Tag
epidemia
Eksperci Wojskowego Instytutu Medycznego w Warszawie we współpracy z firmą Grupa casusBTL opracowali aplikację zintegrowaną z innowacyjnym systemem telemedycznym do analizy objawów zakażenia koronawirusem. W oparciu o tę platformę podmioty…
Brand Survival Kit, czyli #newnormal i co teraz marketingu?
Dziś już wiemy, że epidemia koronawirusa nie zakończy się gwałtownie, jak się pojawiła, rzucając nas w nową rzeczywistość, do której jako branża musieliśmy się bardzo szybko dostosować. Zresztą nie tylko jako branża, ale całe społeczeństwo.…
Barometr COVID-19: zakupy w erze Post-Covid przeniosą się do sieci?
Coraz więcej Polaków realizuje zakupy przez Internet. Według badań zrealizowanych przez Kantar, wiele osób w ostatnim miesiącu dokonało e-zakupów po raz pierwszy w życiu. Niemal 80% Polaków deklaruje pozostanie przy nowych zwyczajach, które…
Pielęgnacja w domu Jakie urodowe triki interesują Polaków w czasie izolacji?
Zamknięcie salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych, a także konieczność pozostania w domu ze względu na pandemię zmusiły nas do szukania kreatywnych rozwiązań w kwestii domowej pielęgnacji. Mieszkania Polaków zmieniają się więc w…
Akcja Radia ZET “Na pierwszej linii”
Ruszyła akcja Radia ZET "Na pierwszej linii". Zapis rzeczywistości czasu epidemii opowiadany głosem pracowników służby zdrowia, domów opieki społecznej, wolontariuszy i nie tylko. Codziennie na antenie stacji.
Promocja z epidemią w tle – jakich praktyk zabrania prawo
Epidemia koronawirusa jest wykorzystywana przez firmy w różny sposób. Internet jest pełen ofert przedsiębiorców sprzedających maseczki, rękawiczki czy płyny dezynfekujące, pomimo że na co dzień zajmują się czymś zupełnie innym. Część…
Kreatywność w biznesie w obliczu kryzysu. Rozmowa z Anną Ziobroń z PKN ORLEN
Zagrożenie wywołane pandemią spowodowało zmianę stylu pracy w wielu firmach. Biznes w dużym stopniu przenosi się do Internetu, a pracownicy wielu firm od kilku tygodni pracują z domów. Czy czas, kiedy wszyscy stanęliśmy przed nowymi…
Po zakończeniu okresu izolacji wydatki polskich konsumentów w handlu mogą spaść o niemal 25 proc.
Wydatki Polaków w handlu wywołane długotrwałym wychodzeniem ze stanu powszechnej izolacji, prognozowanym bezrobociem wywołanym kryzysem po epidemii czy wstrzemięźliwością zakupową mogą spaść od 8,3 do 23,7 proc. w zależności od powiatu.
Jak Polacy spędzają czas wolny podczas pandemii?
Konieczność pozostania w domu jest dla nas trudna, zarówno ze względów psychologicznych, ekonomicznych jak i rodzinnych. Staramy się jednak poradzić sobie z zaistniałą sytuacją i kreatywnie zarządzać czasem wolnym. W jaki sposób Polacy…
Polski producent drukarek 3D wspiera służbę zdrowia
Technologia druku 3D jest wykorzystywana do szybkiej produkcji sprzętów ochrony osobistej takich jak specjalistyczne maski czy przyłbice. W pomoc w walce z pandemią COVID-19 zaangażowała się firma Zortrax, polski producent drukarek 3D.…