Tag
W 1978 roku Gary Thuerk, marketing manager w firmie Digital Equipment Corp., wysłał drogą elektroniczną ofertę handlową do niemal 400 użytkowników sieci rozległej ARPANET (ang. Advanced Research Projects Agency Network). Ta masowa…
Jak się miewa nowoczesny email marketing?
Przy ogromnej popularności i sile mediów społecznościowych zdarza nam się zapomnieć o jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych. Mowa o email marketingu, który wyprzedza inne narzędzia ze względu na liczbę aktywnych użytkowników…
Hakerzy najczęściej atakują firmy przez email – raport F-Secure
Skrzynki mailowe to najsłabsze ogniwo w bezpieczeństwie firm. Według nowego raportu F-Secure ponad jedna trzecia cyberataków na przedsiębiorstwa dotyczy poczty elektronicznej – w postaci phishingu (16% ogółu cyberzagrożeń), jak również…
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez email
Miejsc, w których możesz pozyskać dane potencjalnego klienta, jest więcej niż myślisz. Bardzo często nie ograniczają się one wyłącznie do internetu.