Tag
email marketing
Jak Polacy korzystają z poczty e-mail? Na co marketerzy powinni zwrócić uwagę podczas prowadzenia kampanii e-mail marketingowych? Czy pandemia COVID-19 wpłynęła na zwiększenie zainteresowania e-mail marketingiem w firmach? Odpowiedzi na te…
Nowe trendy e-commerce
Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie(1), dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych…
Jak pokochać dane w 2021 roku?
Organizacje opierające swoje decyzje na danych mają 23-krotnie większe szanse na pozyskanie klientów! Ponadto 6 razy częściej są w stanie ich zatrzymać, a prawdopodobieństwo zysku jest dla nich 19 razy większe niż u przedsiębiorców…
Kiszluk rozmawia #13 Judyta Mojżesz-Zimonczyk, Digitree Group
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Julitą Mojżesz-Zimonczyk, Dyrektor Marketingu i Pełnomocnikiem Zarządu Digitree Group o tym jak firmy działające w internecie radzą sobie w pandemii, czego najbardziej brakuje nam w pracy w trybie zdalnym, jak…
Jak się miewa nowoczesny email marketing?
Przy ogromnej popularności i sile mediów społecznościowych zdarza nam się zapomnieć o jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych. Mowa o email marketingu, który wyprzedza inne narzędzia ze względu na liczbę aktywnych użytkowników…
Email marketing vs. RODO – czy naprawdę jest się czego bać?
25 maja 2018 r. weszło w życie RODO. Można było odczuć napięcie związane z jego nadejściem, szczególnie na naszych skrzynkach emailowych. Czy również otrzymałeś setki wiadomości, szczególnie od nadawców, z którymi już dawno nie miałeś…
Wybór narzędzia do e-mail marketingu w 2016 roku: czym się kierować?
E-mail marketing jest efektywnym i stosunkowo prostym w obsłudze narzędziem, z którego korzysta dziś zdecydowana większość marketerów. Żeby jednak nasze wiadomości okazały się w 100% skuteczne, oprogramowanie do e-mail marketingu musi…
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez email
Miejsc, w których możesz pozyskać dane potencjalnego klienta, jest więcej niż myślisz. Bardzo często nie ograniczają się one wyłącznie do internetu.