Tag
emocje
Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę, planując i…
Emocje, prawo i pieniądze w esporcie
Gaming i esport w ciągu najbliższych lat rozwiną się w bardzo dynamiczny sposób. Izolacja społeczna spowodowana pandemią doprowadziła do skokowego przyrostu wyświetleń filmów oraz liczby subskrypcji kanałów gamerskich. Bezpośrednie kontakty…
Trudne połączenie emocji i informacji. Czego pracownicy potrzebują dziś od swoich liderów?
Żyjemy w dobie nieprzewidywalnych zdarzeń, których wpływ na rzeczywistość jest ogromny. Sytuacji nieoczekiwanych, nieprawdopodobnych, o niewyobrażalnych konsekwencjach. Funkcjonujemy w środowisku biznesowym, które charakteryzuje się…
Pokrewne dusze – Alfa Romeo i polscy artyści
Wyjątkowe osobowości się przyciągają – fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”, opowiadającej o sile emocji i prezentującej modele Giulia i Stelvio.…