...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Zmiany personalne w Stowarzyszeniu Branży Eventowej

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Branzy Eventowej

15 grudnia 2020 roku podczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Branży Eventowej upłynęła kadencja Zarządu w składzie: Marta Chmielewska (Prezes Zarządu SBE), Żaneta Berus (Członek Zarządu SBE), Renata Razmuk ( Członek Zarządu SBE). Tego samego dnia powołany został nowy zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej: Dagmara Chmielewska ( Prezes Zarządu SBE), Katarzyna Gadomska ( Członek Zarządu), Grzegorz Łopata ( Członek Zarządu SBE), Emilia Melon-Olchowicz ( Członek Zarządu SBE). Członkowie Stowarzyszenia solidarnie również podtrzymali aktualne stanowisko Dagmary Chmielewskiej jako Dyrektor Zarządzającej i osoby operacyjnej w Stowarzyszeniu.

Rok 2020 to nieustanne zarządzanie sytuacją kryzysową. Udało się nam wdrożyć system szybkiego reagowania. W jego ramach członkowie SBE współtworzyli najważniejsze inicjatywy na rzecz pomocy branży wydarzeń, np. TUgether i Polska! Kraj bezpiecznych eventów. Do tego dzieliliśmy się wiedzą, doświadczeniami jak radzić sobie w tych skrajnie trudnych dla eventowców czasach: gdzie szukać pomocy, jak rozmawiać z klientami oraz urzędami, bankami, firmami leasingowymi itd. Dla mnie największą wartością minionych miesięcy jest solidarność branżowa, bo prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Nie w teorii, ale w praktyce przekonaliśmy się jak w kontaktach prywatnych, a nade wszystko zawodowych wyglądają wzajemny szacunek i partnerstwo.

Marta Chmielewska

Nowy Zarząd świadomy trudnych czasów oraz ogromu pracy zadeklarował pełne zaangażowanie w działania na rzecz ochrony branży. Otrzymał kredyt zaufania od 24 reprezentantów firm członkowskim i teraz zależy mu na podtrzymaniu zobowiązania, które przed nim stoi.

Zawsze pali się zielone światło do działania i wciąż można zrobić jeszcze więcej. Pragnę żeby polski rynek eventowy był dostrzegany za granicą Polski a edukacja w zakresie organizacji wydarzeń wciąż się rozwija. W tym momencie tylko Ci, co działają na rzecz branży przetrwają i będą tworzyć przyszły rynek eventów.

Dagmara Chmielewska

Katarzyna Gadomska dodaje, że integracja środowiska jest paliwem działań oraz nadaje rytm rozmów z rządem oraz przedstawicielami instytucji wspierających branżę. Bardzo ważne jest, żeby wychodzić poza standardy i szerzyć świadomość istnienia przemysłu spotkań w całej Polsce.

Grzegorz Łopata twierdzi, że siła jest w budowaniu prężnych projektów, które skupią uwagę środowiska nie tylko eventowego, ale też wszystkich zainteresowanych życiem w kulturze, sporcie, edukacji i reklamy. To jest ten czas, w którym możemy jeszcze mocniej komunikować, że za kurtyną wydarzeń stoi sztab osób, firm, podwykonawców, dzięki którym przedsięwzięcie może być realizowane.

Emila Melon- Olchowicz na koniec dodaję, że podstawą rozwoju jest dobrze przemyślana strategia działania. Choć czasy są nieprzewidywalne to, jako dobrze prosperująca i przewidująca branża powinniśmy układać plany z wieloma scenariuszami. SBE jest silną marką i taką należy ją utrzymać.

Nowy Zarząd Stowarzyszenia już teraz planuje działania i strategie na rok 2021-2022. Przygotowuje kolejne projekty, o których będzie informować na bieżąco.


Źródło: informacja prasowa Stowarzyszenia Branży Eventowej

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF