Tag
EB
Niemal każda organizacja w Polsce ma do zbadania, wdrożenia czy aktualizacji jakiś temat związany z employer brandingiem. Jeśli szukasz inspiracji, konkretnej wiedzy i narzędzi do zastosowania w firmach od ręki, to weź udział w konferencji…
Pandemia to oprócz zagrożenia również szansa. Ewa Kwiecińska, Country Communication Manager,…
Działania komunikacyjne muszą być uszyte na miarę, szczególnie w czasie kryzysu. Dziś priorytetem nie są karnety na siłownie, owocowe czwartki czy imprezy integracyjne. Pandemia to czas weryfikacji tego, jakim pracodawcą jest każda firma.…
Doświadczenia firmy w czasie Covid-19. Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager, Revolut [WYWIAD]
Pandemia może być szansą na wprowadzenie w organizacji rozwiązań, które w zwykłej codzienności nie miałyby miejsca. O tym, jak bardzo narzędzia i procesy wspierające pracowników, w tym trudnym czasie, mogą być kreatywne i kolorowe oraz jak…
Pandemia impulsem do tworzenia nowych rozwiązań w Employer Branding
Nigdy jeszcze odporność fizyczna i psychiczna pracowników nie miała tak dużego znaczenia dla efektywności biznesowej firm, jak obecnie w czasie trwającej pandemii. Pracodawcy zaczęli zauważać, że zdrowie i samopoczucie pracowników ma mocne…
#KiszlukRozmawia 19 – Paulina Mazur, konsultantka HR i EB
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Pauliną Mazur (PaulinaMazur.com), konsultantką HR i EB o tym czym jest employer branding, o różnorodności pokoleniowej w pracy, o tym jak różnorodność rozumieją managerowie, o wartościach, jakie wnoszą pracownicy…
Za nami inauguracja Dream Employer
Debatą ekspertów oraz cyklem webinarów tematycznych rozpoczęła się pierwsza edycja Dream Employer, programu realizowanego z inicjatywy BRIEF.
Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Bezpłatne webinaria dla pracodawców w programie Dream Employer
Już w najbliższy poniedziałek, 10 sierpnia o godzinie 15:00 zainaugurujemy pierwszą edycję projektu Dream Employer. Konkursowi dla pracodawców będzie towarzyszył całoroczny program merytoryczny, obfitujący w spotkania i artykuły eksperckie,…
Rusza I edycja Dream Employer
Rusza pierwsza edycja konkursu dla pracodawców, któremu towarzyszy platforma wymiany wiedzy i doświadczeń oraz szereg wydarzeń dotyczących dojrzałego przywództwa, kultury i relacji wewnątrz organizacji oraz employer brandingu.
Podcast #DreamEmployer 07 – Adrian Martinez, HR Embassy
Czego obecnie branża HR potrzebuje najbardziej? W jaki sposób powinno się skutecznie łączyć kompetencje marketingu i HR? Jak stawać się liderem employer brandingu? Na ile obecne trendy zmieniają myślenie o branży HR / EB - mówi Adrianem…
Czwartkowy kącik | odc.4 | Gdy marka pracodawcy staje się najważniejsza w marketingu
Są takie sytuacje w realiach biznesowych, gdy popyt przekracza możliwości firmy, a głównym hamulcowym jest brak ludzi lub wysokie rotacje pracowników. Ogromny problem z niedoborem kadr mają placówki medyczne, z których wiele już kolejny rok…