Legia Warszawa wchodzi w NFT

Legia Warszawa x Capital Block

Legia Warszawa nawiązała współpracę z Capital Block, jedyną agencją Sports and Entertainment NFT skupioną na klubach sportowych. Partner klubu ze stolicy opracuje strategię związaną ze sprzedażą NFT związanymi z drużyną piłkarską.

Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością rozpoczęcia współpracy z Legią Warszawa. To przełomowy moment w europejskiej piłce – Legia to pierwszy i aktualnie jedyny europejski klub z oficjalną agencją NFT. Mam nadzieję, że kibice będą mogli jeszcze bardziej zbliżyć się do ukochanego klubu. Legia dostrzegła potrzebę długoterminowej, dobrze zorganizowanej strategii NFT, dzięki której będzie miała możliwość zbudowania zaangażowanej społeczności pasjonatów piłki nożnej. NFT ma potencjał aby stać się najpotężniejszym narzędziem, które angażuje fanów danego klubu.

Tim Mangnall, CEO Capital Block

Capital Block pomaga klubom sportowym, markom, domom produkcyjnym, celebrytom itp. przy wejściu do świata NFT. Współpracuje obecnie z tureckim klubem Galatasaray, a także planuje inne partnerstwa, które zostaną ogłoszone w 2022 roku. Capital Block jako agencja jest neutralna pod względem platformy. Oznacza to, że identyfikuje najlepsze możliwości dla swoich klientów, łącząc ich z odpowiednimi partnerami. Przekłada się to na budowę idealnej strategii.

Legia Warszawa to pierwsza drużyna z Polski, która spróbuje swoich sił w NFT. Współpraca pozwoli na opracowanie systemu, który pozwoli kibicom wejść w posiadanie najważniejszych momentów w historii klubu.

 

 

 

Adam Daniluk

Platforma CANAL+ poszerza ofertę programową o kolejną pozycję dla fanów e-sportu

Simracing DTM Canal+

Branża sportowa zmaga się obecnie z kryzysem spowodowanym pandemią - odwołane są wszystkie rozgrywki, które wymagają od zawodników bezpośredniego kontaktu ze sobą. Rykoszetem dostają stacje telewizyjne, których ramówki aktualnie są wypełnione powtórkami minionych, dobrze znanych wydarzeń sportowych. I choć pojawiają się wybitne retransmisje, to jednak oglądanie meczu, gdy zna się już wynik nie dostarcza emocji i ekscytacji.

Jedyna alternatywą, która nie niesie za sobą ryzyka i nie wymaga interakcji jest sport elektroniczny, którego rozgrywki dzieją się online. Zawodnicy mierzą się w różnych grach, na wirtualnych murawach czy torach wyścigowych z zacisza własnego domu, nie narażając siebie i innych na żadne ryzyko.

O tym, że esport będzie stopniowo pojawiał się w telewizji mainstreamowej wspominano już od dawna, jednakże teraz zjawisko to nabrało ogromnego rozpędu ponieważ nie daje też wydawcom niejako wyboru. Największe stacje telewizyjne na świecie kierują swoją atencję ku esportowi – ESPN, SkySports, FOX Sports, BT Sports to tylko kilka przykładów ostatnich dni, które ogłosiły że w ich ramówkach pojawią się rozgrywki esportowe, które dostarczą widzom całkowicie nowych wrażeń i emocji. Do tego grona dołącza Canal+ ze swoją nową ofertą programową – serią wyścigów simracingowych Assetto Corsa oraz turniejem FIFA20 Ekstraklasa Cup2020.

Widzowie spragnieni nowych wrażeń i emocji a przede wszystkim unikalnych treści będą moli na antenie nSport+ zaspokoić swój głód. 23 kwietnia wystartował trwający 6 tygodni turniej Ekstraklasa Cup2020 w którym udział wezmą zawodnicy Legii Warszawa, ŁKS Łódź, Jagielloni Białystok, Górnika Zabrze, Lecha Poznań, Cracovii, Wisły Płock, Korony Kielce, Lechii Gdańsk, Piasta Gliwice, Arki Gdynia, Raków Częstochowa, Wisły Kraków, Śląska Wrocław, Zagłębia Lubin oraz Pogoni Szczecin. Popisy piłkarzy na wirtualnej murawie komentować będą dziennikarze CANAL+ SPORT, m.in. Krzysztof Marciniak, Grzegorz Mielcarski, Przemysław Pełka, Tomasz Wieszczycki, Marcin Rosłoń, czy Kazimierz Węgrzyn, a towarzyszyć im będzie Adrian „Kamyk” Kamiński – gracz FIFA 20 z bogatym doświadczeniem w relacjonowaniu meczów online. W studiu Bartosz Ignacik przeprowadzi wywiady z piłkarzami, a eksperci przeanalizują ich szanse oraz dotychczasową postawę.

Z kolei już 1 maja, również na antenie nSport+ widzowie obejrzą wirtualne wyścigi Assetto Corsa w ramach Republic of simracers. Simracing w ciągu ostatnich tygodni przeżywa istny renesans. Zawieszenie realnych wyścigów wywołało rosnący głód rywalizacji wśród amatorów motorsportu, który można zaspokoić ich wirtualnym odpowiednikiem. Dlatego też platforma CANAL+ wychodzi naprzeciw fanom dużych prędkości, organizując serię wirtualnych wyścigów w kategoriach: DTM oraz GT3. W piątkowe wieczory stacja nSport+ pokaże zmagania kierowców DTM, będące odwzorowaniem aut z 2018 roku a w niedzielę ścigać się będą kierowcy klasy GT3, która cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem. W zawodach zobaczymy tory znane każdemu amatorowi motorsportu – Spa w Belgii, Silverstone w Wielkiej Brytanii, Nurburgring oraz Hockenheimring w Niemczech, Imola we Włoszech, Hungaroring na Węgrzech oraz Circuit of Catalunya w Hiszpanii. Daje to siedem serii, a na każdą z nich złożą się dwa bardzo pasjonujące wyścigi.

Simracing DTM Canal+
Grafika: Fantasy Expo

W wirtualnych wyścigach wezmą udział kierowcy, którzy na co dzień ścigają się na symulatorach m.in Gosia Rdest – jedyna Polska startująca w W Series czy Anna Gańczarek.  Dodatkowo w niektórych seriach pojawią się zawodowi kierowcy, znani rajdowcy rywalizujący na co dzień na otwartych torach oraz inne gwiazdy. Z pewnością wirtualne wyścigi dostarczą wielu emocji i wrażeń zarówno widzom jak i kierowcom. Platforma CANAL+ ufunduje dodatkową nagrodę w wysokości 10 tys. złotych, która w całości zostanie przekazana na rzecz poszkodowanego żużlowca – Andrzeja Szymańskiego, byłego zawodnika Unii Leszno i Falubazu Zielona Góra.

Seria wyścigów jest realizowana przez agencję gamingową Fantasyexpo przy współpracy z Republic of Simracers.

W ostatnim czasie na łamach Brief Esports publikujemy coraz więcej materiałów dotyczących Simracingu, Roman Grosjean, kierowca F1 założył organizacje esportową, a w piątek publikowaliśmy Wywiad z najlepszymi polskimi zawodnikami.

Zachęcamy do zapoznania się z sekcją Wiedza, gdzie szczegółowo zagłębiamy się w poszczególne zagadnienia. Wcześniej pojawił się tam artykuł autora,  Simracing, czyli wirtualne wyścigi , który wyjaśnia i wprowadza w to zjawisko.

Pełna energii i zapału manager marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w wielu branżach. Absolwentka WSB o specjalizacji Media masowe i komunikacja. Z sukcesami planuje i realizuje komunikację marek w obszarze esportu oraz gamingu i nie tylko. Skutecznie potrafi łączyć kanały i narzędzia komunikacji, by efektywnie i efektownie realizować cele projektów.

Justyna Oracz