Tag
employer branding
Co się dzieje obecnie na rynku pracy, a także jakie zmiany w przestrzeni społeczno-ekonomiczno-gospodarczej wywołała pandemia? Praca zdalna – dlaczego nie jest już benefitem, a dla wielu stała się "klątwą", oraz jak będzie wyglądał nasz…
Doświadczenie firmy w czasie COVID-19. Alicja Zarzycka, Employer Branding Country Manager, Volvo…
Mówi się, że kryzysy sprzyjają kreatywności. W Volvo sytuacja ta sprzyja otwartości. Tej rozumianej jako wyraz troski o wspólne dobro. O tym, jak w piękny, efektywny i bezpieczny sposób można przechodzić w biznesie przez czas pandemii…
Doświadczenie firmy w czasie COVID-19.Bartosz Szczęsny, Country HR Director, Accenture Poland…
Pandemia to czas, w którym dzięki połączeniu zaawansowanej technologii oraz wsparcia i zaangażowania ludzi powstają inicjatywy, o których często byśmy wcześniej nie pomyśleli. Dzisiaj wiemy, że obecna rzeczywistość dała nam na nowo szansę…
Przedłużamy zgłoszenia do konkursu Dream Employer!
Informacja o zmianie terminu przyjmowania zgłoszeń do konkursu Dream Employer.
Podcast #DreamEmployer 23 – Zyta Machnicka, Lightness.pl
Jak w ostatnich latach zmienia się zapotrzebowanie na edukację? Na ile nowoczesne studia z obszaru employer brandingu zapewniają sukces na rynku pracy? Gdzie leży klucz do studiów, które przełożą się na praktyczne działania w organizacji?…
16 powodów, żeby rozmawiać o employer brandingu [BRIEF PATRONUJE]
Niemal każda organizacja w Polsce ma do zbadania, wdrożenia czy aktualizacji jakiś temat związany z employer brandingiem. Jeśli szukasz inspiracji, konkretnej wiedzy i narzędzi do zastosowania w firmach od ręki, to weź udział w konferencji…
Pandemia to oprócz zagrożenia również szansa. Ewa Kwiecińska, Country Communication Manager,…
Działania komunikacyjne muszą być uszyte na miarę, szczególnie w czasie kryzysu. Dziś priorytetem nie są karnety na siłownie, owocowe czwartki czy imprezy integracyjne. Pandemia to czas weryfikacji tego, jakim pracodawcą jest każda firma.…
Doświadczenia firmy w czasie Covid-19. Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager, Revolut [WYWIAD]
Pandemia może być szansą na wprowadzenie w organizacji rozwiązań, które w zwykłej codzienności nie miałyby miejsca. O tym, jak bardzo narzędzia i procesy wspierające pracowników, w tym trudnym czasie, mogą być kreatywne i kolorowe oraz jak…
Pandemia impulsem do tworzenia nowych rozwiązań w Employer Branding
Nigdy jeszcze odporność fizyczna i psychiczna pracowników nie miała tak dużego znaczenia dla efektywności biznesowej firm, jak obecnie w czasie trwającej pandemii. Pracodawcy zaczęli zauważać, że zdrowie i samopoczucie pracowników ma mocne…
#KiszlukRozmawia 22 – Zyta Machnicka, Lightness
Grzegorz Kiszluk rozmawia z Zytą Machnicką, CEO Lightness o tym jak employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi, o genezie employer brandingu, o jego celach, o tym kim są najlepsi ambasadorzy marek oraz o tym czy employer branding…