Tag
ebook
Demokratyzacja kultury przekłada się na coraz większą partycypację uczestników i mieszanie się ról, wcześniej zarezerwowanych dla “profesjonalnych” autorów i autorek. Bloger, vlogerka, podcaster czy instagramerka to internetowi twórcy i…
Cyfrowe doświadczenie — nowa jakość troski o klienta [ebook]
Precyzyjne targetowanie, personalizacja, dostosowanie treści do potrzeb i preferencji klientów, przy jednoczesnym zwiększaniu zaangażowania i redukcji kosztów operacyjnych. To cele, które realizuje nowa klasa rozwiązań określanych jako…
Bezpłatny E-book o content marketingu. Premiera!!!
Content marketing to trend marketingowy 2022. Czemu jest taki skuteczny i jak się go robi?
Bezpieczny transport publiczny napędzi rozwój smart city
Globalny rynek smart city będzie rósł w tempie 20 proc. rocznie i osiągnie wartość 297,7 miliarda dolarów przed końcem 2026 roku, wynika z najnowszych danych firmy badawczej Facts & Factors. Jednym z głównym czynników napędzających…
Jak pokochać dane w 2021 roku?
Organizacje opierające swoje decyzje na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów! Ponadto 6 razy częściej są w stanie ich zatrzymać, a prawdopodobieństwo zysku jest dla nich 19 razy większe niż u przedsiębiorców…
Rewolucja na rynku mediów sportowych
E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers.…
Kolejny ebook z serii ABC Pracy zdalnej
Praca zdalna to przyszłość dla wielu firm - zarówno dla tych, które zatrudniają mniejszą liczbę pracowników jak i dużych korporacji. Aktualnie coraz więcej z nich zauważa szerokie możliwości i zalety związane z tego typu modelem pracy,…
Augmented Reality w służbie marketingu [bezpłatny e-book]
Augmented Reality, czyli rozszerzona rzeczywistość, po raz pierwszy pojawiła się na platformach społecznościowych za sprawą Snapchata. Selfie z wirtualnymi psimi uszami i kocimi wąsami przetarły szlak dla wykorzystania AR-u na urządzeniach…
Początek serii ebooków ABC Pracy zdalnej
Pojawiła się właśnie pierwsza część z serii ebooków ABC pracy zdalnej – poradnik dla pracodawców, który objęliśmy patronatem medialnym.
Teen marketing – jak komunikować się z pokoleniem digital natives?
DDOB (Daily Dose of Beauty) platforma społecznościowa dla influencerów zrzeszająca ponad 12 tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów – jedna ze spółek z grupy…