim wskazówki, co do dalszych działań.

Agnieszka Sora, członek Rady Programowej

Na zgłoszenia do konkursu Dream Employer 2021: https://dreamemployer.pl/konkurs/ czekamy do 31 marca 2021 r.

Dream Employer to konkurs dla pracodawców, którzy najlepiej rozumieją zachodzące zmiany na szeroko rozumianym rynku pracy: wielopokoleniowość, rozproszenie zespołów, zmiany w modelach zarządzania zasobami ludzkimi, nowe oczekiwania pracowników.

Dream Employer to także całoroczny program dla wszystkich interesariuszy relacji pracownik-pracodawca. W ramach programu dzielimy się wiedzą. Publikujemy raporty, komentarze i artykuły ekspertów, organizujemy i wspieramy bezpłatne webinaria, nagrywamy podcasty, a także organizujemy spotkania networkingowe.

Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje.

Przeczytaj najnowsze aktualności ze świata employer brandingu, ciekawe raporty dotyczące rynku pracy oraz artykuły naszych ekspertów.
Posłuchaj podcastów z przedstawicielami działów HR i EB znanych marek oraz członkami Rady Programowej i Jury konkursu Dream Employer.
Oglądnij szkolenia i panele eksperckie zrealizowane w ramach programu Dream Employer.

partnerzy DE

 

 

Anita Florek

#KiszlukRozmawia 41 – Anna Macnar, HRM Institute

KiszlukRozmawia Anna Macnar

Grzegorz Kiszluk rozmawia z Anną Macnar (CEO HRM Institute) o budowaniu marki poprzez employer branding. Z rozmowy dowiesz się, czym jest EB i jak wyglądają działania employer brandingowe. Dlaczego jest to często oddzielny dział w firmie oraz jak organizacja powinna budować swoją markę. W rozmowie zostają poruszone również tematy takie jak: rozumienie w dzisiejszych czasach działań HR oraz czym employer branding różni się od produktowego spojrzenia na markę. Z wywiadu również dowiesz się, dlaczego Anna Macnar zdecydowała się dołączyć do grona Rady Programowej i Jury programu Dream Employer.

 

Grzegorz Kiszluk

EMPLOYER BRANDING bez tajemnic [BRIEF PATRONUJE]

EB

Anna Macnar, założycielka i szefowa HRM Institute wydała podręcznik employer braningu. Do tak usystematyzowanej wiedzy w jednym podręczniku jeszcze polscy EBowcy nie mieli dostępu. W ocenie redakcji BRIEF ta książka to lektura obowiązkowa nie tylko dla HRowców, EBowców czy marketingowców. Podsuńcie tę lekturę Zarządom i liderom. Koniecznie.

Książka Employer branding bez tajemnic, to praktyczny przewodnik od A do Z dla tych, którzy chcą długoterminowo i skutecznie zarządzać wizerunkiem marki pracodawcy.

Wiele organizacji chcących zadbać o markę swojej firmy jako pracodawcy szuka nie tyle teoretycznego, co praktycznego przewodnika – poradnika, który pozwoli im zrozumieć bieżące trendy, przeprowadzić analizę swojej organizacji oraz zdobyć wiedzę na temat oczekiwań kandydatów, żeby ostatecznie opracować strategię employer brandingową, i zarządzać wizerunkiem marki w sposób długoterminowy i skuteczny.

Przewodnik jest skierowany jest do osób zarządzających organizacjami, menadżerów, ludzi HR, komunikacji oraz employer brandingu (EB) i wszystkich tych, którzy uważają, że marka pracodawcy jest ważna i wpływa na biznes. Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu marką pracodawcy w każdej organizacji i małej, i dużej. Mamy nadzieję, że książka zachęci wszystkich, do bycia uważnym obserwatorem zmian zachodzących w biznesowym świecie.

W książce pokazane są w sposób praktyczny:

  • narzędzia,
  • proces tworzenia skutecznej strategii marki pracodawcy w firmie krok po kroku,
  • sposoby komunikacji z kandydatami i pracownikami oraz metody mierzenia skuteczności działań employer brandingowych.

„Employer branding bez tajemnic” to cenne wsparcie i dla tych, którzy rozpoczęli przygodę z employer brandingiem, i dla tych, którzy chcą się zainspirować lub uporządkować wiedzę oraz zarządzać marką pracodawcy w sposób skuteczny i przynoszący sukcesy.

Każda organizacja może stać się atrakcyjnym pracodawcą!

Mamy dla Was specjalny kod dzięki któremu wybierając pakiet z e-bookiem, wpisując kod: NFEK442Q e-booka dostajecie za darmo!

Wkrótce także będzie można obejrzeć rozmowę z autorką, którą przeprowadzi redaktor naczelny Brief Grzegorz Kiszluk.

Anna MacnarO autorce: Anna Macnar, strateg marki pracodawcy i CEO w HRM Institute. Od ponad 20 lat doradza firmom jak strategicznie dbać o markę pracodawcy. Od wielu lat dzieli się wiedzą, organizuje konferencje, szkolenia i warsztaty z employer brandingu i synergii marek. Jest twórcą autorskich badań prowadzonych od lat na polskim rynku.
Anna Macnar zajmuje się EB i marketingiem rekrutacyjnym od początku istnienia tego tematu w Polsce. Jest także konsultantem, szkoleniowcem, trenerem i wykładowcą, a także autorem publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium, doceniania w pracy, zaangażowanego i zrównoważonego biznesu i synergii marek. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employerbrandingowych. Jest wielką zwolenniczką patrzenia na markę pracodawcy strategicznie i lubi przeliczać EB na wymierne korzyści i zyski finansowe firm.

Książka wydana przez: Wydawnictwo Wokół Marki 2020

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Doświadczenie firmy w czasie COVID-19.Bartosz Szczęsny, Country HR Director, Accenture Poland [WYWIAD]

Bartosz Szczesny Patyk Adamczyk

Pandemia to czas, w którym dzięki połączeniu zaawansowanej technologii oraz wsparcia i zaangażowania ludzi powstają inicjatywy, o których często byśmy wcześniej nie pomyśleli. Dzisiaj wiemy, że obecna rzeczywistość dała nam na nowo szansę skupienia się na każdym pracowniku indywidualnie, na jego samopoczuciu, zdrowiu i kondycji – nawet w tak dużych, globalnych firmach jak Accenture. A o tym wszystkim opowie Bartosz Szczęsny, Country HR Director Accenture Poland.

Z wywiadu dowiesz się:

– na czym obecnie skupia się komunikacja employer brandingowa Accenture
– na jakich aspektach ludzkich skupiona była uwaga liderów firmy podczas lockdown’u
– jakie nowe inicjatywy wspierające samopoczucie i zdrowie pracowników powstały w trakcie pandemii

 

Patryk Adamczyk: Panie Bartoszu, przede wszystkim bardzo dziękuję za przyjęcie naszego zaproszenia do cyklu #TalkEBoutCases. Zacznę może od tego, jak zmieniła się Państwa biznesowa rzeczywistość w czasach COVID? Jakie rozwiązania w obszarze funkcjonowania firmy i wsparcia pracowników zostały wprowadzone w odpowiedzi na pandemię?

Bartosz Szczęsny: Przede wszystkim w marcu zdecydowana większość naszych pracowników przeszła na tryb pracy zdalnej. W tej formule do dzisiaj pracuje 98% naszego zespołu przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. W biurach z kolei wprowadziliśmy wszelkie niezbędne procedury i środki ostrożności.

Z biegiem czasu zaproponowaliśmy naszym pracownikom udział w specjalnych inicjatywach, takich jak wspólne zajęcia jogi online, czy też wyzwania sportowe możliwe do realizacji w domu, aby pokazać możliwości oderwania się od pracy, kiedy wychodzenie z domu nie było możliwe. Realizujemy również działania z zakresu Mental Health – dzielimy się wiedzą i proponujemy udział w warsztatach.

Cały obszar Mental Health jest na pewno dużym wsparciem dla pracowników Accenture, a które z nowych rozwiązań wprowadzonych w firmie w zakresie organizacji i bezpieczeństwa pracy sprawdza się najlepiej i dlaczego?

Samo wprowadzenie pracy zdalnej przebiegło bez problemów i ten model pracy sprawdza się bardzo dobrze. Może to wynikać z wcześniejszego przygotowania narzędzi i procesów. Nasi pracownicy od dawna pracują w ramach globalnych zespołów projektowych dla klientów z całego świata, a 95% zasobów Accenture oparte jest na rozwiązaniach chmurowych.

No właśnie, Państwa globalne struktury to duże wyzwanie w komunikacji, a więc czy pandemia jest według Pana szansą, czy zagrożeniem podczas komunikacji z pracownikami?

Pandemia z jednej strony to czas, kiedy organizacje mogą przetestować w rzeczywistych warunkach to, o czym w przeszłości tylko teoretycznie często rozmawialiśmy – pracę w wirtualnych teamach i w wirtualnym środowisku. Wiemy, że nowa rzeczywistość po pandemii będzie wyglądała prawdopodobnie całkowicie inaczej na przykład, jeśli chodzi o funkcjonowanie organizacji. Zatem tutaj pojawia się szansa i już teraz możemy niejako przetestować, które z rozwiązań i inicjatyw sprawdzają się w świecie wirtualnym.

Z drugiej zaś strony funkcjonowanie w tak wyjątkowych okolicznościach wymaga szczególnie od liderów jeszcze większej konieczność dbania o pracownika jako „jednostki”, gdyż praca całkowicie zdalna niestety bardzo sprzyja oddalaniu się pracowników od organizacji, którzy łatwo mogą zatracić poczucie przynależności.

A jak w czasie pandemii zmieniło się Państwa podejście do rekrutacji? Nowe narzędzia, nowe KPI’s, zmiana procesu, etc.?

Oczywiście musieliśmy dostosować się do zaistniałej sytuacji i pozmieniać pewne fragmenty procesu. Nie spotykamy się fizycznie z kandydatami. Wszystkie etapy rekrutacji odbywają się przy wykorzystaniu narzędzi online, co zresztą w dużym stopniu miało też miejsce przed pandemią np. jeśli chodzi o testy rekrutacyjne.

Na pewno wyzwaniem, ale nie tylko dla nas, ale także dla kandydatów jest fakt, że przed decyzją o dołączeniu do zespołu nie dojdzie do fizycznego spotkania w biurze. Nie ma więc szans na wzajemne poznanie się w tej tradycyjnej formie. Inaczej bowiem niż dotychczas wygląda również sam onboarding, który także odbywa się w formule zdalnej.

Jaką radą podzieliłby się Pan z koleżankami i kolegami z zarządów/działów HR innych firm w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi w chwilach kryzysu? Jakie postawy, zachowania, działania są według Pana najważniejsze w takich momentach?

Myślę, że jako pracodawcy musimy pamiętać o tym, jak różnorodne są nasze zespoły i poszczególni ich członkowie. Każdy ma prawo do własnej reakcji i emocji związanych z tą, nie ukrywajmy, trudną sytuacją. Z innymi wyzwaniami będą mierzyć się rodzice, których dzieci w ramach nauki zdalnej pozostają w domu, z zupełnie innymi pracownicy, którzy na przykład mieszkają sami i mogą odczuwać pogłębione poczucie izolacji.

Oczywiście tego rodzaju uważność była istotna jeszcze przed pandemią, ale mam wrażenie, że kryzys z nią związany uczynił jeszcze ważniejszym ten aspekt postrzegania zespołu.

Powoli zbliżamy się do końca roku, więc zapytam o to, nad czym pracujecie teraz. Na czym obecnie skupia się komunikacja employer brandingowa Accenture i jaki jest jej cel?

Przede wszystkim musieliśmy znaleźć inny pomysł na spotkania z kandydatami. Na przykład, skoro nie mogliśmy dotrzeć do studentów odwiedzając ich uczelnie – uruchomiliśmy wirtualną edycję cyklu webinarów i szkoleń Accenture Training Labs. Od kwietnia zorganizowaliśmy blisko 40 webinarów, w tym kilkugodzinnych warsztatów bardzo dobrze ocenionych przez uczestników.

Niedawno zakończyliśmy pierwszą wirtualną edycję szkółki Carrots Academy dedykowanej kobietom chcącym rozpocząć karierę zawodową w obszarze IT. Chociaż do tej pory akademia miała formułę intensywnego, trzytygodniowego szkolenia typu in-class, to udało się nam z sukcesem przeprowadzić ją w 100% zdalnie. Oczywiście wymagało to od naszych trenerów i mentorów przemyślenia na nowo sposobu pracy w grupie, komunikacji i charakteru zadań.

Bardzo dziękuję za rozmowę i za podzielenie się swoją perspektywą oraz doświadczeniem. Życzę wszystkiego najlepszego.


Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferuje usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji.

Zatrudnia 506 000 pracowników wywiązujących się z obietnicy w zakresie technologii i ludzkiej pomysłowości, świadcząc usługi klientom w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje potencjał zmian do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 6 000 pracowników.

Bartosz Szczęsny, Country HR Director, Accenture Poland. Od ponad 16 lat zajmuje się zarządzaniem procesami HR w międzynarodowych organizacjach o zasięgu globalnym.
Z grupą Accenture w Polsce związany od 2013 roku, początkowo jako HR Lead dla Accenture Operations, potem HR BP dla Accenture Operations Europe, obecnie Dyrektor ds. HR dla wszystkich spółek Accenture w Polsce.

Patryk Adamczyk jest współwłaścicielem i partnerem zarządzającym Be About|Hybrid Agency, pierwszej w Polsce agencji hybrydowej działającej w obszarze employer brandingu, komunikacji, PR i marketingu marki pracodawcy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Przedłużamy zgłoszenia do konkursu Dream Employer!

DE przedluzenie terminu zgloszen

​Informacja o zmianie terminu przyjmowania zgłoszeń do konkursu Dream Employer.

Pandemia po raz drugi zmusiła nas do pozostania za szklanymi ekranami przez większość doby. Wróciliśmy do zdalnej nauki, zdalnej pracy i eventów tylko w formule online. Tym razem na szczęście trochę już więcej rozumiemy i umiemy działać bardziej sprawnie i efektywnie w takich warunkach.

Bardzo ważnym aspektem w kontekście tego, jak będzie wyglądała dalej nasza praca, jest to, jak pracodawcy poradzili sobie z powrotem do pracy zdalnej pracowników i zarządzaniem nią, z dostosowaniem biur do bardzo restrykcyjnych wymogów sanitarnych, utrzymywaniem dobrostanu psychicznego pracowników, a także prowadzeniem rekrutacji w trybie zdalnym.

Wychodząc naprzeciw potrzebom pracodawców, by w pierwszej kolejności zadbać o swoich pracowników i dać im możliwość sprawnego i efektywnego działania w poczuciu zaopiekowania, zdecydowaliśmy o przesunięciu terminu zgłoszeń do konkursu Dream Employer. Jest to konkurs, który w dużej mierze angażuje pracodawców i wymaga zdania relacji z szerokiego zakresu działań i stanu firmy, dlatego też uważamy, że zmiana terminu zgłoszeń pozwoli pracodawcom skupić większą uwagę na pracownikach, a jednocześnie opisać w zgłoszeniach case’y zastosowanych rozwiązań pandemijnych, które zostały już wprowadzone bądź dopiero są planowane.

W konkursie oceniane są cztery obszary:

  • KULTURA I WARTOŚCI (misja, wizja, wartości, strategia, cele)
  • PRZYWÓDZTWO (budowanie zaangażowania, motywowanie, docenianie, komunikacja, inspirowanie, udzielanie i pozyskiwanie informacji zwrotnej od pracowników, zmiany pracownicze)
  • ROZWÓJ ZAWODOWY (ścieżki kariery, szkolenia, możliwości awansu i rozwoju, wyzwania, oceny pracownicze, rozwój kompetencji)
  • DOBROSTAN/WELL-BEING (psychiczny, fizyczny, społeczny, duchowy, benefity, szacunek, dialog, wyznaczanie celów, otwartość na inicjatywę, wolontariat pracowniczy, samodzielność decyzji i odpowiedzialność, praca zespołowa, etyka działań )

W jury konkursu zasiadają praktycy ze świata biznesu, prezesi, eksperci employer brandingu, employer experience, candidate experience, wykładowcy uczelni oraz przedstawiciele działów HR. Wśród nich m.in.: Ewa Janus-Khouri (Dyrektor Zarządzająca, Centrum Kreatywności Targowa), Anna Macnar (CEO, HRM Institute), Maciej Gałecki (CEO, Bluerank), Karolina Ignyś (Head of HR, Miinto Poland), Agnieszka Mrówka (EB Manager, PKN ORLEN), Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska (wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego), Paulina Mazur (konsultantka HR i EB), Jolanta Piątkowska (wykładowca Collegium da Vinci, Growth Advisor), Adrian Martinez (HR Embassy), Maja Gojtowska (konsultantka HR, EB i ekspertka Candidate Experience) oraz Karolina Karwowska (ekspertka od budowania zespołów i zaangażowanych organizacji).

Na zgłoszenia do konkursu Dream Employer 2021: https://dreamemployer.pl/konkurs/ czekamy do 31 marca 2021 r.

Dream Employer to konkurs dla pracodawców najlepiej rozumiejących zachodzące zmiany na szeroko rozumianym rynku pracy: wielopokoleniowość, rozproszenie zespołów, zmiany w modelach zarządzania zasobami ludzkimi, nowe oczekiwania pracowników.

Dream Employer to także całoroczny program dla wszystkich interesariuszy relacji pracownik-pracodawca. W ramach programu dzielimy się wiedzą. Publikujemy raporty, komentarze i artykuły ekspertów, organizujemy i wspieramy bezpłatne webinaria, nagrywamy podcasty, a także organizujemy spotkania networkingowe.
Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje.

👉 Przeczytaj najnowsze aktualności ze świata employer brandingu, ciekawe raporty dotyczące rynku pracy oraz artykuły naszych ekspertów.

👉 Posłuchaj podcastów z przedstawicielami działów HR i EB znanych marek oraz członkami Rady Programowej i Jury konkursu Dream Employer.

👉 Oglądnij szkolenia i panele eksperckie zrealizowane w ramach programu Dream Employer.

 

partnerzy DE program

 

Anita Florek